به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمستان لیگ ایران بدون نقل و انتقال بازیکن

زمستان لیگ ایران بدون نقل و انتقال بازیکن

خوزستان اسپورت- هفته نخست از دوره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران بدون ثبت قرارداد رسمی به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات میان‌فصل لیگ برتر فوتبال ایران از 26 دی‌ماه آغاز شد و با سپری شدن حدود یک هفته از باز شدن پنجره زمستانی هنوز هیچ‌کدام از شانزده تیم لیگ برتری قرارداد رسمی بازیکنی را در سازمان لیگ ثبت نکرده‌اند.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مصاحبه تلویزیونی، درمورد اینکه آیا تاکنون باشگاهی نقل و انتقالاتی را در نیم فصل ثبت کرده است، عنوان کرد: "در حال حاضر تمام باشگاه‌ها و بازیکنان چنین موضوعی را مسکوت گذاشته‌اند و نقل و انتقالی انجام نشده است. شاید احتمال دارد قصدشان باشد در پایان هفته شانزدهم که به تعطیلات اردویی می‌روند، این کار را انجام بدهند. فعلا نقل و انتقالی مراجعه نشده است.: "

بدین ترتیب، با سپری شدن یک هفته از باز شدن پنجره زمستانی هنوز هیچ تیمی در لیگ برتر ایران بازیکن جدیدی را به صورت رسمی ثبت نکرده است، اما با توجه به اینکه مسابقات لیگ برای اردوی تیم ملی تعطیل خواهد شد، احتمالا در همین تعطیلی بیست روزه لیگ شاهد جابجایی تعدادی از بازیکنان بین تیم‌های لیگ برتری باشیم.

البته باید در نظر داشت که در نیم‌فصل با توجه به اینکه بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند، برای پیوستن به تیم جدید نیاز به دریافت رضایت‌نامه از باشگاه فعلی خواهند داشت و طبیعتاَ تیم‌ها به این راحتی اجازه جدایی به نفرات تأثیرگذار تیم‌هایشان را نخواهند داد.

همچنین براساس اعلام فریبرز محمودزاده هر تیمی بخواهد قرارداد بازیکنی را به صورت رسمی ثبت کند، ابتدا باید از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تأییدیه مبنی بر نداشتن بدهی معوقه به بازیکنان سابقش را دریافت  کند.

به نظر می‌رسد که بعد از انجام بازی‌های این هفته لیگ برتر شاهد تکان خوردن بازار نقل و انتقالات زمستانی باشیم و تیم‌های لیگ برتری در تعطیلی بیست روزه لیگ اقدام به جابجایی تعدادی از بازیکنان نمایند.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
3
با توجه به اینکه لیست بازیکنای نفت پر هست بهتره چند تا از بازیکنای ناکارآمد رو از لیست خارج کنید مثل تهیدست.
چون لیست خالی باشه بهتر از داشتن همچین بازیکناییه که به جز بار مالی هیچ بار فنی ندارن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها