به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

محمدی: هزینه امسال نفت آبادان پنجاه میلیارد است

محمدی: هزینه امسال نفت آبادان پنجاه میلیارد است

خوزستان اسپورت- نایب رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد هزینه این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال مبلغ 50 میلیارد تومان است و در فصل گذشته نیز هزینه این باشگاه 23 میلیارد تومان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، روح‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره واریز بخشی از مبلغ قرارداد اعضای تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: همانگونه که علیرضا منصوریان بارها در مصاحبه‌هایش گفته نفت آبادان یک تیم خیلی ارزان است. تیمی نیست که مانند خیلی از تیم‌های دیگر لیگ برتری هزینه‌های زیاد و چند صد میلیاردی داشته باشد. در سال‌های گذشته اصلی‌ترین منبع درآمدی‌مان بحث اسپانسرینگ از طریق منطقه آزاد اروند با مبلغ 10 میلیارد تومان بود. سال گذشته مجموع هزینه‌های نفت آبادان حدودا 23 میلیارد تومان شد. سایر مبالغ از طریق مصوبات شورای تامین یا راه‌های دیگر تامین شد.

کل هزینه‌های امسال نفت آبادان حدود 50 میلیارد تومان است
وی افزود: امسال به دلیل بالا رفتن تصاعدی هزینه های جانبی باشگاه و افزایش قیمت بازیکنان به سبب تورم، کل هزینه‌های نفت به حدود 50 میلیارد تومان افزایش یافته ولی منابع درآمدی همان منابع درآمد سال گذشته و البته بدون مصوبه شورای تامین استان یا شعرستان بود که با این وجود باز هم تیم ما جزو ارزان‌‌های لیگ است که قطعا در جدول هزینه‌ها جزو دو-سه تیم آخر لیگ قرار می‌گیرد. ابتدای فصل منطقه آزاد ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کرد که سعی کردیم وعده خود را با این مبلغ وفا کرده و با بازیکنان و کادرفنی سال گذشته تسویه حساب کردیم.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان توضیح داد: منتظر بودیم از روش‌های مختلف مدنظر مثل توافق نامه وزیر ورزش و وزیر نفت که طبق آن قرار بود 15 میلیارد تومان به تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان اختصاص یابد، بخشی از هزینه‌ها را تامین کنیم که این مبلغ با وجود اینکه دوستان می‌گویند خیلی کار را پیگیری کرده‌اند، هنوز به دست‌مان نرسیده است. البته باشگاه نفت مسجدسلیمان در ابتدای فصل این مبلغ را دریافت کرد. برای پیشگیری از شرایط اسفناکی که در روزهای اخیر در آبادان و باشگاه وجود دارد بحث دریافت مصوبه از شورای تامین را مطرح کردیم تا از این طریق بتوانیم 30 میلیارد تومان قرض کنیم تا پس از دریافت پول خودمان این قرض را تسویه کنیم‌.

کل مسئولان خوزستان و آبادان ما را تنها گذاشته‌اند
محمدی ادامه داد : متاسفانه با وجود پیگیری‌های زیاد و جلسات مختلفی که با استاندار، فرماندار و سایر مسئولان شهر و استان در اهواز، آبادان و تهران برگزار کردیم، به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. همانگونه که منصوریان هم بارها در مصاحبه‌هایش گفت کلیه مسئولان استان خوزستان و شهر آبادان ما را تنها گذاشتند. با این وجود طبق بررسی هایی که در جلسات متعدد مدیران ارشد وزارت نفت و اعضای هیأت مدیره صورت پذیرفت  متوجه شدیم تنها باید سراغ جذب اسپانسر و مسائل تامین منبع مالی از طرق مختلف دیگر برویم.

درصدد هستیم هفته آینده باقی مانده 30 درصد را به بازیکنان نفت بدهیم
وی توضیح داد: در نهایت روز گذشته مبلغی به حساب باشگاه واریز شد و 10 درصد قراردادهای این فصل را با همین مبلغ پرداخت کردیم. درصدد هستیم در هفته آینده این پرداختی را به 30 درصد برسانیم. کادر فنی و بازیکنان تیم کاملا حق دارند. هیات مدیره و مدیرعامل صنعت‌نفت شرایط آنها را درک می‌کنند و امیدواریم به قول خود برای واریز باقی‌مانده این 30 درصد در هفته آینده هم عمل کنیم. البته خودم قول داده بودم کل 30 درصد را در هفته آینده پرداخت کنیم اما با پیگیری هایی که شد توانستیم بخشی از مبلغ را قبل از دیدار با ذوب آهن بدهیم که خدا را شکر روسفید شدیم.

تغییر مالکیت نفت آبادان آدرس غلط دادن به هواداران است
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان درمورد وضعیت تغییر مالکیتی این باشگاه گفت: نمایندگان آبادان در مجلس در دولت قبلی نامه‌ای برای تغییر مالکیت باشگاه به وزیر نفت دادند تا مالکیت صنعت‌نفت از شرکت ملی پالایش و پخش به پالایشگاه آبادان منتقل شود. این موضوع آدرس غلط دادن به هواداران است. پالایشگاه نفت آبادان معضلات خاص خودش را دارد و در صورت واگذاری باشگاه به این مجموعه هم معضلات تیم به پالایشگاه اضافه خواهد شد. مضافا اینکه این موضوع هیچ کمکی به باشگاه صنعت‌نفت نمی‌کند.

پالایشگاه آبادان از هرگونه هزینه‌کرد برای ورزش حرفه‌ای ممنوعیت دارد
محمدی افزود: پالایشگاه شرکت صددرصد دولتی است که مشمول تبصره 2 ماده 94 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه است. به همین دلیل از هرگونه هزینه‌کرد برای ورزش حرفه‌ای ممنوع است. تغییر اساسنامه و  تغییر مالکیت که پس از مدت‌ها دوباره در یکی دو روز اخیر توسط برخی مسئولان مطرح شده است‌ فقط آدرس غلط دادن و شعارهای پوپولیستی است. اگر پالایشگاه آبادان می‌توانست کمک کند، همین مبلغ را کمک می‌کرد اما این کار از لحاظ قانونی ممنوع است.

برخی آقایانی که پیدایشان نمی‌کردیم در تجمعات هواداری شرکت می‌کنند
وی ادامه داد: این بحث را مطرح می‌کنند که هیات مدیره و مدیرعامل تیم را رها کرده‌اند، در حالی که اینطور نیست و جلسات متعدد با شرکت‌های مختلف برای حمایت مالی از باشگاه داشتیم که ان‌شااله بزودی بخشی از آنها به اطلاع مردم و هوادان خواهد رسید. البته پس از اظهارات اخیر منصوریان مبنی بر اینکه پولی از طریق راه‌های درآمدزایی مدنظر هیات مدیره و با حمایت مدیران ارشد وزارت نفت  تامین شده، بار دیگر برخی مسئولانی که شش ماه است دنبال آنها هستیم تا برخی مسائل باشگاه را پیگیری کنند و آنها را پیدا نکردیم و البته آنها نیز پیگیری مداومی در خصوص برخی از مسائل نداشتند پیدایشان شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان اضافه کرد: آنها از طرفی می‌گویند مسائل باشگاه صنعت نفت به ما ربطی ندارد و از طرفی در برخی تجمعات هواداری حضور پیدا کرده و خواستار تغییر مدیران باشگاه هستند که این همه تضاد در گفتار برای خود بنده جای سوال دارد که چطور می‌شود برای تامین بودجه اظهار می‌کنند در راستای وظایفشان نیست ولی تغییر در مدیریت را شدیدا از وظایف خود می‌دانند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
4
8
با توجه به این که مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه صنعت توانایی جذب اسپانسر و بودجه رو نداشتن بهتره هرچی زودتر استعفا بدند یا اخراج بشند تا افراد توانمندتری مسئولیت رو بگیرن.
پول قرارداد بازیکنان و مربیان باید به اونها داده بشه و حق اونهاست که پولشون رو بگیرند اما همزمان باید چندتا از بازیکنان و مربیان که باعث تحریک بقیه بازیکنان و نرفتن به خرم آباد شدن جریمه سنگین و از تیم اخراج بشوند.
هیچ بازیکنی نباید خودش رو بالاتر از باشگاه فرض کنه و آن چند بازیکن باید بفهمن که برای هواداران واقعی صنعت نفت، اسم باشگاه از اسم بازیکن مهمتره.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
1
6
یکی از دوستان "ناشناس" که احتمالا با باشگاه ارتباط دارند در انتهای صحبتهای علیرضا منصوریان اشاره گذرایی به بودجه فصل آینده صنعت کرد که نشان از رفع دغدغه مالی باشگاه داشت اگر کسی از جزئیات خبر داره لطفا اطلاع رسانی کنه.
در کامنت بعد از بازی صنعت با خیبر نام بازیکن شماره ۲۵ رو اشتباه اعلام کردم نام ایشون حسین دریکوند است و بازیکن آینده داری برای صنعت میتونه باشه ضمن آرزوی پیشرفت برای کلیه بازیکنان تیمهای پایه.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
7
نمیخوام دراین شرایط انتقادکنم اما آقای محمدی شماوهمکارانت هم کم کاری کردید وگرنه چطوری نفت مسجد سلیمان از اداره ورزش وجوانان خوزستان 30% گرفتند شما امسالم موفق به گرفتن حق آبادان نشودید اما بقول شاعر گاهی عدو سبب خیر میشود وایشالله مشکل مالی صنعت اصولی حل میشه ایشالله
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
6
1
اینکه در ابادان‌وخوزستان باند بازی و رانت خواری و اختلاس هست شکی نیست امابازی نکردن در خرم اباد بدترین خیانت این افراد رو رقم زد بخصوص بدتر از اون مدیریت بی لیاقت که قصد تحقیر فوتبال ابادان رو داشت، جهانگیر کی شمس تیم امید رو برد لرستان که همه ایران فوتبال ابادان رو مورد تمسخر قراربدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
5
اگر پالایشگاه آبادان ممنوعیت هزینه در "ورزش حرفه‌ای" دارد پس چگونه است که تیمهای بسکتبال مردان و زنان پالایش نفت آبادان و همچنین فوتسال در سطح لیگ برتر تحت پوشش این شرکت قرار دارند!؟ یا اینکه ممنوعیت فقط برای تیم فوتبال است!؟ در ضمن پرداخت 30٪ کافی نیست، باید در تعطیلات پس از بازی با ذوب تا شروع مجدد رقابتها، مبلغ پرداختی را حداقل به 50٪ درصد برسانند تا اعضای تیم بهانه‌ای نداشته باشند.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
7
زیباترین جمله امسال رو از سرکار خانم زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان شنیدم.
جایی که مجری ازش میپرسه طرفدار پرسپولیس هستی یا استقلال؟
و ایشون جواب میده؛ 'هیچکدوم /طرفدار تیمهای خوزستانی هستم و دوست دارم پرچم خوزستان بالا باشه.'
از همین جا به این قهرمان ملی تبریک میگم و آرزوی موفقیت دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
3
1
خبرهایی ازباشگاه ونزدیک ب صنعت درزکرده.فشارمیارن هیئت مدیره استعفابده وتیم بی کس بمونه ک نقشه شوم سقوط درهرحال اجرایی وصنعت بندازن دسته پایین تر..
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
0
7
اولین خواسته ما از مدیران و مسولین ثبات داخل تیم هست
هم از نظر بازیکن هم مربی و . هم مدیریت.
باز امسال مثل سالهای قبل نشه که تا فصل تمام شه همه استعفا بدن و برن.
به نظر میرسه وقتی اول فصل 15 میلیارد مربوط به مسجدسلیمان بهش داده میشه ولی به آبادان این پول نمیرسه نشون میده در سطح استانداری و مسولین استانی شمشیر رو برا صنعت از رو بستن ولی این آدما باید بدونن صنعت نفت هوادار داره و به راحتی نمیتونن این تیم رو از بین ببرن
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
5
3
بازیکن بی غیرتی که آب تو آسیاب دشمن ریختن و باعث شدن نام آبادان مسخره بشه اگر امسال قهرمان لیگ هم بشیم بازم ننگ باخت به خرم آباد پاک نمیشه
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
4
بازی با ذوب آهن دراصفهان یکی از دشوارترین بازیهاست اما مطمئن هستیم بچه های صنعت نفت دل تمام مردم آبادانو شادمیکنند
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
0
1
باید حقوق وزارت کاری بگیرند به اضافه پاداش برد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها