به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

کوشکی: برای بازی در لیگ آسیایی هیجان دارم

کوشکی: برای بازی در لیگ آسیایی هیجان دارم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، سرمربی این تیم را یک مربی بادانش و کاربلد دانست و از کار کردن با او ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: ما برابر تیمی بازی می‌کردیم که چیزی برای از دست دادن نداشت و کار سختی هم داشتیم، ولی خدا را شکر با تدابیر کادر فنی و زحمت بازیکنان پیروز شدیم و سه امتیازی مهم گرفتیم. ما در مقطعی از لیگ هستیم که همه بازی‌ها برای‌مان حکم فینال را دارند و تمام هدف‌مان این است که در بازی‌های بعد هم خوب نتیجه بگیریم و جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی که از پیکان به فولاد خوزستان پیوسته است، در مورد وضعیت خودش در این تیم خاطر نشان کرد: فولاد باشگاهی حرفه‌ای است و بستر پیشرفت برای فوتبالیست‌ها فراهم است. من تازه به تیم اضافه شدم و طبیعتاً به زمان نیاز دارم تا به صورت کامل خودم را با این شرایط جدید وفق بدهم. خدا را شکر همه چیز خوب است و خوشحالم که در چنین باشگاهی حضور دارم و با یک مربی مثل جواد نکونام کار می‌کنم. او جزو مربیان کاربلد فوتبال ایران است و کار کردن با این مربی فوق‌العاده است.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و گروهی که در آن قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: بازی در لیگ قهرمانان کاملاً متفاوت است و همه تیم‌ها کیفیتی بسیار خوب دارند. قطعاً فولاد هم می‌خواهد خودش را در این جام نشان داده و از اعتبار خود و فوتبال ایران دفاع کند. من هم برای بازی در لیگ قهرمانان هیجان خاصی داشته و دوست دارم بازی در این تورنمنت مهم را تجربه کنم. تمام هدفم این است که بتوانم از لحاظ فنی به تیمم کمک کنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها