به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیوستن بازیکن عراقی به فولاد تکذیب شد

پیوستن هافبک عراقی به فولاد خوزستان تکذیب شد

خوزستان اسپورت- شایعه پیوستن ابراهیم بایش هافبک عراقی به تیم فولاد خوزستان تکذیب شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روز گذشته برخی از رسانه‌های ورزشی کشور عراق با انتشار خبری مدعی شدند که تیم فولاد خوزستان رسما خواستار جذب ابراهیم بایش هافبک کناری تیم نیروی هوایی شده‌ است.

انتشار این خبر در حالی بود که ابراهیم بایش، بازیکن سهمیه آزاد محسوب نمی‌شود و شب گذشته هم در بازی بین نیروی هوایی و سامراء در لیگ عراق به میدان رفت. ضمن اینکه تیم فولاد خوزستان هیچ گونه پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن این هافبک ریزنقش ارائه نکرده و خبرهایی که در برخی رسانه‌های عراق منتشر شد، جنبه تبلیغاتی و بازارگرمی داشته است.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با توجه به پایان دوره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران فقط امکان جذب بازیکن سهمیه آزاد که تحت قرارداد هیچ باشگاهی نباشد را داراست و کادر فنی این تیم در جست‌وجوی بازیکنی هستند که دارای چنین شرایطی باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
0
5
فولاد احتیاج به فوروارد گلزن داره الان فقط شیمبا رو در خط حمله داریم. فولاد نیازی به هافبک و وینگر نداره. مهاجم گلزن میخوایم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
2
4
سه سال هست که کادرفنی فولاد فقط دنبال جذب بازیکنانی هست که قابلیت دفاع کردن در تیم رو داشته باشن نه هجومی.
بعید می‌دونم عرضه اضافه کردن مهاجمی که بتونه مشکل گلزنی فولاد رو حل کنه داشته باشن، آخه کادرفنی ما بلده پیرمردهایی که توی زمین نمیتونن راه برن رو جذب کنه!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها