به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

دهدار: فکر نمی‌کردم وزنه‌ام در حرکت اول بیفتد

دهدار: فکر نمی‌کردم وزنه‌ام در حرکت اول بیفتد

خوزستان اسپورت- ملی پوش خوزستانی وزنه برداری ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم قهرمانی جهان با اشاره به دلیل عدم موفقیتش در حرکت‌های دوم و سوم حرکت دوضرب، گفت: من دو ضرب‌زن هستم اما روزم نبود و کم آوردم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا دهدار در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص ششمی در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: قطعا آمادگی، تمرینات و رکودهایی که زده بودم مثل جهانی تایلند نبود و کمی افت و خیز داشتم و چند کیلو گرم کاهش وزن داشتم. البته سطح مسابقات بالا بود و همه‌چیز در این رقابت‌ها کن فیکون نشد و حتی رکورد سهراب مردای نیز شکسته شد.

وی درباره انداختن وزنه در اولین حرکت یک ضرب نیز گفت: در این مسابقات می‌توانستم مدال بگیرم اما عدم تمرکز کافی در حرکت اول یک ضرب باعث شد که نتوانم وزنه را بالای سر ببرم. البته قطعا فکر می‌کردم که عقب بیفتم ولی در فکر کسب مدال هم بودم. به هر حال فکر نمی‌کردم وزنه‌ام در حرکت اول یک ضرب بیفتد اما از این میدان جهانی درس می‌گیرم.

این وزنه‌بردار درباره عدم موفقیت در حرکت‌های دوم و سوم حرکت دوضرب نیز گفت: من دو ضرب‌زن هستم اما روزم نبود و انگار جان نداشتم. البته هیچ چیزی بی‌دلیل نیست و من به شانس و قسمت در زندگی اعتقاد ندارم و اگر در این مسابقات در دوضرب موفق نبودم بی‌دلیل نبود.

وی افزود: در زندگی‌ام اتفاق نیفتاده بود که در دوضرب، وزنه را بکشم اما بالای سر نبرم ولی در جهانی این اتفاق برای من افتاد و قطعا مشکلی وجود دارد. من در این حرکت، کم آوردم و کمرم خم شد. حتی حرکت اول دوضرب را با بدبختی زدم و گفتم "یا خدا فقط این وزنه را بالای سر ببرم و تیم به فنا نرود." با مربی‌ام صحبت کردم و باید بررسی کنیم تا ببینیم مشکل از کجا بود.

دهدار خاطرنشان کرد: همه برای من زحمت کشیدند، از فدراسیون گرفته تا هیات وزنه‌برداری خوزستان. همه دوست داشتند من مدال بگیرم اما نشد. آقای قریشی رییس هیات خوزستان نیز در این مسابقات کنارم بود و به من انرژی می‌داد و حواسش به من بود. او بعد از مسابقات چون می‌دانست شرایط سختی را می‌گذرانم با من تماس گرفت و به من روحیه می‌داد. حتی او با وجود این‌که من و سید ایوب موسوی در این رقابت‌ها به مدال نرسیدیم، برای‌مان پاداش در نظر گرفته است. آقای قریشی مثل یک پدر دلسوزانه کنارمان بوده است و قدردان او هستیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها