به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 01
کد خبر: ۳۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

منصوریان: دروازه‌بان گل‌گهر خوش شانس بود

منصوریان: دروازه‌بان گل‌گهر خوش شانس بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خیلی زود به گل رسیدیم و می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم که گلرشان خوش شانس بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان بعد از شکست 2 بر یک تیم صنعت نفت آبادان مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری عنوان کرد: بازی بسیار با کیفیتی بود دلیل اصلی آن هم زمین گل‌گهر بود. می‌دانستیم چه می‌خواهیم و خیلی زود به گل رسیدیم. می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم اما دروازه‌بان تیم حریف خوش شانس بود.

وی افزود: بازی پایاپای بود. روی غفلت گل خوردیم. عادت به باخت نداشتیم. شرایط راضی کننده‌ای نبود. به تیم قلعه نویی تبریک می‌گویم. تیم بسیار خوبی دارد و مبارکشان باشد اما در بعضی از قسمت‌ها بازیکنان ما می‌توانستند بهتر بازی کنند. همیشه بعد از بازی یک جلسه کوچک می‌گذاریم. 4- 5 روز دیگر باید با پرسپولیس بازی کنیم و باید بچه ها را هوشیار کنیم. شانس این را داریم که بتوانیم در کمرکش جدول خودمان را بالا ببینیم.

سرمربی نفت آبادان گفت: از بچه های تیمم خیلی راضی هستم. خیلی تلاش کردند. ما از ارتفاع منفی به اینجا که ارتفاع خیلی بالایی دارد آمدیم. از دوندگی بی‌امان تیممان خیلی راضی بودم. در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. بعد از یک بر صفر می‌توانستیم راحت به دو بر صفر برسیم. در نیمه دوم هم تقریبا یک یا دو شانس در ضد حمله به تیم قلعه نویی دادیم. خودمان هم شانس داشتیم تا بتوانیم به گل برسیم.

 وی در مورد داوری بازی عنوان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. قبل از هر بازی وضعیت روحی روانی تیم داوری را برای تیم آنالیز می‌کنیم. بچه‌ها در رختکن به داوری اعتراض داشتند و می‌گفتند اکثر صحنه‌های 50-50 را به تیم حریف می‌داد ولی در اخراج طالب ریکانی ضربه دومش شاید اخراج داشت اما می‌شد سخت‌گیرانه نباشد. من نمی‌توانم تصمیم گیری کنم ولی داور از همه نزدیکتر بود. در مجموع از عملکرد تیمم با افتخار دفاع می‌کنم. نسبت به بضاعتی که داریم در جدول مسابقات، بچه‌های ما بسیار خوب عمل کردند.

منصوریان تصریح کرد: 2-3 بازیکن را جابه‌جا کردیم و چند نیروی جوان هم که آوردیم از آنها راضی هستم اما مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌ها کمی زور تیم ما را کم کرده است. هفته آینده با تمام قوا به مصاف پرسپولیس می‌رویم چون برای‌مان یک نقطه عطف است. از بازی با پرسپولیس خواسته‌‌های خیلی متفاوت و زیادی داریم تا بتوانیم بچه‌هایمان را بلند کنیم. بچه‌ها باید بدانند اگر به پیروزی برسند به سرمنزل می‌رسند و عاقبت‌ به خیری خاصی در فوتبال برایشان خواهد بود وقتی شما تیم‌های بزرگ را می‌برید. من‌ الجمله  امروز که قلعه‌نویی تیم خیلی خوب دارد و شاید اگر از آنها امتیاز کم نمی‌شد در کورس قهرمانی بودند. در مجموع به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم بازی پایاپای بود می‌توانستیم آخر بازی هم به گل برسیم. نمی‌گویم بدشانس، کم‌تلاش بودیم. من در بوندس لیگا بازی کردم. در آنجا اعتقادی به شانس ندارند و فقط به تلاش و تلاش و تلاش تا آخرین حد توان اعتقاد دارند.

سرمربی تیم نفت آبادان در خصوص یک صحنه مشکوک برای امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه این تیم اظهار داشت: صحنه را ندیدم ولی با قلعه‌نویی که بین دو نیمه صحبت می‌کردم، گفت پنالتی بود. با  توجه به اینکه او رئیس، بزرگ و برادر ما است چیزی که می‌گوید نمی‌توانیم روی آن حرفی بزنیم. اگر امیرخان این را گفته پنالتی بوده، سمعاً طاعتا، او بزرگ و افتخار ما است.کسی که به زندگی شخصی و فوتبال ما کمک کرده است. اگر دیده پنالتی بوده، کارشناسان می‌توانند صحبت کنند. من واقعاً صحنه را ندیدم. امیر قلعه‌نویی قطعاً فوتبال را از همه زوایا بهتر از من می‌فهمد. این مسئله بین استاد و شاگرد است. آن هم اگر داور نگرفته کم لطفی به تیم گل‌گهر بوده است.

منصوریان در مورد اخراج طالب ریکانی در لحظات آخر بازی امروز و غیبت او در بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس گفت: طالب ریکانی یک شماره 10 کلاسیک است. از جنس طالب در لیگ ما 2-3 بازیکن هم نیست. فرض را بر این بگیریم که طالب در تیمی مثل استقلال یا پرسپولیس باشد. او تکیه‌گاه تیم است یا حتی در تیم گل‌گهر یا سپاهان، آخرین مرحله توپ‌های ما به طالب ختم می‌شود. او یک بازیکن بزرگ و بین‌المللی است. به همان اندازه بیرون، یک بازیکن تأثیرگذار در تیم ما است. یک لیدر و رهبر واقعی برای تیم ما است. از اینکه او را از دست دادیم خیلی ناراحتیم. ایراد طالب این است که یک شماره 10 کلاسیک است و ضربه زدن به بازیکن حریف را بلد نیست. شاید اگر با تکل داخل می‌رفت اخراج نمی‌شد. اکثر 10ها را ببینید مانند ایمان مبعلی یا قاسم حدادی‌فر میل به خشونت‌شان خیلی کم است. وقتی هم که انجام می‌دهند، اخراج می‌شوند.

وی افزود: طالب عنصری است که واقعاً نمی‌توانیم از او چشم‌پوشی کنیم. تیم را روی او بنا می‌کنیم ان‌شاءالله غیبت او را بچه‌ها بتوانند جبران کنند. او برای ما یک وزنه است و نمی‌توانیم منکر این شویم. الان تاپ‌ترین بازیکن لیگ ایران است. نه در گل‌گهر و در تیم‌های دیگر هیچ بازیکنی تا این حد کیفیت ندارد. همه بازیکنان سعی می‌کنند خوب باشند اما طالب از همه یک پله بالاتر است. یک ضربه چپ مرگبار هم دارد و از هر کجا بخواهد می‌زند. امروز رفت که چپ را بزند پنج نفر با هم برایش تکل رفتند. ان‌شاءالله جوانی که می‌خواهد جایش بازی کند باید بار سختی را به دوش بکشد تا بتواند جای کاپیتان خوب ما را پر کند.

منصوریان تصریح کرد:‌ برای سومین‌بار است می‌گویم، کسانی که باعث ایجاد این امکانات برای سیرجان شدند، باید دست و سروصورت‌شان را بوسید. فکر کنم در سیرجان ظرف 8 یا 9 ماه استادیوم ساختند. این امکانات امروز به ما ا جازه داد در زمین کیف کنیم. وقتی به رختکن می‌آییم درخور نام فوتبال ایران است. ان‌شاءالله همه باشگاه‌ها از این الگو بگیرند که حداقل سخت‌افزارها را درست کنند. تبریک می‌گویم، نمی‌دانم باید از چه کسی تشکر کنم. فکر کنم باید از مسئولین رده‌ بالای گل‌گهر تشکر کنم. خدا ان‌شاءالله حفظ‌شان کند. آدم لذت می‌برد. جایی که 300 هزار نفر جمعیت دارد شما امکاناتی را برای 18 میلیون نفر می‌بینید. مبارک‌تان باشد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
1
1
اقای منصوریان چرا مهردادپورابولقاسم توارنجت نبود بجای شریعت زاده هنرپیشه بایدپورابولقاسم رامیوردی دفعه قبل التماس کردم گفتم به گروسیان تذکر بده این کارت ضد فوتبال را انجام نده دیدی کارت گرفت حامدی فراوردی ادم بکشه یه کلت میدادی بش ریکانی را تا اخرفصل محرومش بکن این ادم خودخواه بی گذشت بیت سعید خووشو میبخشه اگه وجدان داره نه نه نه.
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
4
آقاي منصوريان عزيز خسته نباشيد بابت زحمات همكاران وبازيكنان شما ولي فكرنكنيد باخت ومساويهاي اخير خيلي خوب است وبدانيد سهم شما در آنها بسيار زياد است در سه بازي اخير ارنج هاي تيم بازي به بازي بدتر شده اگر فيلم بازي امشب را ببينيد متوجه اشتباهات خودتان مي شويد آيا حضور شروين بزرگ آنهم در كل بازي چه تاثير مثبتي داشت ؟ هيچ . بودن فاخر تهامي در پست غير تخصصي چه دليلي دارد ؟ آنهم هيچ . كه منجر به دريافت گل از آن منطقه شد. غبيشاوى كه به بازي مي آيد چرا هافبك دفاعي ؟ اوبايد بيشتر دركار هجومي وپشت سر فوروارد باشد . شوتهاي راه دور چرا فقط توسط يك نفرآنهم فقط يك بار زده ميشود انگار براي گل هاي بعدي نه برنامه اي داريد نه بازيكن انگيزه اي دارد خواهشا تعريف الكي از كار تيم نكنيد كه يك جور توهين به شعور طرفداران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
3
جالبه یه بازیکن گلگهر میاد در سه قدمی دروازه آزادانه گل میزنه بعد همین بازیکن در نیمه دوم براحتی از سد دفاع مسقیم عبور میکنه و توپ را از زاویه بسته به سقف دروازه می‌چسباند ولی عین همین توپ در نیمه اول گیر بیت سعید مثلا با تجربه اومد و از همون زاویه توپ را به بیرون زد . جنگندگی بچه ها قابل تحسین بود ولی مفت باختن دردآوره . این طالب هم بنظر مغرور شده اون شوت پشت هیجده به آسمون زدنش و اینم خطای بچه گانه ای که منجر به اخراجش شد . بابا یکی اینو بگیره که اینقدر مغرورانه عمل نکنه و تمام دسترنج خودش و تیمو اینجوری به باد نده .
رضا
|
United States of America
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
4
چرا بازیکن باید اینقدر بخودش جرات بده تکروی کنه . امروز سه بازیکن صنعت موقعیت گل داشتند ولی گذشت نکردند! همه دیدند بوعذار ، بیت سعید و طالب بهترین موقعیت ها رو بجای پاس دادن با خودخواهی و تکروی از دست دادند! بخصوص از طالب ریکانی بزرگ و کاپیتان تیم انتظار نداشتیم!! از طرف دیگر تیم صنعت ده نفره بود چون بوعذار اصلا در بازی نبود. آقای منصوریان لطفا رفاقت بازی رو کنار بگذارید! ضمنا تعریف زیادی هم از بازیکن درست نیست ! چون بخودشون اجازه تکروی میدهد!
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
1
3
اقا خودتان قضاوت کنید یاد دارید گروسیان یه خروج جسورانه داشته باشه این گلر میترسه ازگل بیاد روی توپهای هوایی فقط یه کارو خوب بلد وقت تلف کردن بسیارکارزشت که نتیجه اش را دیدید بابا اینهمه بازیکن جوان داری بذار تو زمین ازچی میترسی بذار اگه باختی توجیهت این باشه که به جوونا میدان دادی بابا بسه تحقیر بسه
رضا
|
United States of America
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
3
تکروی‌ های بوعذار ، بیت سعید و طالب ریکانی نتیجه تعریف زیادی از بازیکنان است! چرا بازیکن باید بخود جرات بدهد بهترین موقعیت ها اینطور با خودخواهی هدر بدهد!
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
1
بازیکنان تواین بازی خیلی خوب ظاهر شدند.منتها بعضی ازبازیکنان توی محوطه هجده قدم شوتهای بی هدف میزدن متونستند.بازیکنان راصاحب گل کنند.یه مقداری پاس های تکضربشان که سرعت به بازی بدن کم بود.طالب ریکانی هم آخر بازی عصبی شده بود.که من۹ر به خطای عمد کرد.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
1
2
در بازی که صنعت نفت میتونست با دقت بیشتر و مدیریت وهزارالبته ( گذشت گذشت گذشت ) و کارتیمی بازنده نباشد چوب غرور کذاب بعضی بازیکنان را خوردیم یک پیشنهاد به آقای منصوریان آقای مربی فاخر تهامی دفاع نیست چرا به مورد به این واضحی توجه ندارید؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
3
بازی برده را با باخت عوض کردید آقای منصوریان. ارنج تیم اشتباه بود. چرا فکر میکنید چون صنعت از نظر مالی کم هزینه هست پس مساوی و باخت در مقابل تیمهای ثروتمند نتایج خوب و منطقیه!؟ اگه از سه بازی اخیر 6 امتیاز گرفته بودیم میشد بگیم خوبیم. در ضمن اینقدر بیخود از همه تعریف و تمجید نکن، اگه قلعه نوعی اینقدر خوبه برو دستیارش بشو!
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
4
خسته نباشید میگم به تیم صنعت ولی دلیل باخت ما نداشتن برنامه زمان حمله و زمان دفاع بود.
فرق ما با گل گهر این بود که بطورمثال قاسمی نژاد پشت محوطه جریمه به جا اینکه شوت کنه پاس داد به کنار دروازه به استنلی و اونم با جاگذاشتن دروازه بان بدون اینکه شوت کنه باز پاس داد وسط و توپ تبدیل به گل شد .
حالا ما چند تا موقعیت پشت محوطه داشته باشیم خوبه که هیچ کدوم پاس ندادن یه جا بوعذار با اینکه دو نفر دیگه رو دستش بودن تو حالت ۳ به ۲ شوت کرد ریکانی پشت محوطه باز شوت زد که حالا شوتش بد نبود ولی تو چارچوب نبود و آخر نیمه دوم تهیدست درحالی که سمت چپ بازیکن توپ میخواست از پشت محوطه جریمه حریف زیر توپ زد .
حالا برسیم به دفاع رو گل دوم ضعف فنی تهیدست باز مشهود بود بدون اینکه زاویه رو ببنده و رو پای حریف بره اجازه شوتزنی میده و این گل از زاویه بسته با وجود بودن مدافع فاجعه بود.
حالا آقای منصوریان عزیز اینکه از نحوه بازی بازیکنان راضی هستی برام جای سواله واقعا قبول نداری این بازی تو دفاع و حمله ضعیف بودیم.
نمیشه که هر کی پشت محوطه توپ زیر پاش اومد شوت بزنه
حالا طالب شوتاش خوبه بزنه ولی دیگه بقیه باید یه وم به فکر بازیسازی هم باشن
لطفا کار کنید اینجوری بخوایم جلو پرسپولیس بازی کنیم که میبازیم
یه فکری به حال خط دفاعی کنید لطفا.
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
2
گل دوم گل گهر با بستن زاویه دفاع توپ کرنر میشد فیلم بازی نگاه کنید فاخر جا موند تلاش نکرد تهیدست هز شوت ترسبد صادقی زاویه بسته زدش تو گل و میهمان میثاقی فوتبال برتر شد پوشش در فوتبال مهم هست این مورد باید رفع بشه تو تمرینات
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها