به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۳۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

نکونام: بازی سخت و سنگینی مقابل تراکتور داریم

نکونام: بازی سخت و سنگینی مقابل تراکتور داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید نهایت تلاش‌مان را مقابل تراکتور انجام دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام در خضوض دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز عنوان کرد: با توجه به کیفیت بازیکنان تراکتور و تیم خوبی که دارند، می‌دانیم بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت. مانند تمام بازی‌ها، باید نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم تراکتور، فوتبال خوبی بازی می‌کند. بازیکنان این تیم از عقب زمین، بازی‌سازی خوب و قوی را انجام می‌دهند. می‌دانیم شکل بازی آنها به نحوی است که از خط حمله خوبی برخوردارند. باید با تمرکز کامل و فعل خواستن بالا، در زمین حضور پیدا کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره جذب ایبای گومز وینگر اسپانیایی خاطرنشان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که از مدت‌ها پیش داشتیم، توانستیم بالاخره این بازیکن را جذب کنیم. امیدوارم بهترین شرایط را در ایران داشته باشد. هرجایی شرایط خاص خودش را دارد. او از جایی می‌آید که بهترین و حرفه‌ای‌ترین لیگ دنیاست.

نکونام گفت: امیدوارم شرایط ایران برای او ساده باشد و بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند. بازیکن حرفه‌ای و بزرگی گرفته‌ایم ولی هنوز در خیلی از مسائل، تیم، لیگ ما و شرایط‌مان حرفه ای نیست و امیدوارم با شرایط حرفه‌ای که در فوتبالمان به وجود می‌آید، بتوانیم بهترین عملکرد و بالاترین بازدهی را داشته باشیم، چون پیشرفت‌مان باعث می‌شود بازیکنان بزرگ نیز ترغیب شوند که در لیگ ما بازی کنند. متأسفانه هنوز این شرایط مطلوب در فوتبال ایران فراهم نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
1
همه تیمها از تراکتور داخل تبریز امتیاز گرفتن حالا برای شما تیم حریف سخت شد
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
1
تاکتیک بزن زیرش
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
1
آقای نکونام یه مورد غیر حرفه ای تولیگ شما وکادرت هستی که الان باید ازتیم های پایه فولاد شروع به مربیگری میکردی نه که الان بعداز سه سال تیمت هنوز نمیتونه دوتا موقعیت گل ایجاد کنه
هادی گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
1
جناب نکونام ماهم از شما امیدی نداریم .ما میدونیم فولاد سر مربی ندارد .جناب گرشاسبی هم آدم بیخیالی است والله باید تا کنون یک مربی با دانش خارجی را به جای شما به تیم تزریق کرده بود .بابا خجالت بکش فاصله شما با صدر جدول ببین چقدر زیاد شده .جان عزیز ترینت دست از سر فولاد بر دار از بس به ما شوک وارد کرده ای و حرص ما را در آورده ای دیگه مادیوانه دیوانه شده ایم .وجدان خودت را قاضی قرار بده ورها کن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها