به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

نکونام: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

نکونام: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نساجی همه تیم‌ها را در مشهد به چالش کشیده بود و ما می‌دانستیم از بازی با این تیم چه می‌خواهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام بعد از پیروزی 2 بر صفر تیم فولاد خوزستان مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اظهار داشت: امیدوارم 1401 سال پرخیر و برکتی برای مردم باشد و فوتبال ایران شکل بهتری به خود بگیرد. امیدوارم تیم ملی کشورمان در جام جهانی موفق باشد. می‌دانستیم بازی سختی داریم. نساجی تیمی باکیفیت است و بازیکنان باتجربه خوبی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند. نساجی همه تیم‌ها را در مشهد به چالش کشیده بود و ما می‌دانستیم از بازی با این تیم چه می‌خواهیم.

وی در مورد برنامه فولادی‌ها در تعطیلات نوروز بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا، شاید برگزاری دیدارهای دوستانه به ما ضربه می‌زد و در تعطیلات فقط می‌توانستیم تمرین کنیم. در 20 دقیقه اول خوب نبودیم و بازی را کم‌کم دست گرفتیم. گل اول ما در دروازه قرار گرفت و یک توپ به تیر دروازه زدیم. بازی را در ادامه کنترل کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم خاطر نشان کرد: بین دو نیمه،‌ برنامه‌های خود را به بازیکنان گفتیم و هر چه از بازی می‌گذشت، فشار بیشتر می‌شد. روی ضدحملات به گل دوم رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما علیرضا حقیقی دو توپ خیلی خوب گرفت. به نساجی خسته نباشید می‌گویم که تیمی باکیفیت و بابرنامه است. امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد.

نکونام درباره قرعه‌کشی جام جهانی 2022 و قرعه مطلوب تیم ملی ایران تصریح کرد: اگر به امید خدا نوبت ما شد و رفتیم، نظرمان را می‌گوییم! برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و صحبتی ندارم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها