به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

فکری: دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس هستیم

فکری: دنبال گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران بابت داوری داده است. الان ما باید به کی نامه بدهیم؟!

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: فردا با تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی داریم. این تیم به جز اینکه بازیکنان بزرگی دارد، از کادر فنی بسیار خوب بهره می‌برد. دوستان خوبی مثل گل‌محمدی، باقری، پیروانی، مطهری و فنایی در این تیم هستند که سال‌ها با یکدیگر همبازی بودیم در تیم ملی؛ رفاقت خوبی هم با هم داشتیم و در زمین نیز رقابت‌های خوبی با هم داشتیم.

وی افزود: امیدوارم بازی فردا هم رقابت خوبی باشد و مشکل خاصی رخ ندهد. ان‌شاءالله زیبایی‌ها و بار فنی را بیننده‌ها نظاره‌گر باشند. بازی سخت و سنگینی است. خدا را شکر ما در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی انجام دادیم. خصوصاً در دو هفته گذشته هم توانستیم از بازی امتیاز بگیریم و هم کلین‌شیت کنیم. ما روند خوبی را در پیش گرفتیم و امیدوارم بچه‌ها با همان انگیزه و آرامش وارد بازی شوند و بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم و در این بازی سخت هم امتیاز بگیریم و روندمان را ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به بحث داوری تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران بابت داوری داده است. الان ما باید به کی نامه بدهیم؟! در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری به ضرر ماست و این اشتباهات اذیت‌مان می‌کند. با توجه به اینکه بازی ما با پرسپولیس پیش بازی دربی تهران است، امیدواریم بازی ما تحت‌الشعاع دربی قرار نگیرد. مطمئناً در داوری اشتباه وجود دارد، ولی ان‌شاءالله صفایی و تیم داوری‌اش اشتباهی نکنند که باعث امتیاز گرفتن تیمی شود. امیدوارم فردا قضاوت خوبی باشد و شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم که همه لذت ببرند.

فکری در پاسخ به سؤالی در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت: تقریباً چند بازیکن آسیب‌دیده داشتیم، ولی می‌توانم بگویم الان همه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی از این بابت نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
1
امیدوارم فردا داور بخاطر دربی حق خوری نکنه و هر بازیکنی مستحق کارت گرفتنه بهش کارت بده
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
1
میگن کمالوند رفته خیبر خرم آباد اونو هم بیچاره میکنه ! تا قربانی بعدی
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
0
1
امیدوارم ، ولی چشمم آب نمیخوره با این بازیکنهای ضعیف نفت اصلا مساوی بگیره چه برسه به بردن پرسپولیس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها