به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

دهدار: روزی بیست تن آهن جابه‌جا می‌کنم

دهدار: روزی بیست تن آهن جابه‌جا می‌کنم

خوزستان اسپورت- دارنده مدال طلای رقابت‌های وزنه‌برداری جهان می‌گوید در حال حاضر روزی 20 تن آهن جابه‌جا می‌کند و می‌خواهد آن‌قدر خوب تمرین کنم تا به بهترین شرایط ممکن برای حضور در بازی‌های آسیایی برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا دهدار در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند آماده‌سازی‌اش برای حضور در انتخابی تیم‌ملی جهت شرکت در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: اگرچه سال گذشته در مسابقات جهانی نتوانستم به آن چه مدنظرم بود، دست پیدا کنم اما اکنون می‌خواهم جبران کنم و به همین منظور نیز تمریناتم را پیش از سال جدید با جدیت آغاز کردم.

وی افزود: حتی در تعطیلات عید نوروز هم تمریناتم را تعطیل نکردم و از ساعت 6:30 صبح طی چند مرحله با هدف‌تر و قوی‌تر از قبل تمرین می‌کنم تا به شرایط خوب گذشته برگردم. در حال حاضر روزی 20 تن آهن جابه‌جا می‌کنم و می‌خواهم آن‌قدر خوب تمرین کنم تا به بهترین شرایط ممکن برسم.

قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جهان بیان کرد: هدف من بازی‌های آسیایی است که شهریورماه برگزار می‌شود. البته رویای تمام ورزشکارارن رشته‌های انفرادی این است که در مسابقات المپیک شرکت کنند و به مدال برسند و من هم چنین رویایی دارم. ضمن این‌که حضور و کسب مدال در بازی‌های آسیایی نیز دیگر رویای من است که  از کودکی آرزوی آن را داشتم و اکنون برای آن بسیار تلاش می‌کنم.

وی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و در حال رسیدن به آمادگی کامل هستم. همچنین امیدوارم شرایط فدراسیون هر چه سریع‌تر به ثبات برسد و مشخص شود چه زمانی می‌توانیم وارد اردوی تیم‌ملی شویم.

دهدار در ادامه با بیان این‌که یکی از رقبای اصلی من کیانوش رستمی است، گفت: افتخار می‌کنم که کنار آقای رستمی وزنه بزنم و رقابت کنم. او یکی از الگوهای ورزشی من در رشته وزنه‌برداری است و من با تمام وجود می‌جنگم تا با او رقابت کنم و امیدوارم در نهایت برای بازی‌های آسیایی انتخاب شوم.

وی در پایان نیز با قدردانی از گردونی شهردار رامهرمز، خاطرنشان کرد: با این‌که من کارمند شهرداری هستم او با من همکاری می‌کند و با توجه به وضعیت تمرینی‌ام از من حمایت دارد تا بتوانم بی‌دغدغه و با خیال راحت تمریناتم را ادامه دهم. حتی شهردار رامهرمز از من خواست که تنها به افتخارآفرینی در مسابقات پیش‌ رو فکر کنم و من نیز قدردان حمایت بزرگ او هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
انشاالله موفق وبه آرزویت برسی
آیا مربی خوبی دارید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها