به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

کمالوند: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم

کمالوند: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم و فردا یک فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی نفت مسجدسلیمان برابر صنعت نفت آبادان عنوان کرد: از بازگشت به سرزمینی که خانوادگی به آن تعلق داریم، بسیار خوشحالم و حس بسیار خوبی دارم. فقط خدا می‌داند وقتی به آبادان می‌آیم، چقدر حس خوبی می‌گیرم. خوشبختانه سالی که در صنعت نفت حضور داشتم، خاطرات بسیار خوبی در کنار مردم خوب آبادان رقم زدیم و تیم بسیار خوبی داشتیم. ان‌شاءالله صنعت نفت همیشه در اوج باشد تا مردم آبادان از داشتن چنین تیمی لذت ببرند. تقدیر بار دیگر، ما را به جایی آورد که خیلی به آن علاقه داریم و امیدوارم دو تیم بازی خیلی خوبی ارائه کنند.

وی با اشاره به مشکلات مالی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: دو تیم به شهرهای مظلومی تعلق دارند که سرمایه و پول کشور از آنجا تأمین می‌شود، اما چیزی به خودشان نمی‌رسد. بر خلاف تیم‌های وزارت صمت که پاداش یک بازی آنها، 20 تا 30 درصد بودجه ماست. فوتبال متعلق به مسجدسلیمان و آبادان است، اما نفتی‌ها مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. فوتبال تنها خواسته مردم این دو شهر است و آنها تیم‌های خود را عاشقانه دوست دارند. امیدوارم عدالت در تقسیم منابع به  گونه‌ای باشد که دو تیم از این مظلومیت خارج شوند و به حق واقعی خود برسند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تمجید از همتای خود در صنعت نفت آبادان تصریح کرد: منصوریان زحمات زیادی برای صنعت نفت کشیده است و می‌دانم چه کار سختی دارد. 70 تا 80 درصد صنعت نفت همانند نفت مسجدسلیمان تغییر کرده است و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. امیدوارم مردم آبادان مانند همیشه از صنعت نفت حمایت کنند و اجازه دهند منصوریان کارش را انجام دهد تا تیم نتیجه خوبی بگیرد.

کمالوند با بیان اینکه شاگردانش روند رو به رشدی تا هفته سیزدهم داشته‌اند، گفت: تنها بازی ضعیف ما در هفته‌های گذشته مقابل گل‌گهر بود که عوامل بیرونی در آن دخالت داشت. زمین مسابقه خیلی نامساعد بود و نمی‌شد روی زمین بازی کرد. همچنین پنج شش مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم. امیدوارم تا نیم‌فصل نتایج خوبی بگیریم و با همفکری با مدیران باشگاه بتوانیم نفت را تقویت کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: من به فوتبال دفاعی علاقه ندارم و فردا یک فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم. فکر کنم بازی فردا جذاب شود. خیلی ناراحتم که فردا هواداران نفت را نمی‌بینم و دلم برای آن‌ها تنگ شده است.  

وی در پایان بیان کرد: نسبت به بازی قبل اوضاع مان بهتر است اما بازهم چند بازیکن را نداریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
1
4
کاش فقط فردا بازی برنده داشته باشه چون مساوی بدرد هیچ تیمی نمیخوره
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
3
3
امیدوارم شاهد یک بازی تهاجمی و زیبا از هر 2 تیم خوب باشیم. و به امید برد تیم شهرمان نفت mis
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
3
1
امیدوارم که بچهای MIS فردا پیروز میدان باشن ،
اما جناب کمالوند با یه برد دو باخت چیزی درست نمیشه باید فکری اساسی کرد. که من متاسفم برای مسئولین نفت MIS که فقط بفکر میز و صندلی هستند.
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
4
کمالوند خدای مسجدسلیمان شاهده تا الان همش شعار دادی فقط دنبال این هستی که نیم فصل اول تموم بشه و نفت مسجدسلیمان هم از ته جدول کنده نمیشه ، هم خودت هم مدیران منفعتی نفت راضی هستین تیم بختیاری را به لیگ یک بفرستین ، فقط مشکل اینجاست که بین شما یک انسان شجاع نیست که حقیقت را بگه ، فقط بازی‌ها و امتیازات نشون میده که هدف شما چیست .
کاش به نام نفت و به جایگاه یک تیم لیگ برتری تریبون را به شما آدمای کوچک و حیله گر نمیدادن .ارزش‌های شما و بازیکنانی که درنفت mis مشغول به بازی هستن در جدول امتیازات نمایان هست .
چهار هفته دیگه کاملا تکلیف نفت بختیاری مشخص میشه و متاسفیم کاری از دست ما هواداران بر نمیاد مدیران مزدور و دشمنان بچه های مسجدسلیمان پشت این ظلم بزرگ هستن .هیچوقت شما این مزدوران زمان را نمیبخشیم .
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
1
تیم نفت را با بازیکنانی بستن که نه آمادگی فوتبالی داشتن و تعصب به تیمی که در آن بازی میکنن ، البته دربین این بازیکنان سه نفر زحمتی میکشن برا موفقیت مجید عیدی و لطفی و بلبلی ، بقیشون فقط هدفشون آمادگی برای سال دیگه برن تیم های لیگ برتری ، مثلا روستایی فیکس بازی میکنه ولی حال نداره یه دریب بزنه بدو دنبال توپ یا تلاش کنه توپ گیری کنه یا همین جاسم کرار پا درد داره سه بازی یک نیمه میاد تو زمین یه چندتا توپ رد بدل کنه بعد ۲۰ دقیقه دیگه هم پاش میاد درد هم نفس نداره .بعد اینکه گلهای مورد نظر دریافت کردن تیم خیلی خسته شده و به وقت نگاه میکنه تا تموم بشه بازی ، چون کمالوند چندتا گزینه و دلایل بیرونی را عامل نتیجه گرفتن تیم یاداشت کرده .
یاحق
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
2
0
آقای کمالوند ما که میدونیم صدرصد حال به استقلال و مجیدی میدی پس لطفا این بازی را سعی کن ببری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها