به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

اعلام رضایت نکونام از نقل و انتقالات فولاد خوزستان

اعلام رضایت نکونام از نقل و انتقالات فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان بهترین عملکرد را در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در ادامه نتایج اخیرش موفق شد نفت مسجدسلیمان را با 2 گل شکست دهد. این مسابقه با نمایش خوب خریدهای جدید تیم سرخ‌پوش دیار کارون همراه بود، بطوری که جواد نکونام در کنفرانس خبری روز گذشته از مدیریت باشگاه تشکر ویژه‌ای داشت.

جواد نکونام در کنفرانس خبری پایان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان از اعضای هیئت مدیره، مدیریت شرکت فولاد و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بابت فعالیت آن‌ها در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تشکر کرد و گفت: گفته بودم که بازیکنان ما بهترین هستند و کیفیت آنها را با گذشت زمان می‌بینید. بازیکنانی که از قبل کنار ما بوده‌اند، شایستگی خود را ثابت کرده‌اند و باید ادامه دهند تا ان‌شاءالله همه در کنار هم موفق شویم. اینجا همه سرباز فولاد هستیم و تمام تمرکز خود را روی کارمان می‌گذاریم تا تیم‌مان موفق شود.

شایان ذکر است، باشگاه فولاد خوزستان پیش از روی کار آمدن حمیدرضا گرشاسبی، بنا به حکم صادره از سوی فدراسیون فوتبال از جذب بازیکن در 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده بود که بعد از آغاز فعالیت این مدیر خوزستانی و تلاش فراوانی که انجام داد، محرومیت فولادی‌ها در فاصله چند روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات تابستانی برطرف گردید و این تیم توانست در همان چند روز باقی مانده از تابستان 5 بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.

گرشاسبی و همکارانش در تیم مدیریتی باشگاه فولاد خوزستان، در نقل‌وانتقالات زمستانی هم با وجودی که همه بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌های مختلف بودند، موفق به جذب 6 بازیکن مطرح لیگ برتری شدند تا شاهد پوست‌اندازی تیم سرخ‌پوش اهوازی و ترکیب جدیدی از فولادمردان در نیم‌فصل دوم باشیم.

عملکرد مدیریت باشگاه فولاد در نقل‌وانتقالات میان‌فصل باعث شد تا اغلب کارشناسان بر این موضوع صحه بگذارند که فولاد خوزستان موفق‌ترین تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی بوده است و در بازی روز گذشته نیز دیدیم که تمامی 6 بازیکن جدید فولادی‌ها در ترکیب اصلی به میدان رفتند و هر 2 گل این تیم نیز توسط نفرات تازه وارد به ثمر رسید.

فولاد خوزستان حالا فقط یک جای خالی در لیست بازیکنان سهمیه‌ی بزرگسال دارد که در صورت صلاحدید کادر فنی برای جذب یک بازیکن آزاد (موسوم به سهمیه آزاد فیفا) نیز اقدام می‌شود تا این تیم پرطرفدار خطه‌ی جنوب با قدرت بیشتری در ادامه‌ی مسابقات لیگ برتر ایران و بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقیبان برود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
1
7
به امید قهرمانی فولاد محبوب
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
6
با تشکر از مدیریت شرکت فولاد و مدیریت باشگاه فولاد که به نظرات هواداران احترام گذاشتند و بیشترین بودجه رو برای خریدن بازیکنای جدید هزینه کردند خواهشمندم برا یک جای خالی که در لیست داریم یک مهاجم گلزن درجه اول جذب شود .
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
4
از الان باید برای فصل آینده برنامه ریزی شود، مشخص کردن وضعیت کادر فنی قدم اول است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها