به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

فکری: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم

فکری: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شاید بازیکنان تیمم از نام پرسپولیس ترسیدند که دو گل به آن شکل دریافت کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری بعد از شکست 2 بر یک نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس تهران در نشست خبری اظهار داشت: به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک و به بازیکنان دو تیم،‌ به‌خصوص بازیکنان خودمان خسته نباشید می‌گویم. نفرات ما خیلی زحمت کشیدند و بازی بسیار خوبی ارائه کردند.

«تمام تلاش ما این است که شخصیت له شده بازیکنان را که در نیم‌فصل اول اتفاق افتاد، برگردانیم.» وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: دو گلی که دریافت کردیم، شاید به نداشتن اعتماد به نفس و خودباوری بازیکنان برمی‌گردد. شاید آنها از نام پرسپولیس ترسیدند که دو گل به آن شکل دریافت کردیم. به بازیکنان گفته بودیم که در ضربات ایستگاهی چه کنند، اما شاید نداشتن خودباوری باعث شد گل بخوریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شاگردانش در نیمه اول هم می‌توانستند به گل برسند، تصریح کرد: این شاید به جوانی و کم‌تجربگی بازیکن ما برگردد که از موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استفاده نکرد. در نیمه دو بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و مسابقه پایاپای بود. حتی ما در نیمه دوم بهتر بودیم و فرصت‌های گلزنی بهتری ساختیم. می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما توان فنی ما این‌قدر نبود که برابر پرسپولیس بیشتر از این تلاش کنیم.

فکری با تمجید از بازیکنان نفت مسجدسلیمان گفت: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی غیرتمندانه‌ای ارائه کردند؛ به‌ویژه در نیمه دوم. امیدوارم در بازی‌های آینده امتیازات کامل را بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

وی در خصوص قضاوت علی صفایی اظهار داشت: تیم مقابل ما پرسپولیس بود و زمانی که برابر تیم‌های بزرگ باشیم، نگاه داوران به سمت تیم‌های بزرگتر است. هفته گذشته هم گفتم داوران نگاهی حقیرانه‌تر نسبت به ما دارند. در نیمه اول یک اوت دستی گرفتیم که داور می‌توانست اجازه ادامه بازی را بدهد. زمانی که به ما می‌رسد، قوانین فوتبال در تصمیمات نقش دارد. اگر همین صحنه به سود حریفان ما باشد، اجازه می‌دهند تیم‌های بزرگتر کارشان را انجام دهند. بازی مورد تأثیرگذار داوری نداشت و به داوران خسته نباشید می‌گویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
0
اقای فکری، ما میدونیم تیم با شما تو لیگ بمونه، فقط امیدوارم سال بعد بمونی، یعنی نزارن بری، که یه تیم پرقدرت بسازی، لطفا مسئولان و هوادارن نفت تا پایان حمایت کنند، تیم با یه برد روندش و جایگاهش عوض میشه
Farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
0
ایشالا بازی بعدی بازی سختی بود
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
0
آقای فکری پس داوری خوب اون چند خطا نزدیک هیجده پرسپولیس که برا ما نگرفت ، میدونی آقای فکری خودت هم جزو همون مسولینی هستی که میخوای نفت را به لیگ یک ببری ، نه یه آدم درست حسابی به کادر اضافه میکنی نه خریدات مالی هستن و نه کارهای تاکتیکی ، اصلا بازیکنی که توان شوت نداره چرا اجازه میدی شوت بزنه ؟ آقای فکری نفت با این بازی‌ها ضعیف روزی ۳ ساعت نیاز به کار تاکتیکی فشرده و منظم داره شما اینکار میکنید؟ اصلا منتظر معجزه نباش .همون بی خیالی شما تیم را نابود کرد
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
به نظر من بهروز مکوندی رو به جمع مربیان بیارید به تیم شوک میده ، با این وضعیت خیلی خطر سقوط است.
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
نفت همین جوری بازی کنه به راحتی بالا میاد...فکری خیلی خوب با برنامه جلو میره..نباید احساساتی حرف زد.الان روند نفت رو به رشده...آن شالله ماندگاره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها