به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

نایب قهرمانی السد در لیگ ستارگان قطر

نایب قهرمانی السد در لیگ ستارگان قطر

خوزستان اسپورت- تیم السد دوحه عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ ستارگان قطر را از آن خود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم السد قطر که حریف آینده فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است، در دیداری از آخرین هفته مسابقات لیگ برتر قطر موسوم به "لیگ ستارگان" به مصاف تیم قعر جدولی الشمال رفت و با دو گل به پیروزی رسید.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی السد در دوحه برگزار شد، سفیدپوشان السد در هر نیمه یک بار دروازه میهمان ته‌جدولی خود را گشودند تا با کسب هر سه امتیاز بازی، عنوان نایب قهرمانی لیگ ستارگان در فصل جاری را به دست آورند.

علی اسدالله (13) و گرافیته (78) دو گلزن تیم السد در غیاب چند بازیکن ثابت این تیم بودند که بنا به صلاح‌دید کادر فنی السد به میدان نرفتند تا برای بازی مقابل فولاد ایران در لیگ قهرمانان استراحت کنند.

قضاوت این مسابقه بر عهده احمد السید بود که به محمد کاسولا از السد کارت زرد نشان داد و حمزه الصنهاجی دیگر بازیکن این تیم را نیز در دقیقه 49 با کارت قرمز خود از زمین اخراج کرد.

گفتنی است السد قطر همراه با تیم‌های فولاد ایران، الهلال عربستان و لکوموتیو ازبکستان در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

دیدار رفت فولاد و السد در ورزشگاه غدیر اهواز، با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دیدار برگشت دو تیم نیز سه‌شنبه آینده در دوحه برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم السد دوحه:
مهند نعیم، لی جونگ‌سو، محمد کاسولا، نذیر بلحاج، عمر یحیی، مصعب خضر، حمزه الصنهاجی، حمد منصور، عبدالله علی، گرافیته، علی اسدالله
سرمربی: حسین عموته

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها