به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

معرفی برترین‌های بوکس نونهالان خوزستان

معرفی برترین‌های بوکس نونهالان خوزستان

خوزستان اسپورت- نفرات و تیم‌های برتر مسابقات بوکس نونهالان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید زنگنه‌منش رییس هیات بوکس خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (شنبه) در اهواز به پایان رسید و اهواز با ۲۷ امتیاز قهرمان شد، اندیمشک با ۱۹ امتیاز دوم شد و شوشتر با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به نفرات برتر این رقابت‌ها، گفت: در وزن ۳۳ تا ۳۵ کیلوگرم امیرسام دورقی از اندیمشک، در وزن ۳۷ کیلوگرم مازیار حاجتی از اهواز، در وزن ۴۰ کیلوگرم آرمین یعقوبیان از اندیمشک، در وزن ۴۳ کیلوگرم علیرضا بابادی از شوشتر، در وزن ۴۶ کیلوگرم مختار دورقی از کارون، در وزن ۴۹ کیلوگرم امیرعلی ایزدخواه از خرمشهر و در وزن ۵۲ کیلوگرم شهیار بورنگ از اهواز، در رده نخست اوزان خود قرار گرفتند.

رییس هیات بوکس خوزستان افزود: همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم ایلیا عباسی از اهواز، در وزن ۵۸ کیلوگرم حسین قیمی‌پور از آبادان، در وزن ۶۱ کیلوگرم عباس شوینی‌پور از اهواز، در وزن ۶۴ کیلوگرم رضا زرین‌حقایی از اندیمشک، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمد نیک‌پور از شوشتر، در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدامین قاطع از اهواز و در وزن ۷۰+ کیلوگرم رضا نوروزی از گتوند مقام قهرمانی اوزان خود را به دست آوردند.

وی بیان کرد: ۹۶ بوکسور از ۱۶ شهرستان طی سه روز باهم به رقابت پرداختند که در تمام روزهای برگزاری مسابقات شاهد بازی‌های دیدنی بودیم. نونهالانی که پشتوانه خوبی برای بوکس خوزستان در آینده خواهند بود. همچنین جا دارد از حمایت‌های آقای نصیری معاون توسعه ورزش و جوانان خوزستان که در جریان مسابقات از مبارزات بوکسورهای خوزستانی دیدن داشت و حضورش دلگرمی برای ورزشکاران نونهال استان بود، قدردانی کنم. در این مدت نیز آقای بنی تمیم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سالن بوکس حضور پیدا کرده و در جریان آخرین وضعیت این رشته قرار گرفته است که این برای ما دلگرمی بوده است که از او تشکر می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها