به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

مجدمی: امیدوارم بدشانسی‌ نفت تمام شود

مجدمی: امیدوارم بدشانسی‌ نفت تمام شود

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بدشانسی‌های فوتبال چند هفته‌ای است گریبانگیر ما شده و امیدوارم روزی تمام شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص مصاف نفت مسجدسلمان با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما گل اول را روی بدشانسی خوردیم. تا دقیقه36 بازی را خوب کنترل کرده بودیم و به حریف هم موقعیت هم ندادیم. آن‌ها شوتی که زدند به بازیکن خودمان خورد و تغییر مسیر داد. این بدشانسی فوتبال بود و چند هفته‌ای است که گریبانگیر ما شده، امیدوارم روزی تمام شود.

وی افزود: نسبت به بازی‌های قبلی خیلی بهتر بازی کردیم و هفته به هفته شرایطمان بهتر می‌شود. قرار نیست سهمیه بگیریم، باید یکی دو تیم بالاتر از خودمان را بگیریم. امتیازها به هم نزدیک است. مقابل فولاد اگر بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم امتیاز بگیریم که متاسفانه نشد. در هفته‌های اخیر شرمنده مردم مسجدسلیمان شدیم. امیدواریم این هفته در زمین خودمان نتیجه خوبی بگیریم و از این شرایط خارج شویم. مطمئنم با یک برد یا یک مساوی خوب، تیم جان می‌گیرد. بازیکنان خوبی داریم. همه با تجربه هستند و می‌توانیم از این شرایط خارج شویم.

مجدمی در خصوص اینکه در هفته بیستم به مصاف آلومینیومی می‌روند که سه هفته پشت سر هم شکست خورده و شرایطی مشابه نفت مسجدسلیمان دارد، گفت: آن‌ها هم تحت فشار هستند. به همین خاطر می‌آیند که امتیاز بگیرند ولی ما هم شرایطی داریم که نباید اشتباه کنیم چون جبرانش سخت می‌شود. باید با تمام وجود به زمین برویم و نتیجه بگیریم.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه از زمان حضور محمودفکری 4شکست پیاپی را تجربه کرده‌اند، اظهار داشت: چند بازیکن خوب ما جدا شدند و تعدادی از بازیکنانی که جدید اضافه شدند هم، یکی دو هفته کارت بازی نداشتند. از این هفته فکر می‌کنم شرایطمان بهتر خواهد شد. بیشترین مشکل ما روحی-روانی است. اگر امتیاز بگیریم این شرایط درست می‌شود. سرمربی ما هرروز با بچه‌ها صحبت‌ می‌کند. فکری سعی دارد از نظر روحی و روانی وضعیت را بهتر کند و انگیزه بازیکنان را بالا ببرد. تغییراتی که در تیم ایجاد شده ما را امیدوار می‌کند که از این هفته نتایج خوبی بگیریم.

مجدمی در خصوص فعالیت مدیرعامل فعلی باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: هدایت یزدی انسان خیلی خوبیست. او تلاش می‌کند و همیشه به تیم سر می‌زند. تا جایی که توانسته کمک کرده، بخشی از قراردادها پرداخت شده و مدیران باشگاه در تلاش هستند که باز هم به تیم پول تزریق شود و ما هم بتوانیم در نتیجه گیری موفق باشیم. شرایط سختی داریم اما از بقا در لیگ برتر ناامید نیستیم. اختلافمان با دو تیم بالاتر فقط 4-3 امتیاز و این کار شدنی است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها