به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

گروسیان: می‌توانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم

گروسیان: می‌توانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: در روزی که نزدیک به ۱۰ بازیکن را در اختیار نداشتیم، بازیکنان صنعت نفت مقابل تراکتور غیرت به خرج دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرزین گروسیان در گفت‌وگو با تسنیم درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: ما یکی از بهترین بازی‌های فصل جاری را انجام دادیم و با وجود اینکه نزدیک به 10 بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، ولی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و بچه‌ها واقعاً غیرت به خرج دادند. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم و اوضاع‌مان در جدول بهتر شد.

وی در ادامه با اشاره به روزهای سختی که صنعت نفت پشت سر گذاشت، خاطر نشان کرد: بحران مالی باعث شده بود تا وضعیت سختی را تجربه کنیم، ولی خدا را شکر که الان شرایط بهتری داریم. اگر مسئولان به فکر صنعت نفت باشند و بیشتر به این تیم توجه کنند شک نکنید که در پایان فصل می‌توانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. در حال حاضر با تیم چهارم جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم و تمام هدف‌مان این است که این روند خوب را ادامه دهیم.

گروسیان در مورد وضعیت خودش در صنعت نفت خاطرنشان کرد:‌ در ابتدای فصل همه می‌دانند چه اتفاقی برایم رخ داد و شرایط روحی‌ام اصلاً خوب نبود، ولی در ادامه شرایط بهتر شد. خوشبختانه بزرگان تیم و همچنین اعضای کادر فنی به من روحیه دادند و باید از آنها تشکر کنم. الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. من عاشق صنعت نفت و آبادان هستم و خیلی خوشحالم که اینجا فوتبال بازی می‌کنم. دوست دارم تیمم بهترین نتایج را بگیرد تا مردم آبادان را همیشه خوشحال ببینم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
3
دمت گرم با معرفت
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
7
انشالله روزی برسه که فوتبال ابادان وخرمشهر به حق خودشون برسن تمام ایران به مردم این شهر مدیون هستن تمام مسولان هرچی دارن واین صندلی های چسبان قدرت که دارین مدیون قطره قطره خون مردم این دو شهر هستین مدیون قطره قطره اشک‌های کودکان و زنان اواره از جنگ این دوتا شهر هستین پس دین خودتونو به این دوشهر ادا کنید کینه هاتونو دور بریزید
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
3
دیروز عالی بودی فرزین چندان واکنش خوب نشون دادی
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
2
2
ماشالله آقا فرزین
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
1
اينكه اكثربازيكنان تيم غيرتمند وشريف هستند شكي در آن نيست و ايكاش بقيه هم به خودشان بيايند وبه الگوهاي تيم نگاه كنند ، در كامنت هاي قبلي چندين بار اين را گفتم وهنوز هم تاكيد ميكنم هيچكس نيست كه در صنعت نفت بازي كرده باشه وتا پايان فصل قبل را تصفيه نكرده باشه هيات مديره كم توان تيم كه دا خوشي از آنها ندارم اما ديديد اولين پولي را كه گرفتند قبل از اينكه بابت فصل جديد پرداخت كنند طلب هاي سال قبل را تصفيه كردند اگر به اين كارشان دقت كنيد پيامي در آن هست (ديرو زود دارد ولي سوخت وسوز ندارد ) بنابراين بدون دغدغه با قرض و وام چند ماه را بگذرانيد تا به پول برسيد بقيه تيم هاي ليگ هم اين مشكل را كم و بيش دارند اما نكته مهم : تيم شما و ما در جايگاهي است كه خود را به اثبات رسانده اينكه گاهي ميشنويم ميگويند تيم امروز يكي از بهترين بازيهايش را انجام داد براي هوادار صنعت نفت ناراحت كننده است زيرا اين جمله در مورد تيم هاي ضعيف وكوچك و انتهاي جدولي صدق ميكند و تيم هاي بزرگ و ريشه دار تمام بازيهايشان بهترين بازيشان است بايد شخصيت برنده داشته باشيد و اگر بازي بعد را نبرديد به شخصيت شما بربخورد و خودتان را لايق برد بدانيد و به كمتر از آن راضي نباشيد آبادان برزيلته يعني بزرگ فوتبال ايرانه ونبايد از اسكوچيچ خواهش كنيم بازيكن به تيم ملي دعوت كند كه اين كسر شان ما است بلكه بازيكنان بايد طوري بدرخشند كه او نتواند چند از آنها بردارد ونهايتا به تيم ملي ببرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها