به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۳۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

گرشاسبی: شبانه‌ روز کار کردیم تا مجوز بگیریم

گرشاسبی: شبانه‌ روز کار کردیم تا مجوز بگیریم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر ارتباط سیاسی دستش از فوتبال کوتاه شود، هیچ بداخلاقی‌ به وجود نمی‌آید.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره  حضور فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شاخصه‌هایی در برنامه های AFC بود که مهمترین آنها معیارهای مالی در بخش حقوقی و پرسنلی بود. شاخصه‌ ها و فرم هایی وجود داشت که برای پر کردن آن فرم‌ها که حدود 870 صفحه بود، در AFC بارگذاری کردیم.

وی افزود: کمیته‌ای در باشگاه فولاد تشکیل دادیم و از تمام همکارانم در باشگاه فولاد تشکر می‌کنم. با توجه به اینکه پنجره ما بسته بود و تسویه‌حساب‌هایی که مربوط به سنوات گذشته بود، احساس خطر کردیم که در این بخش آسیب ببینیم. در این مدت بچه‌های ما شبانه‌روز تلاش و اسناد مثبت را تهیه کردند و دوباره بارگذاری کردیم و از این بابت ما مشکل خاصی نداشتیم. با توجه به محدودیت‌های کرونایی، ما حسابرس‌های قانونی را مستقر کردیم که اسناد مالی را به روز و شفاف بارگذاری و ارسال کردیم و خوشبختانه توانستیم مجوز را کسب کنیم.

گرشاسبی در خصوص اینکه چرا سرخابی‌ها باید از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند و در پاسخ به این سوال که در گذشته امکان حل شدن این مشکلات بود یا خیر گفت: زمانی که مسئولیت مستقیم باشگاه پرسپولیس و در سال 96 مدیرعاملی این باشگاه را برعهده گرفتم، بیش از 100 پرونده روی میز بود و خطرات زیادی ما را تهدید می‌کرد. همه هواداران می‌دانند که ما یک هفته به ترکیه رفته و رایزنی کردیم تا توانستیم 800 هزار یورو محکومیتمان را به 50 هزار یورو تبدیل کنیم. ما در سالهای قبل برای حضور پرسپولیس در آسیا رایزنی‌ و با تعدادی توافق و با برخی از آنها تفاهم‌نامه امضا کردیم و توانستیم آنها را برای AFC بارگذاری کنیم تا مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان را به ما بدهند و جای تأسف است که این دو باشگاه بزرگ امسال در آسیا حضور ندارند.

گرشاسبی عنوان کرد: لازم می‌دانم با توجه به اینکه در مقطعی ارتباط شفافی با هواداران پرسپولیس داشتم این را بگویم که حمید سجادی که از با اخلاق‌ترین افراد ورزشی است، هیچ نقشی در این موضوع ندارد و این اتفاقات مربوط به الان نیست. در گذشته جابجایی مدیران به سرعت انجام می‌شد و هر کسی که این مسئولیت را برعهده می‌گرفت، زمان فسخ قرارداد برای باشگاه بدهی می‌گذاشت و باشگاه را ترک می‌کرد. اگر ارتباط سیاسی دستش از فوتبال کوتاه شود، هیچ  بداخلاقی به وجود نمی‌آید.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
4
7
اقای گرشاسبی لطفا دروغ نگو.
مجوز حرفه ای فولاد در زمان مدیریت سعید آذری و با زحمات آذری گرفته شد و سایت فدراسیون و سایت فولاد هم خبرش رو اعلام کرد .
محرومیت پرسپولیس هم بخاطر بدهی زمان مدیریت جنابعالی در پرسپولیس بوده و خواهشا اینقد از وزیر ضعیف ورزش تعریف و تمجید نکن زشته بخدا اینجوری از وزیر تعریف میکنی دنبال اینی که دوباره شمارو ببرن پرسپولیس !!!
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
5
7
مجوز گرفتیم ک با جواد لالیگایی باز چهارم گروه بشیم.
مدیر ترسویی که ویسی رو فقط با دوتا باخت کنار گذاشت.
الان با استاد تاکتیک نتیجه بگیر.
دو سال دیگه فولاد رو عقب انداختین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
1
6
پایه و اساس باشگاه حرفه ایی بزرگ فولاد خوزستان حاصل تلاش کارگران ، کارمندان ، مدیران کارخانه در ادوار گذشته تا به امروز است
داشتن ورزشگاه مدرن ، چندین زمین فوتبال ، سالنهای ورزشی و بدن سازی ، استخرها ، مهمانسرا ، تشکیلات اداری و مالی قوی و .... که البته مدیران عامل باشگاه فولاد در گذشته که در راس همه آنان آقای دهکردی بزرگ است نقش بسیار پر رنگی در کسب این موفقیتها داشته اند .
البته آقایان آذری و گرشاسبی هم سهم بسیار کوچکی داشته و انشاالله که بتوانند در ادامه راه موفق باشند
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
9
فولاد الان چند سال مجوز حرفه ای داره... قبل از اقای آذری..
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
3
فولاد کلا یک باشگاه با برنامه و با دیسیپلین است و هر مدیری هم بیاید باید خودش را تطبیق دهد . از ابتدا همیشه کمترین مشکل را در گرفتن مجوز حرفه ای داشت حتی در زمان اژدری زاده که اصلا مدیر نبود و چیزی بلد نبودهم فولاد مشکل خاصی از این لحاظ نداشت.
آذری عادت دارد همه چیز را به نام خودش ثبت کند قبل از آذری هم فولاد به راحتی مجوز حرفه ای گرفت
آقای گرشاسبی با این بازیکنان بی کیفیت در لیگ هم به جایی نمی رسیم آسیا که جای خود دارد تیم باید اساسی تقویت شود لطفا با نکونام اتمام حجت کنید اگر نمی تواند که می دانم نمی تواند، نیم فصل سرمربی خارجی کارنامه دار استخدام کنید .
امیدوارم فصل آینده فولاد سرمربی خارجی با کیفیت داشته باشد تا بتواند دوباره مدعی باشد با نکونام به جایی نمی رسیم
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
1
بازم خوبه شبانه کار کردین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها