به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

بنی‌تمیم: به ورزش بانوان خوزستان نگاه ویژه داریم

بنی‌تمیم: به ورزش بانوان خوزستان نگاه ویژه داریم

خوزستان اسپورت- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان می‌گوید در استان نسبت به ورزش بانوان نگاه خاص و ویژه دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید بنی‌تمیم در نشست با نایب‌رئیسان بانوان هیات‌های ورزشی که امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: نسبت به ورزش بانوان نگاه خاص و ویژه داریم، چرا که بانوان نقش بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه دارند و بانوان می‌توانند ریشه ورزش را پایدارتر و قوی‌تر کنند.

وی ادامه داد: کسب مدال توسط بانوان ورزشکار بار فرهنگی دارد و می‌تواند صدای جامعه ورزش و فرهنگ اصیل اسلامی را به گوش دنیا برساند و بانوان ورزشکار با رعایت حجاب اسلامی و رعایت موازین شرعی با حضور در میادین بین‌المللی پرچم‌داری می‌کنند و پرچم ایران را به اهتزار درآورده و افتخار کسب می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه به دنبال شعاردادن نیستیم، گفت: شاید با توجه به شرایط موجود نتوانیم برای همه  چهل و شش هیات ورزشی سالن اختصاصی مهیا کنیم اما تمام تلاش‌مان است که هر ساله اماکن و زیرساخت‌های ورزشی را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هیات‌های ورزشی برای میزبانی رقابت‌های کشوری بیشتر مشکلات‌شان مربوط به بحث سالن و خوابگاه است، وظیفه داریم در این خصوص به هیات‌ها کمک کنیم و این آمادگی را داریم که جهت میزبانی‌های کشوری کنار هیات‌های ورزشی باشیم.

بنی‌تمیم عنوان کرد: با توجه به اینکه از ابتدای سال آینده جلسه هدف‌گذاری هیات‌های ورزشی را شروع می‌کنیم، یکی از شاخصه‌هایی که در نظر گرفته‌ایم این است که حمایت ویژه از ورزشکاران و مربیان حاضر در اردوهای تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

وی با تأکید بر توجه به ورزش محلات خاطرنشان کرد: پایه و اساس ورزش همگانی، ورزش محلات است. به ورزش محلات بانوان با محوریت مدارس با تعامل با آموزش و پرورش پرداخته شود تا بتوانیم از ظرفیت مدارس بهتر استفاده کنیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، یکی از دلایل این واگذاری نگه‌داری صحیح از این اماکن است و ما وظیفه داریم بر حفظ و نگه‌داری اماکن و چگونگی استفاده مستأجران از اماکن ورزشی نظارت داشته باشیم. همچنین درصدد هستیم یک تفاهم‌نامه با بسیج منعقد کنیم تا بتوانیم از اماکن ورزشی متعلق به بسیج جهت استفاده هیات‌های ورزشی بهره‌مند شویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها