به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
قهرمان پرس سینه آسیا عنوان کرد:

روی آوردن ورزشکاران خوزستانی به دست‌‌ فروشی!

روی آوردن ورزشکاران خوزستانی به دست‌‌ فروشی!

خوزستان اسپورت- قهرمان پرس سینه آسیا با انتقاد از عدم حمایت ارگان‌ها از ورزشکاران خوزستانی، گفت:‌ یه دلیل همین عدم حمایت‌ها، بیشتر ورزشکاران خوزستان ورزش را رها کرده‌اند، به امید این‌که صاحب شغل شوند و خیلی از آن‌ها به شغل‌های آزاد مثل دستفروشی یا کارگری در یک مغازه روی آورده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رشته پرس سینه در استان خوزستان تغییرات بسیار خوبی در خوزستان داشته و قهرمانان بسیار خوبی تحویل دنیای حرفه‌ای داده است. به نظر من دید مسئولان به این رشته خوب است و آن‌ها نسبت به این رشته مشتاق هستند اما متأسفانه ارگان‌ها حمایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: وضعیت رشته پرس سینه و پاورلیفتینگ خوزستان نسبت به سایر استان‌ها بسیار خوب است و همیشه در مسابقات کشوری و انتخابی‌های تیم‌ملی رکوردهای خوبی توسط ورزشکاران استان به ثبت می‌رسد و بر این اساس همیشه شاهد حضور خوزستانی‌ها در اردوهای تیم‌ملی هستیم و همیشه نیز یکی از میزبانی‌ها در طول سال به استان خوزستان می‌رسد. به نظر من خوزستان در پاورلیفتینگ و پرس سینه رتبه اول را درکشور دارد.

قهرمان پرس سینه آسیا با اشاره به دغدغه‌های ورزشکاران خوزستانی، گفت: متأسفانه ارگان‌ها از ورزشکاران خوزستانی در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ که قهرمان آسیا و جهان نیز هستند، حمایتی نمی‌کنند و به همین دلیل بیشتر ورزشکاران خوزستان ورزش را رها کرده‌اند، به امید این‌که صاحب شغل شوند. خیلی از آن‌ها به شغل‌های آزاد مثل دستفروشی یا کارگری در یک مغازه روی آورده‌اند یا شغل‌هایی دارند که در شأن یک ورزشکار قهرمان نیست. واقعاً وقتی که متوجه می‌شوم یک قهرمان حال و روزش این گونه شده است، اشک در چشمانم جمع می‌شود. همان ورزشکارانی که آن‌ها را روی سکوی قهرمانی دیده‌ام و باعث به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

وی ادامه داد: این حق ورزشکاران خوزستانی نیست که این گونه از آن‌ها حمایت نشود. خود من هم قهرمان آسیا بودم و ده‌ها بار قهرمان ایران شدم و از جوانی تاکنون تمام وقت و زندگی‌ام را برای ورزش و مدال‌آوری گذاشتم اما بعد هیچ ارگان و شرکتی از ما حمایت نمی‌کند و این اصلا خوب نیست.

کیانی در ادامه نیز عنوان کرد:‌ در دوران فعالیت حرفه‌ای من، رئیس اسبق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  ورزشکاران را اصلا نمی‌دید و هیچ گونه مزایایی برای آن‌ها در نظر نمی‌گرفت و عمر ورزشی خیلی از ورزشکاران در زمان ریاست او سوخت و به اتمام رسید ولی خوشبختانه با روی کار آمدن آقای نصیرزاده، رئیس فعلی فدراسیون نحوه اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی و آسیایی تغییر کرد و می‌شود گفت بعد از حدود هشت سال رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه جان دوباره‌ای گرفته‌اند که من از این اتفاق خیلی خوشحالم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر هیچ گونه آینده‌ای را برای خودم متصور نیستم، گفت: همه چیز در تغییر است و امیدوارم برای یک ورزشکار و یک قهرمان ارزش قائل شوند زیرا در غیر این صورت واقعا آینده‌ای را برای خودم نمی‌بینم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها