به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

منصوریان: دنبال سه امتیاز از آلومینیوم هستیم

منصوریان: مقابل آلومینیوم دنبال سه امتیاز هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب سه امتیاز به مصاف آلومینیوم اراک خواهیم رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت مقابل آلومنیوم اراک اظهار کرد: فردا عیار بسیار خوبی برای تیم ما خواهد بود و بازیکنان ما بعد از بازی فولاد به یک بازی جدید دعوت می‌شوند، فردا بازی آسانی برای ما نخواهد بود چون جایگاه متفاوتی میان دو تیم وجود دارد.

وی ادامه داد: به خاطر اتفاقاتی که در دو سه هفته اخیر برای تیم ما رخ داد شرایط خوبی در جدول نداریم اما سعی داریم خودمان را سریع به فرم ایده‌آل برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به حواشی روزهای اخیر این تیم، تصریح کرد: بحث اعتصاب نبود، بازیکنان ناراحت هستند، چون زمانی که ما آمدیم گفتند تا هفته چهارم و پنجم تزریق مالی خواهید شد اما اکنون هفته دوازدهم است و با احتساب یک بازی حذفی 13 هفته بازی کرده‌ایم ولی هیچ دریافتی نداشتیم، نه تنها شارژ مالی نشدیم بلکه مشکلات ما به علاوه دیر شروع کردن فصل دو چندان شد. دو جلسه آخر بازیکنان قصد تمرین نداشتند و من دغدغه آنها را می‌فهمم و همین خاطر از بزرگترهای تیم تشکر می‌کنم. فوتبال ورزشی است که منبع درآمد چند خانوار است، ما خودمان به صورت عادی جزو تیم‌های آخر هزینه در لیگ برتر لیگ برتر هستیم که کمترین هزینه را داشتیم، بازیکنان ما به خاطر مشکلات مالی عصبی بودند و به خاطر همین نوع تمرینات آنها را عوض کردیم که با مشکل مصدومیت مواجه نشوند.

وی افزود: هر دفعه به ما پیغام می‌دهند که قصد کمک به تیم را دارند اما هیچ خبری نمی‌شود، مسئولان وزارت نفت امشب میهمان ما هستند و قرار است که نشستی با ما داشته باشند اگر تصمیم و عزمی برای کمک به باشگاه باشد، در آبادان اینکار به راحتی صورت می‌گیرد،  ولی بهترین شیوه آن هم این بود که مبلغ 30 میلیارد باید به صورت قرض به ما داده می‌شد اما شورای تامین زیربار امضای این موضوع نرفت که متاسفانه این کار انجام نشد.

منصوریان ادامه داد: تیم آلومینیوم سخت بباز است چرا که فقط دو گل خورده دارد و بیرون از خانه  بسته بازی می‌کند، ما گل‌های فراوانی را از دست دادیم ولی به همان مقدار موقعیت ایجاد کردیم. با تمرکز کافی و روشی که در بازی با فولاد انجام دادیم، در این بازی هم انجام می‌دهیم و من فکر می‌کنم که می‌توانیم سه امتیاز را در آبادان ذخیره کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: در آبادان با هر تیمی بازی کنیم برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داریم. در خارج از آبادان نیز یک مقدار زیرک‌تر حریف را ارزیابی می‌کنیم، درکل تیم متفاوت تری نسبت به بازی با فولاد فردا خواهید دید. 21 ساعت دیگر و در زمان بازی ترکیب تیم را خواهید دید و پنج تعویض خیلی خوب هم داریم، جایگاه نفت این نیست و امیدوارم به مرور به جلو برویم و به شرایط بهتری دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید کمک کنند و هر فردی فکر می‌کند که توانمندی دارد باید پا پیش بگذارد، من می‌دانم که در اسفندماه اتفاقاتی خواهد افتاد اما امروز حاضر شدند که به ما 30 میلیارد تزریق شود اما شورای تامین باید با در نظر گرفتن شرایط باشگاه و خاستگاه مردم در خصوص تامین این مبلغ دلسوزی لازم را نسبت به هواداران داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
1
6
گرچه نتیجه قابل پیش بینی نیست اما ما به تیم صنعت نفت باور داریم و میدانیم با یک بازی تکنیکی ومالکانه و پرس وپرس شکست را به اراک هدیه میدهیم انشالله باکسب این پیروزی وضعیت تیم درجدول سروسامان بهتری بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
3
3
اقای منصوریان داستان اینه که تیم ابادان مثله شهرش نابود بشه وفقط بعنوان گرمترین شهر توی صداوسیمای ایران اسمی ازش ببرن خودتوخسته نکن واقعا سراین قبری که گریه میکنی مرده توش نیست
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
4
5
فعلا که هم تو آبادان وهم استان همه ضد صنعت شدن و هی بهانه میارن که پول به تیم تزریق نشه فقط ما از بازیکنان صنعت میخایم مثل این چند بازی با تعصب وارد زمین شوند وبا قدرت تیم آلمینیوم را شکست دهند تا بعد بازی شاید از رو برن وپول را آزاد کنند در غیر اینصورت بازیکنان دیگه تمرین نکنند تا تکلیفشون روشن بشه صنعت فردا حتما آلمینیوم را میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
6
3
خیلی خوش صحبته باید گوینده میشد این بیشتر تا مربی مثل رادیو جوانه فقط حرف میزنه اصلا هم به رو خودش نمیاره تیمش کجای جدوله
الانم خوب بهونه ای داره و اونم بی پولیه
خب از حساب خودت بزن برا بچه هات اگه راست میگی حداقل با تاکسی برن خونه به جای آژانس
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
1
3
امیدوارم مشکلات مالی تیم صنعت حل بشه اگر تا نیم فصل حل نشود بازیکنان میتونن قرارداد رو فسخ کنن و مشکلات بیشتر میشه فقط موندم تیم مسجدسلیمان از کجا منبع مالی آورده که 30 درصد پرداختی داشته ولی تیم صنعت 0 پرداختی مسئولان صنعت و مسئولین شهری و نماینده های شهر آبادان باید کمک کنن نباید دکور باشن و عکس یادگاری بگیرن زمان عیسی زاده منطقه آزاد اروند به تیم کمک میکرد که این منطقه هم دیگه کمکی نمیکنه امیدوارم هم مشکلات حل بشه و بازی فردا رو ببریم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
در جواب اقا امید عزیز نفت مسجدسلیمان 10 میلیارد پول گرفت بین بازیکنهاش تقسیم کرد . صنعت نفت آبادان هم 10 میلیارد پول از منطقه آزاد گرفت که سایت رسمی باشگاه صنعت هم خبرش رو اعلام کرد ولی بین بازیکنها تقسیم نکرد ! بقول خودشون بدهکار بودن و بدهیها رو پرداخت کردن!
واسه فسخ قرارداد بازیکنها هم نگران نباش این بازیکنها رو اگه جایی میخواستن که نمی اومدن صنعت نفت !
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
اقا مهدی شما فکر میکنی مدیریت باشگاه پولها رو بالا کشیده؟؟ نخیر برادر قسط اول قرارداد منصوریان و دستیارای تهرانیش رو دادن دیگه پولی نموند که به بازیکنها بدن بنظرم باید اون پول رو تقسیم میکردن بین بازیکنان.
عاشق صنعت
|
Netherlands
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
7
به امید پیروزی صنعت در بازی فردا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
4
2
نفت مسجد سلیمان بیمه البرز حمایت میکنه تا حدی
و آقا مهدی درست میگن
صنعت هم پول گرفت داد به بازیکن های سال قبل بابت بدهی
و موافقم که اینا رو جایی نمیخواد چون زودتر فسخ میکردن شاید از بین همه این ها فقط ریکانی رو میخواستن بقیه باز ‌ارسالی ها هم دیدن اوضاع خرابه نرفتن باز اومدن
جبیره که انداختمش بیرون با مصدومیت اومد
ساکی که مشمول خدمت شد و باشگاه غیبت رو پاک کرد و ۸ تا بازی هم نبود
اها شاخه هم که مصدوم بود و اومد
دیگه تیمی که همه میلنگن این اوضاع ماست
بی پولی بخشی از بهانه ها میتونه باشه فقط
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها