به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

توضیحات بنی تمیم درباره شرایط چمن تختی اهواز

توضیحات بنی تمیم درباره شرایط چمن تختی اهواز

خوزستان اسپورت- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: عدم تمرین ورزشکاران رشته‌های پرتابی دو و میدانی در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز موقتی است و با سبزشدن و بهبود زمین چمن، مجددا می‌توانند در این زمین تمرین کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید بنی‌تمیم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اینکه دبیر هیات دو و میدانی خوزستان عنوان کرده "سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفته اگر دوومیدانی‌کاران روی چمن ورزشگاه تختی تمرین کنند، این رشته را تعطیل می‌کند" اظهار کرد: اصلا قضیه به این صورت نبود. ورزشکاران از ما توقع دارند با توجه به این‌که چمن ورزشگاه تختی آسیب دیده است به آن رسیدگی کنیم و ترمیم شود. در همین راستا نیز با توجه به آسیبی که چمن دیده بود، مجددا به آن کود داده شد و به پیمانکار اعلام شد که به زمین چمن استراحت داده شود و چمن پا نخورد تا دوباره شرایط زمین چمن بهبود پیدا کند.

وی بیان کرد: وقتی از زمین چمن ورزشگاه تختی بازدید داشتم، مشاهده کردم که دو و میدانی‌کاران در وسط زمین چمن در حال پرتاب هستند که من هم گفتم وقتی اعلام می‌شود، باید به زمین چمن استراحت داده شود و فعلا فعالیتی روی آن انجام نشود، هم شامل فوتبال می‌شود و هم رشته‌های پرتابی.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: پس از مشاهده این موضوع با دبیر هیات دو و میدانی تماس گرفتم و گفتم که ما چمن را تعطیل کرده‌ایم و به ورزشکارانتان اطلاع دهید که روی چمن تمرین نکنند که گویا از صحبت‌های من به صورت دیگری برداشت شد و مقاومت‌هایی صورت گرفت و من هم عنوان کردم در صورت تکرار این موضوع، برای این‌که زمین چمن در روند بازسازی به سر می‌برد و بیش از این آسیب نبیند، مجبور می‌شویم درهای منتهی به زمین چمن را ببندیم. البته این را هم عنوان کردم که دونده‌ها در پیست می‌توانند تمرین کنند و تنها ورزشکاران رشته‌ها پرتابی فعلا تمرین نداشته باشند.

وی ادامه داد: ما در خوزستان به رشته دو و میدانی که یک رشته مادر و پرمدال است اهمیت بسیار می‌دهیم و مجددا تاکید می‌کنم از صحبت‌های من اشتباه برداشت شد و هیچ مانعی برای فعالیت رشته دو و میدانی وجود ندارد و تنها در شرایط فعلی زمین چمن تاکید شده است که هیچ فرد ورزشکاری روی زمین چمن تمرین نکند.

بنی‌تمیم گفت: در حال حاضر با توجه به رسیدگی‌هایی که به زمین چمن ورزشگاه تختی شده، تغییرات مشهود است و اگر در حال حاضر پا بخورد تمام اقدامات ما هدر می‌رود. جامعه دو و میدانی استان نیز بداند که تدابیر و تصمیمات اندیشیده شده تنها در راستای بهبود وضعیت این زمین بوده است. همچنین عدم تمرین ورزشکاران رشته‌های پرتابی دو و میدانی در زمین چمن تختی موقتی است و با سبزشدن و بهبود زمین مجددا می‌توانند در این زمین چمن تمرین کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
1
اقای بنی تمیم خواهشا اجازه ندید زمین چمن تختی نابود بشه . این زمین فوتباله میزبان دوتا تیم استقلال خوزستان و ملاثانیه . خواهشا جلوی سواستفاده این حضرات دومیدانی رو بگیرید که میان با پرتاب نیزه و وزنه و دیسک و ... زمین چمن رو نابود کردند.
ورزشگاه غدیر رو بدین به این اقایون که برن اونجا تمرین کنند واقعا حیفه قدیمی ترین چمن فوتبال خوزستان به دست پرتابگرها نابود بشه .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
1
آقای بنی تمیم ۳۰ دیماه فرمودی ۱۵ میلیارد تومان پول صنعت از محل وزارت نفت تا یک هفته دیگه به حساب باشگاه واریز میشه امروز ۲۵ بهمن است خبری نیست که نیست آقای منصوریان در مصاحبه های قبلیش گفت که این پول بعد از عید واریز میشه وقتی نمیتونید
لطفا وعده سرخرمن ندید
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
1
با سلام.‌ یکی از مشکلات در استان خوزستان عدم توجه به تعمیر و نگهداری اموال عمومی می‌باشد.‌ مجموعه ورزشی تختی اهواز و مجموعه ورزشی غدیر اگر در هر استان دیگری بودند مانند نگینی می‌درخشیند و از آنها مراقبت می‌شد.‌ متاسفانه باید اذعان داشت از ورودی این مجموعه‌ها گرفته تا مسیرها و ساختمان‌های مختلف آنها،‌ همگی به مرز نابودی رسیده‌اند و از جناب آقای بنی تمیم انتظار می‌رود تمام توان خود را برای احیای اصولی این دو مجموعه‌ی ارزشمند بکار گیرند.‌
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
2
باسلام اقای بنی تمیم مردم خوزستان از فرزندان خوزستان توقع خیلی بیشتری دارن خوزستان بعداز اسیب جنگ بیشترین اسیب رو از افراد نالایقی خورد که طی این سالها مسول ومدیر بودن بچه های تحصیلکرده ونخبه خوزستان بیشتر به فکر این استان و مردم باشین حال خوزستان و مردمش خوب نیست
احمد
|
Estonia
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
1
سوء مدیریت از بالا اول از همه استادیوم فوتبال برای فوتبال است نه برای دومیدانی. در اروپا آنها را جداگانه دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
آقای بنی تمیم دوتیم شدن خوزستان در لیگ برتر نمره منفی در کارنامه شما خواهد بود
لذا خواشمندم تمام همت خود را برای حفظ نفت به کار بندید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها