به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۳۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مطلق‌زاده:‌ سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

مطلق‌زاده:‌ سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بر این عقیده است که یک برنامه‌ریزی سه ساله می‌تواند آنها را امیدوار به قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما تعداد زیادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و البته تراکتور هم چند بازیکن مؤثر خود را به همراه نداشت. از ابتدای بازی سعی کردیم روی دروازه حریف فشار بیاوریم، ولی متأسفانه کار سخت شد. با این حال در دقایق پایانی به گل رسیدیم و خدا را شکر سه امتیازی مهم در خانه گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد گل سه امتیازی طالب ریکانی و اینکه کاپیتان نفتی‌ها دوباره برای تیمش یک گل حساس به ثمر رساند، تصریح کرد: طالب بزرگ تیم است و همیشه در داخل یا بیرون از زمین بزرگی خودش را نشان داده است. ریکانی در این چند سال پیشنهادهای خوبی داشته، ولی در صنعت نفت مانده است و ما هم از او الگو می‌گیریم. من هم چند پیشنهاد داشتم، ولی به خاطر ریکانی و هواداران صنعت نفت ماندم تا به تیمم کمک کنم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت نیاز به حمایت مسئولان دارد، خاطر نشان کرد: رؤیای بزرگ هواداران صنعت نفت این است که تیم‌شان قهرمان شود یا سهمیه بگیرد. این رؤیا دست‌نیافتنی نیست، ولی به شرطی که تیم حمایت شود. من معتقدم با حل مشکلات مالی و یک برنامه‌ریزی سه ساله می‌توان به این موفقیت بزرگ رسید. تیم ما همین الان هم وضعیت خوبی در جدول دارد و با تیم چهارم جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم. باید این روند خوب را ادامه دهیم و نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
1
4
ماشالله به آقا محمود مطلق زاده بازیکن آقا و بسیار تاثیرگذار تیم بزرگ صنعت نفت آبادان محمود ماشما را آر پی جی زن ثانی طلایی پوشان میدونیم ماشالله به روحیه بالا و عالیت
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
3
کمربند تیم صنعت نفت آقای مطلق زاده ماشالله به آر پی‌چی دوم صنعت نفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها