به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

اهواز میزبان اردوی تیم‌ ملی دو و میدانی می‌شود

اهواز میزبان اردوی تیم‌ ملی دو و میدانی شد

خوزستان اسپورت- اولین مرحله اردوی متمرکز تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید انصاری رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: نخستین اردوی تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان برای کسب آمادگی جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو چین از 30 دی‌ماه در اهواز آغاز خواهد شد.

وی بااشاره به اسامی ورزشکاران حاضر در این اردو، گفت: هاجر صفرزاده، امیر خسروانی، علی شمشیری، امید ظریف، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج، نورمحمد آخی، امیرحسین علیپور، وحیدعلی نجیمی و مهرداد مرادی، ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.

رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خوزستان عنوان کرد: اردوی تیم‌ملی دو و میدانی نابینایان و کم بینایان تا 15 بهمن‌ماه در اهواز ادامه خواهد داشت که ماشاءالله طاهری از خوزستان نیز به عنوان سرپرست فرهنگی در این اردو حضور خواهد داشت.

وی با بیان این‌که میزبانی چنین اردوهایی برای استان‌ها نکات مثبتی در بردارد، افزود: چنین اردوهایی و ورود مربیان تیم‌ملی به استان‌ها می‌تواند در بالابردن سطح کیفی آن رشته در استان کمک کند. ما برای هیات برنامه‌هایی خوبی در نظر داریم و امیدوارم بتوانیم با همکاری مسئولان و حمایت‌هایی که می‌شود، شرایط بهتری را برای رشد و پیشرفت ورزشکاران خوزستانی فراهم کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها