به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

ابن‌قاسم: مسجدسلیمانی‌ها ما را جان به لب کردند

ابن‌قاسم: مسجدسلیمانی‌ها ما را جان به لب کردند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جان به لب شدیم تا مقابل نفت مسجدسلیمان ۳ امتیاز را بگیریم.

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از تسنیم، محمدحسین ابن‌قاسم در خصوص پیروزی فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان که این تیم را در کورس قهرمانی نگه داشت و فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کرد، اظهار داشت: خوشبختانه پیروزی خوبی بود و توانستیم با پشتوانه خوبی که هواداران‌مان هستند به سه امتیاز این بازی برسیم.

وی افزود: این پیروزی متعلق به هواداران فولاد است و آنها بودند که با حمایت‌شان تا اینجای فصل باعث موفقیت‌ فولاد شده‌اند. با توجه به اینکه فرصت بین بازی‌ها بسیار کم است تیم فقط ریکاوری و عرق‌گیری می‌کند و زمان زیادی برای تمرین تاکتیکی باقی نمی‌ماند. باید در دو جبهه با قدرت بجنگیم و اگر این هواداران را نداشته باشیم، کار به خوبی پیش نمی‌رود. در بازی با نفت مسجدسلیمان آنها فشار زیادی روی ما آوردند و جان به لب‌مان کردند تا بازی با پیروزی ما به پایان برسد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد، خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و امیدوارم بتوانیم هواداران فولاد را خوشحال کنیم. بین تیم‌های بالای جدولی فقط یک بازی با ذوب‌آهن داریم که تیمی سرحال و آماده است و امیدوارم در قطر مصدوم ندهیم تا با قدرت لیگ را ادامه دهیم. دیگر رقیبان ما در بالای جدول بازی‌های به مراتب سخت‌تری دارند و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

ابن‌قاسم به موفقیت‌های دیگر باشگاه فولاد اشاه کرد و گفت: باید به آکادمی باشگاه فولاد تبریک بگویم. تیم نوجوانان، جوانان و امیدهای ما در لیگ کشوری به مقام قهرمانی رسیده‌اند، تیم نونهالان فولاد در فینال حضور دارد و با پیروزی احتمالی قهرمان خواهد شد. فولاد نوین هم در لیگ دسته اول شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد و با یک مساوی هم قهرمان خواهد شد. امیدوارم این موفقیت‌ها در باشگاه فولاد ادامه داشته باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها