به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۳۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

لیگ یک؛ صدرنشینی مقتدرانه ملوان انزلی

لیگ یک؛ صدرنشینی مقتدرانه ملوان انزلی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال ملوان انزلی با فاصله شش امتیازی نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین نیم‌فصل لیگ یک شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز با انجام دیدارهای هفته هفدهم بسته شد و تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی مقابل حریفان به تساوی بدون گل رسیدند.

در پایان نیم‌فصل، سفیدپوشان ملوان انزلی با 39 امتیاز مقتدرانه صدرنشین شدند. ضمن اینکه خیبر خرم‌آباد که رفته رفته از پایین جدول روند صعودی‌اش را آغاز کرده بود به رده دوم جدول رسید و هم‌امتیاز با مس کرمان نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان تیم صدرنشین هستند.

استقلال خوزستان با 27 امتیاز در رده پنجم و استقلال ملاثانی با 17 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند و باید برای دور برگشت آماده شوند.

در پایان مسابقات 2 تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و 3 تیم نیز به دسته پایین سقوط خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
2
تا چهار هفته پیش فاصله استقلال خوزستان با ملوان فقط 2 امتیاز بود. وقتی میگیم اقای بختیاری زاده تجربه و توان لازم برای صعود به لیگ برتر رو نداره دقیقا اینجا مشخص شد در عرض چهار هفته فاصله ملوان با استقلال خوزستان از 2 امتیاز به 12 امتیاز رسید!
و چنانچه مدیریت گروه ملی وارد عمل نشود و حالا که بازیها تعطیلی نیم فصله سرمربی باتجربه نیاریم محال است صعود کنیم. مدیریت گروه ملی زودتر وارد عمل شود اگر واقعا به فکر موفقیت تیم است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها