به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

مجدمی: فاصله با تیم‌های بالاتر قابل جبران است

مجدمی: فاصله با تیم‌های بالاتر قابل جبران است

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فاصله‌ای که با تیم‌های بالاتر داریم قابل جبران است و می‌توانیم در بازی‌های بعدی با جمع آوری امتیازات در لیگ بمانیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفت‌وگو با فارس در مورد شکست دو بر یک نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. در شروع بازی نتوانستیم کنترل بازی را به خوبی در دست بگیریم. روی دو ضربه کرنر غفلت کردیم و گل خوردیم اما هرچه از بازی گذشت شرایطمان بهتر شد.

وی تصریح کرد: موقعیت‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. می‌توانستیم در دقایق آخر هم بازی را به تساوی بکشانیم و حتی یک موقعیت 2 مقابل یک هم داشتیم. در کل بازی خیلی خوبی بود. می‌توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم اما شانس با ما یار نبود. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما هم تمام تلاشمان را کردیم. ان‌شاالله در بازی‌های آینده بتوانیم نتیجه بگیریم و شرایطمان بهتر شود.

هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری اشتباهاتی داشت ولی در مجموع بد نبود. کارشناسان در مورد این مساله صحبت کنند بهتر است.

مجدمی در مورد اینکه نفت مسجدسلیمان جایگاه خوبی در جدول ندارد و آیا این مساله باعث نگرانی می‌شود، عنوان کرد: نگرانی هست اما باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم. فاصله‌ای که با تیم‌های بالاتر داریم قابل جبران است و می‌توانیم در بازی‌های بعدی با جمع آوری امتیازات در لیگ بمانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
0
0
مسلم جان پس کی جبران میکنی ، کو گل کو پاس گل ؟ لیگ تموم شد خطر وحشتناک بیخ گوش تیمه ، عجله کن برای شش قدم و اون شوتهای وحشناکت گل بزن پاس گل بده ، حول نکن تو دفاع کردن ، مهارتت بالاست عجله نکن خشن نباش کارت بگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
0
0
تو بهترینی مسلم جان ؛
تا جایی که میتونی تلاش کن
انشالله تیم میمونه
این متعلق به شماست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها