به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
عملکرد موفق فولادنوین؛ امیدواری ماهشهری‌ها به جبران

جایگاه سه تیم خوزستانی در لیگ دسته دوم فوتبال

جایگاه سه تیم خوزستانی در لیگ دسته دوم فوتبال

خوزستان اسپورت- سه نماینده فوتبال خوزستان در پایان نیم‌فصل لیگ 2 در جایگاه‌های متفاوت جدول قرار گرفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران که با شرکت 28 تیم آغاز شده بود به پایان نیم‌فصل اول رسید و تیم‌های شرکت کننده با استفاده از تعطیلات میان فصل برای دور برگشت آماده می‌شوند.

استان خوزستان در فصل جاری لیگ 2 دارای سه نماینده است که جایگاه‌های متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند.

در گروه الف، تیم شهرداری ماهشهر که دارای چندین سال تجربه حضور در لیگ‌های دسته دوم و اول کشور است، عملکردی پر فراز و نشیب در این فصل داشت. ماهشهری‌ها گاه نتایج خوبی کسب کرده، گاهی نیز نتایج آن‌ها پایین‌تر از حد انتظار بود و همین نوسان باعث شد که شهرداری ماهشهر نتواند رتبه‌ای بهتر از رده ششم جدول را کسب کند. این تیم ماهشهری برای دور برگشت نیازمند جبران امتیازات از دست رفته است تا شاید خود را به جمع مدعیان صعود برساند و باز هم به لیگ یک راه پیدا کند.

اما در گروه ب، تیم فولادنوین اهواز علیرغم اینکه در طول مسابقات چند بازیکن اصلی‌اش را به دلیل مصدومیت از دست داد و در دو هفته پایانی نیز با مشکل ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا مواجه شد، با تکیه بر بازیکنان بومی خوزستان توانست خود را به 3 امتیازی صدر جدول برساند. فولادی‌ها در نیم‌فصل دوم 2 بازی سرنوشت‌ساز خانگی در استادیوم صنایع فولاد مقابل شاهین بندرعامری و ون‌پارس اصفهان دارند که بردن این دو بازی می‌تواند راه رسیدن آن‌ها به صدر جدول این گروه را هموار کند. شاگردان حسن هوری در کنار ارائه بازی‌های تهاجمی آمار جالب توجه تنها 4 گل خورده در نیم‌فصل را به ثبت رساندند و از تمامی تیم‌های این فصل کمتر گل خوردند و با کسب 23 امتیاز بهترین نماینده خوزستان در نیم‌فصل نخست بودند.

در همین گروه، تیم خلیج فارس ماهشهر عملکرد نسبتا متوسطی داشت. خلیج فارس که با خریداری امتیاز محتشم تبریز جایگزین این تیم تبریزی در لیگ 2 شد، با به خدمت گرفتن بازیکنان باتجربه بومی و غیربومی در میانه جدول گروه ب ابقا شد و به رده هفتم قناعت کرد. خلیج فارس در بازی‌های خانگی‌اش بهتر از مسابقات خارج از خانه امتیاز جمع کرده است و در صورتی که بتواند عملکردش در بیرون از خانه را بهبود ببخشد، شاید در نیم‌فصل دوم به جمع مدعیان این گروه اضافه شود.

در پایان فصل جاری، تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و تیم‌های دوم نیز در مسابقه پلی‌اف مقابل هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف سومین تیم راه یافته به لیگ یک مشخص شود.

جایگاه سه تیم خوزستانی در لیگ دسته دوم فوتبال


جایگاه سه تیم خوزستانی در لیگ دسته دوم فوتبال

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها