به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

قاسمی: با متخلفان در فوتبال استان برخورد می‌کنیم

قاسمی: با متخلفان در فوتبال استان برخورد می‌کنیم

خوزستان اسپورت- دبیر هیات فوتبال خوزستان از برخورد بدون اغماض هیات فوتبال با متخلفانی که باعث وارد آوردن خلل و همچنین بر هم خوردن نظم و آرامش در برگزاری مسابقات فوتبال در استان می شوند، خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، به دنبال دستور صریح رئیس هیات فوتبال استان خوزستان مبنی بر برخورد قاطعانه کمیته انضباطی با متخلفانی که باعث وارد آوردن خلل و همچنین برهم خوردن نظم و آرامش در برگزاری مسابقات فوتبال استان که به اعتبار و وجهه فوتبال در سطح جامعه خدشه وارد کرده و تنش های زیادی به وجود می آورند، هیات فوتبال خوزستان رسیدگی به تخلفات رخ داده در چند هفته اخیر را آغاز کرده است.

علی قاسمی دبیر هیات فوتبال خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با ابراز تأسف از اتفاقات ناپسند و دور از شأن برخی از تیم ها در چند هفته اخیر لیگ های خوزستان اعلام می‌کنیم که بدون اغماض با متخلفان، عوامل و تحریک‌کنندگان این اتفاقات مطابق مقررات برخورد خواهیم کرد. با توجه به دستور صریح رئیس محترم هیات فوتبال استان خوزستان، برای تیم هایی که به دلیل توهین و جنجال به عوامل برگزاری، داوران و تیم های حریف باعث نیمه تمام و تعطیلی بازی ها شدند، پرونده تشکیل شده است و از این پس بدون اغماض با متخلفان برخورد می کنیم.

دبیر هیات فوتبال استان خوزستان در ادامه تأکید کرد: بدون شک طبق مقررات برای برخورد قاطعانه و بدون مماشات با متخلفان انضباطی، از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای برخورد با آنان برای صیانت از انضباط فوتبال استفاده خواهیم کرد و این رویه تا پایان مسابقات لیگ در دستور کار ارکان قضایی هیات فوتبال خواهد بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها