به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

فکری: به بازیکنان گفتم با تمام وجود بازی کنند

فکری: به بازیکنان گفتم با تمام وجود بازی کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به بازیکنان تیمم گفتم با تمام وجود بازی کنند و هر اتفاقی افتاد، طبیعت فوتبال است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در کنفرانس خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پس از دیدار با پدیده با بازیکنان صحبت کردیم. تیم نفت هفته‌هاست در پایین جدول قرار دارد و استرس و نگرانی در وجود بازیکنان بوده است. اعتماد به‌ نفس آنها از بین رفته است و تلاش کردیم نگرانی و ترس در وجود بازیکنان نباشد. به آنها گفتیم با تمام وجود بازی کنند و هر اتفاقی افتاد، طبیعت فوتبال است.

وی با بیان اینکه استرس و نگرانی نباید سبب شکست تیم نفت شود، تصریح کرد: امیدوارم بازیکنانم در این مسابقه با تمام وجود بازی کنند، کارایی و توان خود را در زمین ارائه کنند و نگران نتیجه بازی نباشند. قرار نیست در همه بازی‌ها سه امتیاز را بگیریم یا به صدر جدول برسیم. با چند تیم برای سقوط نکردن رقابت داریم و باید آنها را بگیریم که برای ما کار سختی نیست. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مقابل فولاد امتیازات لازم را کسب کنیم تا خودمان را کم‌کم به نقطه امن برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تمجید از تیم فولاد خوزستان بیان کرد: بازی سختی داریم. فولاد تیمی است که تشکیلات بسیار خوبی را در اختیار دارد. امیدواریم با تمام وجود بازی کنیم و دست پُر به مسجدسلیمان برگردیم.

فکری در مورد بدهی‌های باشگاه نفت مسجدسلیمان که باعث عدم صدور کارت بازی بازیکنان جدید نفت شد، خاطرنشان کرد: به ما خبر دادند که کارت بازی بازیکنان ما صادر شده است و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. آمدن آنها به ما کمک می‌کند و دست‌مان پُرتر می‌شود. پدیده رقیب ما بود و اگر می‌توانستیم از این مسابقه امتیاز بگیریم، فاصله خود را با پدیده حفظ می‌کردیم. با این وجود این بازیکنان را در اختیار نداشتیم.

وی درباره اینکه هدایت نفت مسجدسلیمان را در شرایط سختی پذیرفت،‌ عنوان کرد: پس از آخرین دیدار فصل گذشته نفت گفتم هر زمانی که تیم به من نیاز داشته باشد، به آن کمک می‌کنم. خودم را از تیم نفت می‌دانم، به تیم وابستگی دارم و علاقه‌ای میان من و مردم مسجدسلیمان وجود دارد. شرایط امسال نفت، بدتر از سال گذشته بوده و به خاطر دلم، کاری «ریسکی» انجام دادم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه می‌تواند به این تیم کمک کند، گفت: امیدوارم همه تلاش کنیم و یکدل باشیم تا با این رفاقت، به بقای نفت مسجدسلیمان کمک کنیم. کار دشواری داریم و این کار سخت‌تر از سال گذشته است، اما امیدواریم این کار سخت را با کمک همه انجام بدهیم و نفت را در لیگ برتر نگه داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
1
1
با تجربه و دانشی که حاج محمود دارند حتی اگر خدایی نکرده تیم به دسته یک هم برود میتوانند مجدداً با اقتدار به لیگ برتر صعود کنند پس باید به ایشان فرصت کافی داد تا برنامه های مدنظر خود را در مسجد سلیمان پیاده کنند.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
3
2
یا حضرت سلیمان کمک تیم نفت مسحدسلیمان کن و تیم شهرمان را در لیگ برتر نگهدار .
ما که جز شر چیزی از همکیشانمان ندیدیم خودت مددی کن
خوزستان قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
3
یک توصیه به سرمربیانی خوزستان : در فوتبال ایران تیمهایی موفقند که سه فاکتور داشته باشند ۱_بدن سازی عالی ۲-دوندگی زیاد در مسابقات ۳-روحیه جنگندگی-در فوتبال ایران تکنیک و تاکتیک هیچ معنایی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
1
2
درود بر محمود خان ما با یک امتیاز یک امتیاز هم تو لیگ میمونیم
فقط شما کار دفاعی کن و کاری کن گل نخوریم اگر امکان دارد لطفی را بر گردانید با تشکر
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
1
0
آقای ناشناس. شمایی که میگی با یک امتیاز یک امتیاز هم تو لیگ هستیم. با چه منطقی کدوم تیم رو دیدی با دوتا برد بمونه تو لیگ؟ از دوازده بازی باقیمانده شش بازی با شش تیم صنعتی هست که یکیش همین فولاده اگر با تفکر یک امتیاز بری تو زمین هیچ امتیازی نمیگیری.
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
1
به نظر من بازیکنان فقط باید جنگنده باشند و نترس تیم نفت همیشه همین طور بوده ، همیشه نترس بازی میکرده از زمانی که کمالوند وارد تیم شد آیه یس و ترس رو تزریق کرد به تیم متاسفانه
جناب فکری یه روحیه بده به بچها بگو این تیم باید همیشه جسورانه بازی کنه بجز این وظیفه ای نداره ما اگر باختیم هم ناراحت نمیشیم ولی از شل بازی کردن و بی رمق و با ترس بازی کردن بدمون میاد و مخالفیم .شیران زاگرس باید همیشه مثل شیر نترس و جسور باشند ، چیزی غیر از این هم انتظار نمیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها