به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

انتقاد ملی‌پوش خوزستانی از هیات دوچرخه سواری

انتقاد ملی‌پوش خوزستانی از هیات دوچرخه سواری

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش دوچرخه سواری با گله مندی از هیات خوزستان، گفت: هیات چند ماه است که در حال بازی دادن ما ورزشکاران است و حتی هزینه های شخصی که از جیب مان برای شرکت در مسابقات کشوری داشته ایم به ما بر نگردانده است و حتی دیگر حاضر نیستند جواب تماس های ما را بدهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایمان رشنو در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من از نفرات برتر دوچرخه سواری خوزستان و عضو تیم ملی سرعت ایران هستم و چند ماه پیش نیز که مسابقات دوچرخه سواری کشور برگزار شد، من در قالب تیم خوزستان در این مسابقات شرکت کردم و در رشته تیم اسپرینگ بدون امکانات لازم با مربیگری آقای شش بلوکی توانستیم با اقتدار قهرمانی را برای استان خوزستان کسب کنیم.

وی بیان کرد: قبل از این رقابت‌ها نیز در مسابقات زیر 23 سال مشهد با هماهنگی دبیر هیات خوزستان شرکت کردم و توانستم عناوین مختلفی برای خوزستان کسب کنم اما متاسفانه بعد از پایان این مسابقات هزینه های انجام شده از جمله ایاب و ذهاب به صورتی بود که حاضر نشدم جایزه جزیی مدال قهرمانی کشور را از هیات استان دریافت کنم.

این دوچرخه سوار اندیمشکی گفت: برای قهرمانی و هزینه های جاری که در طول ماه داریم، می توانم به جرات بگویم مبلغی نزدیک هفت تا هشت میلیون تومان هزینه مکمل های بدنم می شود اما هیات چند ماه است که در حال بازی دادن ما ورزشکاران است و حتی هزینه های شخصی که از جیب مان برای شرکت در این رقابت ها داشته ایم، به من و سایر نفرات برنگشته است و با وعده های توخالی ما را بازی می دهند و حتی دیگر حاضر نیستند جواب تماس های ما را بدهند. البته در این چند ماه هیات یک مبلغ بسیار جزیی به فاصله چند ماه به ما پرداخت کرده اما هنوز بخش زیادی از فاکتورهای ما پرداخت نشده است.

وی عنوان کرد: ما از 13 آذرماه در اردوی تیم ملی در رشت حضور داریم تا بتوانیم برای رقابت های آسیایی که چهارم اسفندماه در هندوستان برگزار می شود، آماده شویم اما با روندی که استان خوزستان در پیش گرفته و هیچ حمایتی از ورزشکاران خود در رشته دوچرخه سواری نداشته است، قطعا نتیجه گرفتن و فیکس شدن در تیم ملی بسیار دشوار است. البته بعید می دانم برای مسئولان استان پیشرفت ما اهمیت داشته باشد اما امیدوارم تمام ورزشکاران به حق شان برسند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها