به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

نکونام: گلی که خوردیم ناامیدکننده بود

نکونام: گلی که خوردیم ناامیدکننده بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گلی که خوردیم ناامیدکننده بود و شرایط را برای ما سخت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام بعد از تساوی فولاد خوزستان مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. اگر روی دو ضربه ایستگاهی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. می‌دانستیم در شرایطی که پیکان چهار دفاعه بازی می‌کند، عبور کردن از لایه‌های دفاعی این تیم سخت خواهد بود. پیکان تیم سپاهان را در اصفهان شکست داده بود و می‌دانستیم اگر اشتباه کنیم، باید بازی را دست خالی ترک کنیم و اگر تمرکز نداشته باشیم، تنبیه خواهیم شد. آنها منتظر اشتباه ما بودند و در نیمه اول این اتفاق افتاد روی غافلگیری به خاطر تعارف دو بازیکن ضدحمله خوردیم.

وی افزود: توانستیم به بازی برگردیم و به گل رسیدیم. اگر توپ دوم که به تیر دروازه خورد یا موقعیتی که در 18 قدم به دست آوردیم، تبدیل به گل می‌شد، نتیجه فرق می‌کرد. متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم و موقعی گل خوردیم که مثل تیر خلاص بود و سخت بود بازی را برگردانیم. وقتی این زمان گل می‌خورید سخت است، جبران کنید. دیدید که روی اشتباهی بچه‌گانه گل خوردیم، وگرنه مابقی دقایق بازی در اختیار فولاد بود. روی یک لحظه در جایی که بازیکن ملی‌پوش داریم، اشتباه صورت گرفت. نباید چنین اشتباهی صورت بگیرد، ولی سعادت (حردانی) باید بیشتر حواسش را جمع کند و تمرکزش بیشتر روی فولاد باشد. فولاد به او همه چیز داده، اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است. اینکه با او برای رفتن به تیم‌های دیگر صحبت شده است، تمرکز این بچه به‌هم ریخته است! این بازیکن روی دو صحنه دو اشتباه وحشتناک داشت که به او تذکر دادم. تمرکز وی روی خارج از فولاد است، در صورتی که فولاد به او کمک کرد که رشد کند. مردم خوزستان از حردانی توقع دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ناراحتی از نتیجه به دست آمده تصریح کرد:  گلی که خوردیم ناامیدکننده بود و شرایط را برای ما سخت کرد. در ادامه، حریف با همه یارانش دفاع می‌کرد. پیکانی که لایه دفاعی خوب دارد، سخت است مقابل آنها موقعیت خلق کنید. آنها جلوی سپاهان به خوبی این کار را انجام داده بودند. ما پیکان را خوب آنالیز کرده بودیم، ولی لحظه‌ای که باید جسورتر بازی می‌کردیم، لحظه‌ای بود که گل خوردیم.

وی درباره این موضوع که سرمربی پیکان گفته است می‌توانستند مقابل فولاد به برتری برسند در صورتی که فولاد موقعیت‌های گل زیادی داشت، خاطر نشان کرد: یک چیزی که خیلی مشخص است، ما تا 18 قدم خوب کار می‌کنیم، ولی در محوطه هجدهم قدم خوب نیستیم. ما بازیکنانی را از دست دادیم که در نتیجه بازی تأثیرگذار هستند. موسی کولیبالی سال گذشته برای ما گلزنی می‌کرده است. فرشاد احمدزاده را که گلزنی می‌کرد، الان نداریم. ما در خانه چون می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم تیم‌های مقابل پنج دفاعه بازی می‌کند. مربی حریف هر چیزی گفته است مشکلی نیست و می‌توانند هر ادعایی داشته باشند. کدام تیم به اهواز آمده است که اینجا آمده و فوتبال بازی کرده باشد و ما به افتخارش دست نزدیم و بگوییم حق‌مان باخت نبوده است؟ اینطوری نبوده است و همه آمده‌اند که یک امتیاز بگیرند. خودمان ایراد کار را می‌دانیم و کاری از دست‌مان برنمی‌آید و باید تا نیم‌فصل صبر کنیم. امیدوارم بتوانیم یارگیری کنیم در خط جلو بازیکن بگیریم. واقعاً یار کم داریم و به نفراتی که بتوانند در لحظه و دقیقه نتیجه و روند تیم را عوض کنند نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: دنبال بازیکن هستیم، ولی هنوز کسی را نتوانستیم پیدا کنیم. در نیم‌فصل شرایط سخت است و تیم‌ها بازیکنی را بیرون نمی‌گذارند و بازیکنی که در حد تیم ما باشد که به ما کمک کند، نیاز داریم و با چند بازیکن صحبت کردیم، ولی واقعیت این است که تا الان نتوانستیم بازیکن بگیریم و در نیم‌فصل سخت است یارگیری. از باشگاه هم تشکر می‌کنم، ولی بازیکنی که آزاد باشد و بتوانیم جذب کنیم فعلاً اتفاقی نیفتاده است.

نکونام در پاسخ به این پرسش که چند تساوی خانگی فولاد اتفاقی است، گفت: اتفاق نیست. سال گذشته تیم‌هایی که به اهواز می‌آمدند هم دفاع می‌کردند، ولی ما شرایط بهتری داشتیم و بعضی از بازی‌ها را توانستیم با یک گل ببریم و این کار خیلی به ما جسارت می‌داد. با توجه به اینکه امسال تیم‌ها فقط برای مساوی مقابل ما بازی می‌کنند، تیم‌هایی که نفرات خلاق زیادی دارند و مهره‌های خوبی دارند در کل فصل به مشکل می‌خورند. فولاد که دیگر شرایط ایده‌آلی ندارد، ولی نکته‌ای که مهم است این است که نمی‌توانیم دستان‌مان را بالا ببریم و تسلیم شویم. باید ادامه بدهیم و جلو برویم. من 10 بازیکن را نام می‌برم که اصلاً نمی‌توانم به آنها استراحت بدهم و باید بازی کنند. ما از این نوع برگزاری بیشترین ضرر را می‌کنیم. در بازی قبل یک گل عجیب و غریب خوردیم و بازی را واگذار کردیم در صورتی که می‌توانستیم مساوی کنیم و امروز هم روی یک موقعیت خیلی ساده گل خوردیم و فرصت از دست دادیم. با این حال تسلیم نمی‌شویم و ادامه می‌دهیم تا بتوانیم تیم را تقویت کنیم. تمام برنامه‌ریزی من این است که بتوانیم نماینده شایسته‌ای در آسیا برای کشورمان باشیم و تمام تمرکزمان روی بازی‌هاست تا برای نیم‌فصل دوم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. ما مصدوم زیاد داریم و بازیکنانی هم که بازی می‌کنند شرایط سختی دارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
15
اقای نکونام راجب کدوم بازی صحبت میکنی که میگی پیکان دفاعی بازی میکرد؟؟؟
بازی که ما دیدیم فولاد توی لاک دفاعی بود و پیکان داشت حمله میکرد تا گل مساوی رو زد. همین مساوی رو هم با شانس گرفتیم واقعا زشته بجای اینکه ضعفهای تیمت رو اصلاح کنی ؟؟؟
دفاعهای وسط فولاد یکبار توپ اول رو نزدن تمام توپهای اول و ضربات سر مهاجمین پیکان زدند .
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
3
14
نکونام فقط بلده حرف و فرار رو به جلو بکنه؟
چند هفته هست که فقط میگه تیم در نیم فصل تقویت میشه
بابا کسی نیست بهش بگه این از نظر روانی تو تیم تاثیر منفی می‌زاره
درضمن در این چند سال که نکونام بوده برنامه ای در ضد حمله نداشتند درست برعکس بگویچ که برنامه خاص برای ضد حمله داشت
لعنت به این فوتبال
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
10
نقل و انتقالات بعد از هفته 15 شرع میشه شما چرا داری بهانه میاری از الان واسه نتایجت چه ربطی به نقل و انتقالات داره الان که نمیشه بازیکن بگیریم تا بعد از هفته 15 که نیم فصل تمام بشه اونوقت همه تیمها میتونن بازیکن جابجا کنند.
هرهفته دنبال بهانه و شلوغ بازی الکی . بجای این چیزها برو 2 تا دستیار خوب بیار بجای این بیسوادهایی مثل حسین کعبی و حمید رجبی که تیم محلات راهشون نمیدن.
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
4
11
‌واقعا از صالح بعید بود این جوری دریبل دوطرفه بخوره. از لایی که پیکه از وحید امیری خورد بدتر بود. بهتره مدیران فولاد جواد لالیگایی رو ردش کنن بره و یه مربی درجه یک بگیرن.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
5
9
بعضی دوستان نظرات عجیبی دارند یکی می نویسه چرا میگی نیم فصل بازیکن باید بگیریم روی روحیه تیم اثر میزاره !!! خوب دوست عزیز تمام مربیان تیم های حرفه ای و مطرح دنیا وقتی نقاط ضعفی در تیم ببینند و یا در پست هایی تیمشون احتیاج به تقویت داشته باشه میگن در نیم فصل و یا آخر فصل باید بازیکن گرفت اتفاقا بازیکنان فعلی تیم باید سعی کنند بهتر بازی کنند که نیمکت نشین و یا کنار گذاشته نشن و یا یک عده همش سر مربی تیم جدل دارند یکی میگه ویسی یکی میگه مربی خارجی بیارید شما اگر مورینو را هم برای شش الی هفت بازیکن ضعیف تیم بیارید اینها عوض بشو نیستن فقط پولتون را هدر می دید هر چند بازیکنانی که اخیرا هم جذب شدند مثل بقیه ضعیف های تیم فقط پول هدر دادن بوده ، شما فکر کردید با مورینو میشه ساسان انصاری را گلزن کرد ؟ در لیگ های ایران خیلی سخت میشه که بازیکن کلیدی پیدا کرد اونهایی هم که کمی بهترند تیم دارند تازه باید مواظب بود بازیکنان تاثیر گذار فولاد را هم نبرند بنابر این هیچ راهی نیست جز اینکه بازیکن خارجی جذب بشه و حداقل پنج بازیکن بجای این ضعیف ها از جوانان و یا تیم امید فولاد به تیم اضافه کنند البته اگر در سطح لیگ برتر باشند . زمان آقای دهکردی تیم های پایه فولاد قوی بودند ولی بعد از رفتن او سیاست های خوبی در مورد فولاد گرفته نشد و هواداران الان دارند عذاب اون سیاست ها را تحمل می کنند .
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
7
12
اقای نکونام درحدفولادنیستی همه این موضوع روفهمیدن مدیران نالایق نفهمیدن
مسعود
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
10
حردانی در ده دقیقه آخر بازی تمرکز نداشت، بازیکن پیکان مثل آب خوردن دریبل اش میکرد. یعنی بهترین دفاع راست لیگ ایرانه!
خالدعلوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
3
13
آقای نکونام به جای عذرخواهي ازهواداران فولاد داری بازی سراسر تدافعی خود رو توجیه میکنی؟ به خداخیلی بده برای باشگاه بزرگی مثل فولاد از۷بازی اخیر یعنی از۲۱ امتیازفقط ۸امتیاز بگیره؟ خدا نابودکنه هیئت مدیره رو که زود ویسی رو عوض کردن
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
4
9
ما هم خیلی وقته از شما و تیمت ناامید شدیم
پاسخ ها
فولاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
والله بازی دفاعی هم یک قاعده و شکل و شمایل داره!!!
بهیج شکلی حتی به بازی گرگم به هوا شبیه نبود !!!
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
2
10
وقتی آقای تهامی تو تلوزیون خوزستان میگه من مشاورم و هر چی من بگم فلانی گوش میده اوضاع ما با نکونام و آقای در واقع تمامی نه تهامی همین خواهد بود اقا شما کجا دو تا درس درست و به روز از فوتبال داشتی ک حالا امروز تو فولاد جا خشک کردی؟
چقد تو ماله کشی و تملق نکونام کردی!!! مصاحبه ش موجوده
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
1
10
ضعیف بودن ونداشتن بازیکن که توی تیم تابلوه البته همینارم خودت جذب کردی اقای نکو درضمن شما همینکه اعتراف کردی که بازیکنات بنجل و افتضاحن و آخرش کوتاه اومدی و دست از لجاجت باهوادار برداشتی خوبه .حداقل دیگه به ساسی جون و قاسمی .میری .موسوی . بدرقه . عباسی . حسینی . مرادیان .بازی نده
شما که داری یا میبازی یا مساوی میگیری حداقل بازیکنای جوان آکادمی رو تانیم فصل بازی بده که میدون ببینن بخدا بیشتر وبهتر از این حیف نونا هستن .
تفکرات شما نسبت به تاکتیک و یک گل زدن و ترس ازاینکه گل مساوی رو بخورین و چطور حفظش کنید داره فولادو نابود میکنه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
6
اقای نکونام بازی دیروز و خیلی از بازیهایی خانگی بحث یک امتیاز نبود شما که یک بر صفر جلو بودین چرا نمیتونید بعد از گلتون بازی را اداره کنید شما از بازی خانگی نمیتونید خوب استفاده کنید یه گل میزنید و فکر میکنید بازی تمام شده و اشباع میشید بازی شما چه با گل خوردن چه با گل زدن تغییر تاکتیکی نداره و همش یه سبک دارید خیلی کسل و بی خطر و خسته کننده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
3
بجای اینکه بگوئیم بجای نکونام اگر واقعا میخواهید سرمربی بیاورید کسی را بیارید که در حد نام فولاد باشد مثل مثلا قلعه نوعی، یحیی و یا اینکه سرمربی خارجی نامدار با رزومه عالی در فوتبال اروپا بعضی آقایان میاند میگن آقای ویسی را بیاورید با کل احترامی که برای ایشان قائلم ولی ایشان خودش هم میداند که در لیگ یک آرامش بهتری دارد و نمیتواند در لیگ برتر و در باشگاهی به بزرگی فولاد انتظارات را برآورده کند و در کل نکونام بد نیست ولی کاش با رفتنش باعث رفتن آن چند بازیکن کلیدی نمیشد و دوم اینکه بعد از باز شدن پنجره فولاد نتوانستند استفاده کنند و رفتن به امید نقل و انتقالات زمستانی که اگر واقعا بتوانند چند بازیکن کلیدی در این نقل و انتقالات زمستانی بگیرند میتوانند با توجه به نزدیک بودن امتیازات به هم با کسب چند برد متوالی خودشون را برسونند به مدعیان قهرمانی.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
3
7
هفته ۱۲ هفته سیاه فوتبال خوزستان از ۹ امتیاز یک امتیاز و شش گل خوردیم یک گل زدیم
اصفهان از ۶ امتیاز ۶ امتیاز ۴ کل زده بدون گل خورده
کرمان از ۶ امتیاز ۶ امتیاز ۵ گل زده بدون گل خورده
روزگاری کرمان آرزو داشت ۱ گل به شاهین اهواز و یا به استفلال اهواز و کلا به فوتبال خوزستان بزنه حالا دیروز دو تیم کرمانی ۵ گل به تیمهای ما زدند و ما آرزو داشتیم حداقل یک گل بزنیم
نکونام ، منصوریان ، کمالوند از خواب بیدار شوید که تیمهایتاندر حال سقوط به پایین جدول هستند
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
10
5
ماشاءالله نکونام... دو روز دیگه ی برد میاریم منتقدا ساکت میشن بعدشم ی باخت میاریم میان انتقاد میکنن... بیخیال مهم راهمون ک درست طی میشه...بد شانسی اوردیم و امیدوارم بیشتر تمرکز کنن تو پاسکاری و ضربات آخر...موفق باشید
محمدمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
7
4
فولاد عالي بازي كرد ولي حرداني داره تيم را داغون مي كنه با اين كارها احتمالا مي خواد رضايت نامه بگيره باشه فولاد از اين بازيكن ها زياد ديده ولي با نكونام ميريم بالا بمان مرد با غيرت ولي مطمنم با شخصيت و پرستيژي كه داري لايق مربيگري در اروپا هستي همين الان هم طرفداران استقلال انتظار تو را مي كشند قدر نكونام بدانيم
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
0
کمکهای بومی آقای نکونام سواد همه شون روی هم دیپلم نمیشه خدارحمت کنه معلم اخلاق پرویز دهداری معتقدبود بازیکن بایستی درهر دو وجه تحصیلی و ورزشی بشکل یکسان بالا بیاد بازیکن بیسواد حتی اگر به تیم ملی هم برسه فکرش واندیشه اش در لابه لای ندانمها و فقر فرهنگی گم میشه و برای خودش باشگاهش وکشورش هم اصلان خوب نیست
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
0
بااحترام وسلام به تمام هواداران باشگاه بزرگ فولادخوزستان عرض کنم برداشت فوتبالی من از نحوی کار آقای نکونام کپی برداری دقیق ومو به مو از روش کیروش به اصطلاح برد اقتصادی با دفاع تیمی و پرتعداد دفاع کردن واستفاده ازکمترین فرصتها برای بردن که البته شیوه قابل احترامی است اما تماشاگرپسند نیست و مشکل مهم روش کیروش اینه اگر تیم مقابل باز بازی نکنه ومثل فولاد بازی بکنه راهکاری برای بردن دراین شیوه وجودنداره فولادخوزستان با آکادمی قوی سالیان گذشته همواره فوتبال زیبا توام با برد و هجومی ارائه میکرد هنوز بیاددارم دراستادیوم آزادی چه بلایی برسر قرمز و آبی می آورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها