به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

اهواز میزبان اردوی ملی‌پوشان پارا دو و میدانی

اهواز میزبان اردوی ملی‌پوشان پارا دو و میدانی

خوزستان اسپورت- نایب‌ رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان با اشاره به حضور 30 ورزشکار از بهترین‌های آسیا و المپیک در اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی در اهواز، گفت: شرایط اردو با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، خوب و ایده‌آل است.

به گزارش خوزستان اسپورت، زهرا کرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اولین اردوی تیم‌ملی پارادو و میدانی جهت اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانژو چین در خوزستان به میزبانی اهواز در حال برگزاری است. در این اردو بهترین‌های آسیا و المپیک حضور دارند و ورزشکاران با مربیان مجرب در این اردو در حال تمرین هستند.

وی بیان کرد: این اردو با حضور 30 ورزشکار به سرمربیگری بهمن رضایی و همچنین حضور چهار مربی خانم و هفت مربی آقا در اهواز پیگیری می‌شود.

نایب‌ رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان گفت: همچنین پنج ورزشکار خوزستانی به نام‌های امان‌الله پاپی، صادق بیت‌سیاح، هاشمیه متقیان، حنان کعب‌عمیر و الهام صالحی در این اردو هستند. خودم و آقای مهدی فارسی نیز به عنوان مربی در این اردو حاضر هستیم.

وی بیان کرد:‌ خوزستان سه دوره از اردوی آمادگی تیم‌ملی پارادو و میدانی را دی، بهمن و اسفندماه میزبانی می‌کند و زمان هر اردو نیز 20 روز خواهد بود. شرایط اردوی در حال برگزاری با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، خوب و ایده‌آل است.

کرم‌زاده در پایان عنوان کرد: امیدوارم باتوجه به رقابت‌هایی که در اردیبهشت‌ماه پیش‌رو داریم، خوزستانی‌ها با ثبت رکوردهای خوب بتوانند به لیست نفرات اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانژو چین اضافه شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها