به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 07
کد خبر: ۳۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

منصوریان: بازیکنانم تا الان هیچ پولی نگرفته‌اند

منصوریان: بازیکنانم تا الان هیچ پولی نگرفته‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیمم در 14 هفته هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان بعد از شکست 3 بر صفر تیم صنعت نفت آبادان برابر مس رفسنجان در کنفرانس خبری عنوان کرد: بابت این برد به مس رفسنجان تبریک عرض می‌کنم. درباره این بازی، ما با شرایط سختی به رفسنجان آمدیم؛ وقتی به رفسنجان آمدیم گفتند بازی در سیرجان است!

وی تصریح کرد: قسمتی از تیم را در رفسنجان گذاشتیم و بعضی دیگر را به سیرجان آوردیم .شرایط آب و هوایی برای ما خیلی تاثیرگذار بود. مجموعاً از تلاش بچه‌ها در بازی راضی بودم اما کافی نبود؛ آنچه فکر می‌کردیم  نشد.

منصوریان با بیان این‌که "دوتا از بازیکن‌های کلیدی ما هم نبودند" گفت: فهمیدم حامدی‌فر و  محمد طیبی چقدر در تیم تاثیرگذار هستند. از یکی دوتا جوان هم اصلا راضی نبودم؛ چون من اکثر بازیکنان زیرنظرم یا بهترین بازیکن لیگ می‌شوند یا بهترین بازیکن تیم ملی. جوان‌های  تیمم باید سر حال‌تر باشند.

سرمربی نفت آبادان گفت: در مجموع در بحث فنی صحبت خاصی نداریم چون نتیجه بازی نشان می‌دهد، ما نمی‌توانیم دفاع خاصی داشته باشیم. ما در یک صحنه نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. در مورد بحث فنی اصلا صحبتی نمی‌کنم.

وی ادامه داد: من الان چند هفته است که روی صحبتم با مسئولین شهرم است. با تمام احترام بهشان نگاه می‌کنم. مسئولی که می‌گوید آبادان قلب من است تنها برای عکس‌گرفتن پیش ما می‌آید. من آبادان مهمان هستم و خانه من در تهران است اما اینکه می‌دانم هوادار ما در آبادان چقدر این بازی و بازی‌های دیگر برایش اهمیت دارد.

منصوریان در خصوص وضعیت مالی تیم گفت: الان چهارده هفته می‌گذرد. تیم ما مثل یک تیم‌رهاشده است. پالایش و پخش کشور می‌خواهند به ما کمک کنند. ما گیر یک مصوبه شورای تامین هستیم. 6هفته است که می‌گویم نوش دارو بعد مرگ سهراب نباشد. متاسفانه کسی سراغ ما نمی‌آید اما وقتی یکی دوتا برد داریم لابه‌لای یکی دوتا از آدم‌ها می‌آیند و از موقعیت سوءاستفاده می‌کنند تا خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی نفت گفت: من وام دار کسی نیستم به غیر از خدا. من از آنها خیلی گله دارم؛ بچه‌های ما و ما را تنها گذاشتند. شاید به ماهم کمک می‌کردند نتیجه امروز همین می‌شد اما من دیگر چقدر کوپن بسوزانم! بازیکن من وقتی می‌آید بدون روحیه می‌آید؛ در این سفر ما هزارتا مشکل داشتیم. وقتی آمدیم مشکل جا به جایی داشتیم.

وی با تمجید از مس رفسنجان گفت: پیشانی آقای سعد محمدی را می‌بوسم. دوست و برادر عزیز من است؛ در هر تیمی حضور داشته، آن تیم مشکل مالی نداشته است. ما امکاناتی که می‌خواهیم شاید یک دهم مس رفسنجان است اما همان هم شامل ما نمی‌شود. آن هم برای شهری که بودجه کشور را تامین می‌کند. یک بند گذاشتند که اگر لیگ یک باشیم پول فراوان می‌دهند اما لیگ برتر باشیم پول کمتری به ما می‌دهند. من نمی‌دانم آن عزیزان که این بند درست کردند ورزش را می فهمیدند؟

سرمربی نفت ادامه داد: من از شما جدا شوم می‌روم در رختکن به بچه‌ها می‌گویم که دیگر از جایی انتظار کمک نداشته باشید! برای آبادان باید بجنگید .هر هفته یک بهانه‌ای می‌آوردند. در هر صورت آستانه تحمل تیم ما بهم خورده است. خیلی سخت است 14 هفته بچه‌ها پول به خانه نبرند.

وی با اشاره به داوری این دیدار گفت: درمورد داوری فکر می‌کنم آخر بازی یک صحنه پنالتی بود. امروز هرچقدر بچه‌ها سرحال بازی می‌کردند تیم داوری خسته و بی‌حال بود. نای رفتن نداشتند. کمک داور سمت مخالف ما از دومتری متوجه نمی‌شد توپ به دست خورده است. خود علی آقای صفایی تمام صحنه ها را جا می‌ماند. به آقای نوشور که خودش یکی از داوران بزرگ است گفتم تیم شما  خیلی خسته است! پنجاه پنجاه‌ها هم داور مدیریت بازی کرد و همه را به مس رفسنجان داد. من فصل گذشته سر داوری خیلی اذیت شدم. همین داور ما را در تراکتورسازی خیلی اذیت کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
9
بهانه های تکراری .
وقتی میبریم میگی تاکتیک و آنالیز . اما وقتی میبازی میگی پول نداریم.
اقا خجالت بکش فقط به فکر نمایش کنار زمین جلوی دوربین تلویزیون هستی دست از سر صنعت بردار
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
3
8
نمیرفیتیم سیرجان خو بهتر بود فوقش 3-0 میدادن اقلا اینهمه هزینه بلیت هواپیما و هتل نمیدادیم جناب منصوریان مایه آبروریزی شدی آبروی فوتبال آبادان بردی با این نتایج .
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
9
جناب منصوریان متاسفم اما حقیقت را باید گفت شما در ارنج و تعویض خیلی خیلی بد کارکردی؟ گل اول را مدافع تقدیم کرد گا دوم را مدافع به اشتباه بخودمان زد وگل سوم مدافع میباد قبل شوت تک میکرد؟ اینا ابتدایی ترین مسائل فوتبال است مقصر این باخت شخص شمایی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
9
بازی سردرگم و بی برنامه صنعت بویژه حسین ساکی در سمت راست که از جناحش 2 گل خوردیم و نمایش انفرادی بعضی از بچه ها که اصلا در خدمت تیم نبودند با این شرایط باید جاره ای پیدا کرد من که به وعده های شما سرمربی محترم هیچ امیدی ندارم چون غیر از شعار و وعده بهتر شدن تیم چیزی ندیدیم .
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
9
ترکیب امروز درست نبود مس یک تیم سرعتی هست که ما باید سرعت این تیمو می‌گرفتیم با بازیکنان سرعتی که متاسفانه انجام نشد شما چرا غبیشاوی را یک نیمه ای کردی بازیکنی که دوندگی وسرعت داره بازیکنی مثل خرم آبادی بهتر از شریعت زاده وممی زاده نیست لطفاً به این بازیکن بازی بده هافبک دونده نداشتیم که سد راه حملات حریف بشن ولی تیم روحیه نداشت چون پول نداشت این یک واقعیته تلخه که همه باید قبول کنیم به امید جبران کردن بچه‌ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
4
7
اقای منصوریان عجب آدامس وبهانه ای گیرت اومدولش نکن.. حالا ک بهانه پول داری تامیتونی بباز..البته بعضی هواداراهم مزیدبرعلت ان در باختن.. تو میبازی ومساوی میکنی اونا ازپیشرفت صنعت میگن.. وقتی هوادارا رواینطوری میبینی بایدهم همون نیم فصل اول صنعت رو باشیب تند بفرستی لیگ یک
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
6
باسلام آقای منصوریان ارنج امروزتان روبروی مس اصلآ خوب .چیده نشد. تیم خیلی بی برنامه بازی میکرد.اگرتیم بازی که روبروی آلمینیوم کرد.راامروزبایک تاکتیک درست وحساب شده به نمایش میگذاشت.ما اززمین باباخت بیرون نمیومدیم.بازیکنان امروزهمه پراشتباه وضعیف بازی کردن .تعویضها هیچکدامشان برای تیم مثتمر نبود.بازیکنان تواین بازی خیلی احساسی ظاهر شدند.وبا بازی ضعیفشان دل مارابجوش آوردند. جادارد دربازیهای آینده ای که درپیش هست درارنج تیم بهترازاینها عمل کنید. ودرتعویضهای تیم ازبازیکنانی که هم درکارگروهی دراختیار تیم باشند.. وسرعتی وتکنیکی استفاده کنی.ممنونم
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
6
5
علت اصلی باخت صنعت نفت اول نبود ستون تیم یعنی طیبی بزرگ بود دوم تعجب می‌کنم منصوریان چرا عز ساکی استفاده کرد معلوم نیست این شکایت‌ها علیه ساکی درست هست یا نادرست چیزی که مهمه این بود که اصلا حواسش به بازی نبود تمام گلهای مس از جناح ساکی که فرار می‌کردند وبه دروازه نفت هجوم می‌آوردند جالب تعویض هم نشد خیلی دوست دارم کسی از منصوریان بپرسه ببینم نظرش چیه سایر بازیکنا زحمت خودشونه کشیدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
7
تیمی که برای مساوی به زمین بره معمولاً میبازه. امیدواریم در این اوضاع که بازیکنان و کادر به اصطلاح "فنی" نیازمند پول هستند در مقابل پیشنهادات بیشرمانهٔ حریفان ثروتمند اغوا نشوند و مرتکب خیانت نشوند. بدبینی بنده را ببخشید ولی این نوع بازی و نتیجه تا حدودی مشکوک بود. انشالا که من اشتباه کنم.
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
3
5
۱۴ هفته بی پولی ! به خودی خود تیم را به حاشیه می برد اون بندی که میگی گفتن اگر به لیگ یک بروید پول فراوان هست یک تله واقعی بیش نیست و مرا یاد داستان شیر پیر و آقا روباهه و بلانسبت خره و باغ سبز میندازه ، اگر تیم به لیگ یک بره کارش تمومه ، بنده معتقدم در حال حاضر و با شرایط موجود بنظر میاد کسانی که خواهان تیم داری نیستند تیم را در حالت کیش و مات قرار داده اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
1
7
نه اقا اصلا فکرت به تبانی یا فروختن نره اینها بازیشون همیینه نمیدونم استقلال پوله باداورده داره یا دزدی که ده میلیارد بده یه ریکانی حیف ده ریال ساکی باکدوم تیم بود شریعت زاده وای چقدر فیگور میای بابا فکرت توبازی باشه توباید هنرپیشه میشدی اقای منصوریان ببین چقدردارن بهت میگن اقا ارنجتو عوض کن بازیکن را اینقدررو نیمکت میذاریش تاشکل نیمکت میشه توکه براباخت میای خب ازاونا استفاده کن دارودسته ریکانی تهدیدت کردن خب واضحه یه داستانی هست حیف ازبازوبند کاپیتانی که روبازوی این بسته شده بی گذشت خودخواه.
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
1
7
متاسفانه منصوریان و کمالوند امدنه تا دو تیم نفتی را نابود کنن .به طرفدارن ابادان سره صحبتم هست اگر تیم ضعیف و ناتوان کمالوند را شکست دادید بازم شما بدشانس هستید چون ممکنه منصوریان بمونه .پس حرفم اینه تا کمالوند و منصوریان هستن دو تیم نفتی سره افتادن به لیگ یک چشم به هم چشمی میکنن .متاسفانه نیم فصل هم رسیده و کسی جلودار این دو مربی ناتوان نیست .
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
3
0
آقاي منصوريان خواهش ميكنم : يا استعفا بده وواگذار كن به كس ديگه كه بتونه بدون پول تيم رو رهبري كنه ويا اين بهانه رو اينقدر تكرار نكن كه جز تخريب روحيه بچه ها هيچ فايده اي نداره. آيا هفته قبل مقابل آلمينيوم پول گرفته بودند كه تيم خوب بدون باخت در١١ هفته كه بقيه تيم هاي بالاي جدول حريفش نشده بودند را شكست دادند ؟ خير ، پول نگرفته بودند بلكه تاكتيك مناسب و سرعت بالا موجب برد شان بود شما اگر در بي پولي پيروز شويد شاهكار كرده ايد . به بازيكنان هم توصيه برادرانه ميكنم ، اگر به فكر تيم نيستيد لا اقل به فكر آينده خودتان باشيد چون تيم هاي قرمز و آبي وزود فصلهاي بعد سراع بازيكناني مي روند وكه نمايش خارقالعاده در اين فصل ارايه كرده باشند نه بازيكنان معمولي مثل ريكاني كه خيلي براش متاسفم.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
5
در جواب آقا سعید ، سلام دوست عزیز اینکه می فرمائید مربی استعفا بده که کس دیگه ای بدون پول تیم را رهبری کند !!! یا شوخی می کنی و یا قلب خیلی پاکی داری و واقعیت ها را نادیده می گیری ، آخه دوست عزیز درسته که هیچ مربی و فوتبالیستی در ایران حقش این پولهای نجومی نیست و با توجه به اینکه فوتبال ایران در اصل حرفه ای هم نیست و اکثر تیم ها وصلند به بیت المال مردم و بنابر این مثل کره شمالی فدراسیون باید یک حقوق معقول برای فوتبالیست ها و مربیان تعیین کند و با توجه به تورم و خرج و مخارج زندگی اینطور هم نیست که یکی بخاد مجانی کار بکنه و یا بازی کند . وقتی بنده می نویسم تیم صنعت نفت کیش و مات شده دقیقا حرفم همینه : مثل این می ماند که به تیم گفته بشه دوست دارید تحت این شرایط بی پولی و یا قطره چکانی در لیگ برتر بمونید و بازی کنید و اگر دوست هم ندارید تشریف ببرید تیم های دیگه و یا با نتایج بد گرفتن در هر دو حالت تیم به دسته پایین سقوط می کنه و چه بهتر ، ما که رسما تصویب کردیم که حاضر به تیم داری نیستیم . آنوقت یک فلش بک بزنیم به ریخت و پاش های ریالی و دلاری که فدراسیون فوتبال برای سرخابی ها می کند آنهم با پول نفتی که شما روش خوابیدی و از طرف دیگر شهر آبادان هنوز هم بعد از جنگ ساخته نشده !!! حالا نظرت چیه ؟
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
3
با سلام به دوست عزيز ناشناس اولا خيلي ممنون كه يك نفر توجه كرد به عرايض اين حقير اما ايكاش مسؤولين تيم كمي توجه به خرج مي دادند ثانيًا دوست عزيز البته واضح است كه هيچكس نمي آيد بدون حقوق در يك مؤسسه مشغول به كار شود و من هم چنين خواسته اي از سرمربي محترم ندارم بلكه منظور از بدون پول كار كردن اينستكه فعلا كه باشگاه ندارد ولي همانطور كه خود آقاي منصوريان چندين بار در مصاحبه ها گفته اند پالايش وپخش كشورمي خواهد به ما كمك كند و معطل يك مصوبه از شوراي تامين هستيم ، يعني به روال سال هاي قبل تا پايان فصل حداقل بخش زيادي از قراردادها پرداخت مي شود بنابراين مربيان سال هاي قبل هم حقشان راگرفته اند لذا بحث كار مجاني اصولا مطرح نيست اما دوست عزيز منظور اينست كه شكست تيم را با بهانه پول نگرفتن نبايد توجيه كرد كه اصلا خوب نيست بايد به ضعف فني و ارنج ضعيف وتاكتيك نامناسب پرداخت چون همانطور كه در كامنت قبلي گفته بودم نمونه بارز نتيجه هفته قبل مقابل آلومينيوم بود كه برد پر ارزشي بود در زماني كه تيم پولي دريافت نكرده بود پس اين بهانه را ديگه شايسته نيست براي باخت تيم بتراشيم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها