به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

ارسال درخواست فولاد به فدراسیون فوتبال اسپانیا

فولادی ها امیدوارند که امروز مراحل اینترنتی صدور مجوز بازی نونگ انجام شود.
باشگاه فولاد خوزستان در اولین ساعت شروع رسمی دوره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، برای دریافت کارت آی تی سی مهاجم جدیدش اقدام کرد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز با مدیر امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران مکاتبه و درخواست کرد تا مراحل صدور کارت آی تی سی، برای الویس برتراند نونگ، از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا انجام شود.

باشگاه فولاد از امور بین الملل فدراسیون فوتبال خواسته تا با توجه به غیبت چند بازیکن فولاد در بازی با تراکتورسازی، درخواست صدور کارت آی تی سی بازیکن مذکور را بلافاصله به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کند. این مهاجم 31 ساله اهل کشور کامرون که سابقه بازی در باشگاه لوانته را داشته، قبل از حضور در فولاد عضو یک تیم از دسته دوم اسپانیا بود و مجوز ابتدایی بازی وی برای فولاد خوزستان ابتدا باید از سوی تیم مربوطه صادر و به فدراسیون فوتبال اسپانیا ابلاغ شود.

مسئولان فولاد امیدوارند که همین امروز مراحل اینترنتی صدور مجوز بازی الویس برتراند نونگ انجام شود تا این بازیکن بتواند در مقابل تراکتورسازی به میدان برود. دوره نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر ایران از امروز بصورت رسمی آغاز شده است و تیم ها می توانند با بازیکنان مورد نظرشان قرارداد رسمی امضاء کنند.

ارسال درخواست فولاد به فدراسیون فوتبال اسپانیا

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها