به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

یک پیروزی دیگر برای حریف ازبک فولاد

افشین احمدی
یک پیروزی دیگر برای حریف ازبک فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم لکوموتیو تاشکند، به روند کسب نتایج خوب خود در هفته‌های اخیر ادامه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم لکوموتیو ازبکستان که یکی از حریفان فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا است، در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر ازبکستان موسوم به "عالی لیگ" به مصاف تیم دینامو سمرقند رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی باشگاه دینامو در سمرقند برگزار شد، مارات بیک‌مائف در دقیقه 79 روی پاس گل ابراهیم رحیم‌اف تک گل لکوموتیو را زد تا روند پیروزی‌های اخیر این تیم همچنان تداوم یابد و این تیم به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ازبکستان صعود کند.

ایگناتی نستروف از لکوموتیو و بنیاد اسراییلوف و پاول اسمولیاچنکو از دینامو سمرقند، سه بازیکن اخطاری این دیدار بودند.

گفتنی است لکوموتیو ازبکستان همراه با تیم‌های فولاد ایران، الهلال عربستان و السد قطر در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.
 
دیدار رفت فولاد و لکوموتیو در حالی با تساوی یک بر یک در تاشکند خاتمه یافت که دیدار برگشت دو تیم، روز سه شنبه پانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ترکیب تیم لکوموتیو تاشکند:
ایگناتی نستروف، شوکت ملاجان‌اف، سلیم مصطفی‌اف، اسلام توختاخوجایف، ابراهیم رحیم‌اف، تیمور کاپادزه، اکرام علی‌بایف، اولگ زوتییف (71 – جسور حسن‌اف)، دمیر کویاشویچ (60 – لطف‌الله تورائف)، روسلان کوریان (70 – تیمور خواجه عبدالخالق‌اف)، مارات بیک‌مائف
سرمربی: وادیم آبرام‌اف

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها