به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
مسئول کمیته نقل و انتقالات خبر داد:

قرارداد فکری به سازمان لیگ ارسال نشده است

قرارداد فکری به سازمان لیگ ارسال نشده است

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه نفت مسجدسلیمان هنوز قرارداد محمود فکری را برای ثبت در این کمیته ارسال نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان که بعد از پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر جایگزین فراز کمالوند شد، به دلیل صادر نشدن آی‌دی کارت در بازی مقابل پیکان تهران نتوانست روی نیمکت نفتی‌ها بنشیند و از روی سکوها به هدایت تیمش پرداخت.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ ظهر امروز در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی برای ناظران مسابقات فوتبال، درباره نامه‌نگاری این سازمان با شرکت ملی نفت در خصوص مالکیت باشگاه نفت مسجدسلیمان و وضعیت قرارداد محمود فکری گفت: این مسئله بحث مالکیتی است که مربوط به دو فصل پیش می‌شود. نامه‌های آن در سازمان لیگ موجود است و اخیراً بیانیه‌ای دادیم تا وضعیت تیم‌های نفتی تعیین شود. اساسنامه باشگاه‌ها باید مورد تأیید سازمان لیگ قرار بگیرد که فلان مدیرعامل حق امضا دارد تا موارد قانونی باشد. اگر این موارد تأیید شود، به ما ابلاغ خواهد شد. تا این لحظه هم هیچ قراردادی از فکری برای سازمان لیگ ارسال نشده است.

باید دید که مشکل حق امضای مدیران جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان در تعطیلی مسابقات لیگ برتر حل خواهد شد یا همچنان ادامه خواهد افت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها