به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

فولاد خوزستان به دنبال شکستن طلسم یک ماهه

فولاد خوزستان به دنبال شکستن طلسم یک ماهه

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی عصر پنجشنبه به دنبال شکستن طلسم یک ماهه‌ی پیروز نشدن در لیگ برتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در آخرین هفته از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال در استادیوم شهدای فولاد اهواز پذیرای تیم پدیده مشهد خواهد شد و به پیزی غیر از سه امتیاز این بازی فکر نمی‌کند.

فولادمردان جنوبی آخرین بار در تاریخ 24 آذرماه طعم پیروزی در لیگ برتر را چشیده‌اند و طی چهار مسابقه اخیرشان در لیگ متحمل دو شکست و دو تساوی خانگی شده‌اند. بنابراین فقط به کسب پیروزی مقابل پدیده فکر می‌کنند و با انگیزه‌ی بالایی به مصاف حریف مشهدی خواهند رفت.

تیم بدون برد پدیده مشهد که در 14بازی متحمل 10 شکست شده است، روز پنجشنبه کار بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان خواهد داشت. پدیده پیش از این مقابل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان شکست خورده است و اگر مقابل فولاد هم ببازد تبدیل به تنها تیم لیگ برتری می‌شود که این فصل 9 امتیاز کامل تسلیم سه نماینده خوزستان کرده است.

بازی فولاد خوزستان و پدیده مشهد ساعت 17 روز پنجشنبه در اهواز برگزار می‌شود و هواداران فولادی منتظر شکسته شدن طلسم یک‌ماهه تیم محبوب‌شان هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
1
2
شاید به زور بتونن پدیده رو شکست بدن ولی با بازیکنانی که مد نظر نکونام هست برای نیم فصل و نورچشمی هاش که بعید به نظر میرسه اون ها رو جز لیست خروجی بذاره و این که بهترین بازیکنان هم دستش باشن باز هم این سبک حال به هم زن رو داره بعید می‌دونم نیم فصل هم جایگاهی بهتر از رده هفتم یا هشتم کسب کنیم و این نشون دهنده ضعف فنی نکونام و رفقاش هست .
مثلاً مجیدی توی استقلال یک مربی ایتالیایی به کادرفنیش اضافه کرد الان مدعی قهرمانی هستن اما کادر نکونام کی هست؟ کعبی و رجبی!!!
یعنی آدم خجالت می‌کشه وقتی اسم کادرفنی فولاد رو میبینه فولادی که بعد از آقای دهکردی هرگز مربی در حد نام بزرگ این باشگاه و امکانات بی نظیر اون به خود ندیده چون مدیرانش دنبال پر کردن جیب خودشون ،چسبیدن به صندلی مدیریت و مصاحبه در مورد تیم های پایتخت هستن نه پیشرفت تیمی که دارن در ازای اون حقوق میگیرن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
1
پدیده هم انگیزه بالا داره و ممکن با تشویش و آشفتگی فعلی درون تیم فولاد پدیده دست کم یک امتیاز بگیرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
1
واقعا فولاد چقدر بدبخت هستش که نتونه پدیده ته جدولی را شکست بده که همه تیمها داخل مشهد پدیده را شکست دادن
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
1
روزخوب فولاد، روز بدون نکونام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها