به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تلاش مدیران نفت برای دریافت مجوز بازیکنان جدید

تلاش مدیران نفت برای دریافت مجوز بازیکنان

خوزستان اسپورت- مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان در تلاش برای رفع مشکل چند بازیکن این تیم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر در حالی به مصاف پدیده مشهد رفت که 4 بازیکن جدید این تیم به نام‌های پیمان میری، مهدی هاشمی‌نژاد، حسن مرادی‌فر و ایمان رازانی به دلیل بسته بودن پنجره، مجوز و کارت بازی نداشتند.

بدهی‌های تیم نفت مسجدسلیمان طی سال‌های اخیر اکنون برای مدیریت جدید این باشگاه تبدیل به چالشی جدی شده است. محمود فکری سرمربی تیم نیز در کنفرانس خبری پس از بازی با پدیده ضمن انتقاد از مدیران قبلی باشگاه اعلام کرد از نظر فنی دست او بسته است چرا که نمی‌تواند به طور کامل از نفرات جدید استفاده کند.

با توجه به اینکه سازمان لیگ به این باشگاه اعلام کرده باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی صددرصد بدهی‌های خودش را پرداخت کند، مدیران نفت مسجدسلیمان در تلاشند تا با تسویه بدهی‌ها و توافق با طلبکاران، پنجره نقل و انتقالاتی تا روز بازی با فولاد خوزستان باز شود و فکری بتواند از بازیکنان تازه اضافه شده، استفاده کند.

تاکنون حدود 70 درصد بدهی‌های این باشگاه پرداخت شده و مسئولان تیم نفتی امیدوارند تا بازی هفته نوزدهم، مبالغ باقی مانده نیز تسویه و منجر به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شوند.

شاگردان محمود فکری تمرینات خودشان را در اهواز پیگیری می‌کنند و روز چهارشنبه 4 اسفند به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
1
آقای فکری مثلا حالا رفتی بازیکنای اسمی و با کیفیت جذب کردی که اینقدر نگران بازی نکردنشون شدی و میگی به همین دلیل از نظر فنی دستت بسته هست مگه در اس تهران که بودی با وجود اونهمه بازیکنای با کیفیت و گرانقیمت چکار تونستی بکنی که حالا فکر میکنی با وجود این چهار بازیکن گمنام شق القمر خواهی کرد . در اس تهران چهارتا باخت آوردی و هیچ بهانه ای ازت پذیرفته نشد و اخراج شدی ولی اینجا چهارباخت پشت سر هم و هنوز ماندگاری .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
امسال مدیریت نفت کمیته داوران با داوران پولکی فدارسیون فوتبال تیم های خاص همه دست به دست دادنه نفت رو از لیگ برتر حذف کنن ، لعنت به همه این اشخاص و سازمان‌ها
اینها همه برگرفته از این هست که قانون ضعیف عمل میکنه و اینها دارن کار کاسبی خودشون انجام میدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها