به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

نقی‌زاده: فکری از نظر فنی به تیم کمک کرده است

نقی‌زاده: فکری از نظر فنی به تیم کمک کرده است

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: محمود فکری از نظر فنی خیلی به تیم کمک کرده و تمام تلاشش به کار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم نقی‌زاده در گفت وگو با فارس در خصوص شکست نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. با اینکه بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم، از نظر امتیاز گیری شرایط خوبی نداریم ولی تلاش می‌کنیم که این روند قطع شود. مردم این شهر انتظار دارند تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. مطمئن باشید تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: متاسفانه بدشانسی هم گریبانگیر ما شده، مقابل فولاد غافلگیر شدیم. یک شوت به دفاع خودمان خورد و وارد دروازه شد. نتیجه را واگذار کردیم اما عملکرد خوبی داشتیم. باید امیدوار باشیم و سعی کنیم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه از زمان حضور محمود فکری، این تیم 4شکست پیاپی را تجربه کرده، گفت: او تمام تلاشش را می‌کند. تیم از نظر فنی مشکلی ندارد اما عادت به باخت و ترس از باخت در تیم وجود دارد. بچه‌ها از نظر روحی و روانی کمی به هم ریخته هستند اما فکری از نظر فنی خیلی به تیم کمک کرده، مطمئنا روزهای خوبی را خواهیم دید و نتایج خوبی در آینده می‌گیریم.

نقی‌زاده در مورد مسائل مالی عنوان کرد: باشگاه از نظر مالی هرچه در توانش باشد انجام می‌دهد. تا الان حدود 40درصد پول‌ها را پرداخت کرده‌اند. در حال حاضر باید تمام تمرکزمان را برای نتیجه گیری بگذاریم. این مشکلات هم مطمئنا حل می‌شوند و مساله خاصی نیست. فقط باید تلاش کنیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص اینکه چندی پیش حدود 15 نفر از اعضای تیم مبتلا به بیماری شدند، گفت: یک سرما خوردگی بود که در تیم افتاده بود. چند نفر از بچه‌ها مریض شدند و حدود یک هفته تمرین نکردند اما الان خداراشکر هیچ مشکلی وجود ندارد. همه در کنار هم تمرین می‌کنیم و برای بازی با آلومینیوم اراک آماده می‌شویم.

نقی‌زاده در مورد بازی با آلومینیوم که شرایطی مشابه نفت مسجدسلیمان دارد و سه هفته پیاپی شکست خورده، اظهار داشت: تیم جوان و دونده‌ای دارند. آن‌ها هم چند هفته‌ای است که نتیجه نگرفته‌اند. هردو تیم به دنبال امتیاز گرفتن هستند. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم. امیدوارم به کمک خدا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. تمام دلخوشی مردم مسجدسلیمان این تیم است و دوست دارند تیمشان در لیگ برتر بماند.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در خصوص انتقاد محمود فکری از مدیران قبلی باشگاه، گفت: البته من نمی‌توانم در حیطه مدیریتی صحبت کنم ولی اتفاقاتی افتاده بود و از سال‌های قبل بدهی‌هایی وجود داشت.به همین خاطر مشکلاتی به وجود آمد و کارت برخی بازیکنان هم صادر نشد اما خداراشکر برای بازی با فولاد این مشل برطرف شد. الان چند بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند و ان‌شاالله کمک کنند در کنار هم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

وی افزود: هدایت یزدی تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار گرفته، او هر روز کنار تیم است. با بچه‌ها صحبت می‌کند و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ایجاد کرده، بیشتر از اینکه مشکل تاکتیکی داشته باشیم، درگیر این بحران هستیم ولی همه تلاش می‌کنیم از آن خارج شویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها