به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
تعداد نظرات: ۲۴ نظر

صنعت‌نفت 2 – سپاهان 4؛ باخت سنگین نفت آبادان

صنعت‌نفت 2 – سپاهان 4؛ باخت سنگین نفت آبادان

خوزستان اسپورت
هفته بیست و چهارم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 12 فروردین 1401 – ساعت: 18
صنعت نفت آبادان 2 – سپاهان اصفهان 4
گل‌ها: طالب ریکانی (57)، شروین بزرگ (79) برای صنعت نفت – رضا یزدان‌دوست (5- گل به خودی)، گئورگ ولسیانی (31 و 45- پنالتی)، شهریار مغانلو (67) برای سپاهان
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: رحیم حاجیلو و علیرضا طاهرخانی
اخطار: احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت)
بدون تماشاگر

صنعت نفت آبادان: نیما میرزازاد، حسین ساکی (69- احمد شریعت‌زاده)، میثم تهیدست، رضا یزدان‌دوست (46- محمدحسین زواری)، امید خالدی (69- امیرحسین فرهادی)، مهدی حنفی، امید حامدی‌فر، سیدفاخر تهامی (83- محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید و شروین بزرگ
 علیرضا منصوریان

سپاهان اصفهان: محمدرشید مظاهری، گئورگ ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن (77- احمد مهدی‌زاده)، سروش رفیعی (62- مسعود ریگی)، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (82- یاسین سلمانی)، محمدرضا حسینی (77- رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو (82- میلاد جهانی)
سرمربی: محرم نویدکیا

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان با نتیجه 4 بر 2 به نفع تیم اصفهانی خاتمه یافت.

در حالی که بازی دقایق ابتدایی نیمه نخست را سپری می‌کرد، شوک اول با گل به خودی رضا یزدان‌دوست مدافع نفت آبادان در دقیقه 5 به تیم میزبان وارد شد. سپاهانی‌ها که با انگیزه بالایی در این مسابقه حضور یافته بودند، در ادامه همین نیمه بازی هماهنگی را به نمایش گذاشتند و 2 بار دیگر توسط گئورگ ولسیانی مدافع میانی تیم‌شان به گل‌ رسیدند. ضمن اینکه تیر افقی دروازه صنعت‌نفت مانع از به ثمر رسیدن گل چهارم سپاهان با شوت محکم محمدرضا حسینی شد.

نفت آبادان که 45 دقیقه اول را با شکست دور از انتظار 3 بر صفر به رختکن رفته بود، نیمه دوم را با انجام یک تعویض شروع کرد تا برای فرار از شکست تلاش کند. گل دقیقه 57 طالب ریکانی باعث امیدواری زردپوشان به جبران نتیجه شد، اما گل دقیقه 67 شهریار مغانلو باز هم اختلاف را به 3 گل افزایش داد. سپاهان لحظاتی بعد از گل چهارم یک موقعیت خوب گلزنی دیگر را از دست داد و آن سوی میدان هم ضربه آکروباتیک شریعت‌زاده در دستان مظاهری قرار گرفت. گل دقیقه 79 شروین بزرگ باز هم حساسیت را به بازی برگرداند، اما در ادامه بازی توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت و این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به نفع سپاهان خاتمه یافت تا اصفهانی‌ها شکست دوسال پیش با نتیجه مشابه در آبادان را جبران کنند.

سپاهان با کسب این برد 45 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. تیم نفت آبادان هم با 31 امتیاز و یک پله سقوط در رده نهم جدول قرار گرفت.

شرح گل‌ها
0-1 (سپاهان): محمدرضا حسینی از سمت چپ خط دفاعی نفت آبادان گریخت و توپ را به درون محوطه جریمه فرستاد و رضا یزدان‌دوست مدافع میانی نفت با ضربه سر شیرجه‌ای به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا سپاهان خیلی زود به گل برسد.

0-2 (سپاهان): کرنر ارسالی سروش رفیعی به تیر اول دروازه صنعت‌نفت آبادان با پرواز بلند و ضربه سر گئورگ ولسیانی مدافع پیش تاخته سپاهان تکمیل شد تا بدین ترتیب گل دوم تیم اصفهانی ثبت شود.

0-3 (سپاهان): خروج ناقص و خطای نیما میرزازاد دروازه‌بان نفت آبادان روی مهاجم سپاهان باعث اعلام ضربه پنالتی برای سپاهان شد و گئورگ ولسیانی از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر رساند.

1-3 (صنعت نفت): پاس میثم تهیدست مدافع پیش تاخته نفت آبادان در محوطه جریمه سپاهان به طالب ریکانی سپرد و کاپیتان نفتی‌ها با شوت پای چپ دروازه مظاهری را گشود.

1-4 (سپاهان): فرشاد احمدزاده مهاجم سپاهان از کمند میثم تهیدست مدافع نفت آبادان گریخت و پاس به بیرون این بازیکن با شوت زمینی شهریار مغانلو بعد از برخورد به پای نیما میرزازاد دروازه‌بان صنعت‌نفت تغییر مسیر داد و تبدیل به گل چهارم اصفهانی‌ها شد.

2-4 (صنعت نفت): ارسال توپ حسن بیت‌سعید به روی خط دفاعی سپاهان با ضربه سر محکم شروین بزرگ مهاجم زردپوشان نفت گل دوم را برای تیم آبادانی به ارمغان آورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۴
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
9
عجب نتیجه افتضاحی شد یعنی همه شیرینی اون برد 4-2 دوسال پیش رو خراب کرد. این اقایون که چندروز پیش 20 درصد دیگه از قراردادهاشون رو گرفتند بهانه پول که نداشتند چرا اینقد افتضاح بازی کردن !!!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
3
3
خسته نباشید
نیمه اول افتضاح بودید - نیمه دوم خوب بود
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
کجا خوب خوب بودیم هر توپی می اومد نزدیک بود گل بخوریم اسم این ترکیب تیم نیست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
1
11
اقای منصوریان خوب حال دادی به سپاهان.
نیما میرزازاد دروازبان مازاد سپاهان رو براچی تو این بازی حساس گذاشتی توی دروازه ؟
هر توپی میومد یا پنالتی میداد یا با پای خودش میزد توی دروازه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
5
خوزستان اسپورت عزیزدیشب کامنت کارشناسانه مارو چاپ نکردید ک گفتیم اگه صنعت ازگرگی همچون سپاهان بتونه یک امتیازبگیره خیلی بایدخوشحال باشه. درکل چهارگل خوردن آبروریزی ست .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
1
5
خداییش این ساکی چیه دوندگی نداره ، قسمت راست دفاع رو یا تهی دست پوشش میداد یا ریکانی یا بقیه
چرا زودتر تعویض نمیکنه اینا رو
همه دفاع از میانی تا کناری امروز مقصر بودن
ترکیب اولیه اصلا خوب نبود به توپی گیر ریکانی بیاد بزنه زیرش شانسی گل شه همین
الانم شدیم نهم همین طور داریم سقوط می‌کنیم
عارف
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
1
8
با سلام خدمت همه دوستان
به نظرم باید ده درصد کم کنن از همشون اینا وقتی پول میگیرن ظاهرا تنبل تر میشن
چرا با احساس مردم بازی میکنید اونم بازی تو آبادان
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
1
6
این بازی به حدی تحقیر آمیز بود که ما خجالت کشیدیم درتمام خطوط افتضاح وفاجعه بودم بدترازهمه این افتضاح فقط بخاطر اشتباهات پی درپی منصوریان رقم خورد بیاد ندارم صنعت نفت درآبادان اینچنین تحقیر آمیز بازی کرده باشد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
8
دیشب علی منصوریان توی کنفرانس خبری گفت 12 روز سپاهان رو آنالیز کردم واقعا 12 روز انالیز کردی که 4 تا بخوریم؟
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
3
4
اقای منصوریان اگه باخت بودارت را جلو استقلال به تصویر کشیده بودن امروز این افتضاح را ببارنمیوردی فرحانی ببین توابادان چه خبره که توباند داری ونمیذارن تورا ازصنعت شوتت کنن بیرون یه موردبگو که یه چیزیاددروازبان دادی. اقای فرهادی میدونی چرا تکروی میکردی چون تیمت شش هیچ جلو بود ساکی بابا تو ازجونه صنعت چی میخوای توکه یه سانت بلد نیستی بندازی رو گل شریعت زاده چقدرمیگیری ازابادان بری بیرون بقران این بازی باید ۱۵هیچ میشد البته داورهم یادش رفته بود وجدانشو باخودش بیاره. درکل حیف یه پوله سیاه که به شما بدهند چون شما وقتی بخودتون احترام نمیذارید ما نبایدانتظارداشته باشیم به ابادان احترام بذارید این شارژمالی حرومتون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
2
6
علی منصور خوب تحقیرمون کردی این تیم بود؟
علی
|
United States of America
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
2
5
نمیدونم چرا هیچ کس به منصوریان نمیگه بیسواد!!!!
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
6
شانس اوردیم فقط 4 گل خوردیم جناب منصوریان هنرپیشه استقلالی فقط مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داره کنار زمین دنبال نمایش و فیلم بازی کردنه ترکیب اشتباه تعویضها افتضاح بازیخوانی زیر صفر .
حالا هم میاد کنفرانس خبری 3 ساعت سخنرانی میکنه و ملت رو با زبون بازی سیاه میکنه .
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
3
3
سلام علیکم
با آرزوی موفقیت برای تیم صنعت نفت آبادان
فقط خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
3
4
همینکه صنعت تو لیگ موندگار شده خداروشکر .
وگرنه منصوریان فقط استاد لفظ و سخنوری هست و ما خوزستانیها ساده .
مربی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
3
5
دوستان ضمن احترام به مجموعه تیم باید عرض کنم امروز به تاکتیک و ارنج تیم و بخصوص حضور دروازبانی که چه در زمانی که در سپاهان بود و چه از زمانی که به صنعت نفت پیوست بازی نکرده بود و جای تعجب بسیار داره که یک دروازبان بی تجربه و البته بدون بازی در این بازی حساس و پرفشار جایگزین دروازبان اصلی و با تجربه صنعت نفت میشه باختیم اینجوری هم این‌ بنده خدا را جلوی تیم سابقش نابود کردن و هم ضعف و استرسش باعث اشتباهات مکرر خط دفاعیمون شد ضمن اینکه گل اول بدلیل بالارفتن بیش از حد پای مهاجم سپاهان که منجر به اشتباه دفع توپ یزداندوست شد باید خطای مهاجم گرفته می‌شد و همین گل باعث تخریب روحیه کل تیم شد ولی در نیمه دوم با تغییر تاکتیک و تعویض های انجام شده شاهد هجومی تر شدن تیم شد که نتیجه آن زدن دو گل بود و البته داور بگونه ای سوت زد که سپاهان برنده بشه و دلیل آن اون پنالتی صددرصدی بود که روی شریعت زاده اتفاق افتاد و داور اونو نگرفت که اگه میگرفت با توجه به زمان پانزده دقیقه ای باقی مانده قطعا به گل چهارم هم میرسیدیم. جالبه که این گزارشگر حتی حاضر نشد بنوعی تصمیم داور را زیر سوال ببره و کارشناس و مجری داخل استودیو سیما هم حاضر نبودن به این مسائل بپردازن . در کل با توجه به بازی انتحاری بچه ها در نیمه دوم و زدن دوگل من اونهارو در کسب این نتیجه غیرمنتظره خیلی مقصر نمیدونم بلکه این باخت را اولا به انتخاب ااشتباه دروازبان اصلی و ثانیا به تاکتیک و مهره چینی در نیمه اول میدونم چون این دفاع و این بچه ها همونهایی هستن که پرسپولیسی که از این سپاهان قویتر بود را در آبادان شکست دادن . به هرحال هر کادر فنی ممکنه در طول بازیهای لیگ اشتباهات جبران ناپذیری انجام بدن ایشالله که در بازیهای بعدی اونی باشیم که میتونیم باشیم .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
1
2
آقای بهنام طاهری عزیز این بازیکن ها که نام بردی همه ماندنشون مشکوکه تو صنعت و نمیشه حرف زد اینجا
واقعا چرا نمیرن اینا از جون صنعت چی میخوان
میدونی چند تا آبادانی میشناسم که بهتر اینا بودن و نزاشتن بیان چون پارتی نداشتن مثل اینا
واقعا متاسفم که این شهر حتی فوتبالشم پارتی توشه
دفاع راست باید سانتر بلد باشه چقدر بگیم ساکی رو اگر جایی میخواست که رفته بود
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
1
9
منصوریان برو خودتو مسخره کن موندیم دروازه بان جوان خودمون در تیم امید بازی نمیکنه این دروازه بان در پیت که مال خود سپاهانه فیکس میشه طیبی خرم آبادی ممی زاده پارسا و... کجا هستند الان چهار ساعت داستان تعریف کن تو کنفرانس لیگ دیگه برای ما تمام شده باید به بازیکنان جوان مون بازی بدیم برای تجربه اندوزی تهیدست بازی کردنش اشتباهه طالب باید یک ربع بازی کنه شروین اگه تمدید کرد بازی کنه کلا بازیکنانی که فصل بعد هستن باید بازی کنند شاید چون خودت هم منتظر پیشنهاد هستی این کارها را میکنی خوب مورد تمسخر قرار گرفتیم وتحقیر شدیم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
5
مشخصه ایام عید کلا ماهی صبور خوردن شبها پاکوره
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
0
4
با سلام. آقای منصوریان ازاول بازی ارنج تیم خوب نبود. من درتعجبم که چرا تواین بازی سنگین ازدروازه بان اصلی استفاده نکردی. ودر دو پست دیگه از بازیکنانی اصلی تیم که جنگنده ومحکم بازی میکردن استفاده نکردی. ما این بازی را دراصل با بی تدبیری کادرفنی بخودمان باختیم. چون خودسپاهان چنین احتمالی راپیش بینی نمی کرد که توآبادان با ۴گل برنده این بازی باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
0
3
مهد آرزوهای فوتبالی من شکست سپاهان در قلب اصفهان با چنین نتیجه ایی( ۴ بر صفر) توسط تیم‌های خوزستانی است
انشاالله
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
8
1
باسلام نظر همه دوستان صحیح و درست اما امروز خیلی برنامه ها دخیل بودن که امشب در چنین ایامی مردم ابادان اقدام ب جشن و پایکوبی نکنن نمیشه راجب تیم حرف زد نتبجه از قبل رقم خورده بود بازیکنان وکادر فنی خسته نباشید تلاش خودتونو کردین
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
0
3
باسلام وعرض ادب ابادان تنها شهری هست که خودزنی میکنن اقای عرب زاده هرباری که گزارش میکنه فقط وفقط امار شکست ها و گل های خورده صنعت نفت و تو تمام ادوار گزارش میکننه به رخ همه میکشه که استقلال وپرسپولیس اول ودوم هستن خدارحمت کنه استاد بزرگ اقای فاروق فتاحی روحت شاد با رفتنت غیرت تلوزیون ابادان هم با خودت بردی
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
1
1
اقا من نه مربی هستم نه استعداد یاب ولی برای فصل بعد این پیشنهاد را دارم ازهمین فردا یه سری مسابقات محله ای برگذاری کنید ازتمامه منطقه اباادان ماهشهر.شادگان اروندکنار خرمشهر ووووووابلاغ کنید تیم معرفی کنن دوسه نفر از استعدادیابهای عالی بازیها را ببینن ازبین این تیمها چهل بازیکن انتخاب کنند وتحویل مربی بدهند بقران دیگه نیازی به بازیکن غیربومی نیست البته اگه دستهایی توکار نیست برای بازیکنان غیربومی سوتفاهم پیش نیایید.بعد نتیجه را ببینید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها