به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

کمالوند: بازی با تراکتور حساسیتی برای من ندارد

کمالوند: بازی با تراکتور حساسیتی برای من ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان گفت: سه امتیاز دیدار با تراکتور مثل بازی‌های قبل و بعد است و هیچ حساسیتی برای من ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور گفت: بازی فردا برای دو تیم حساس است. کمتر از 20 روز مانده به مسابقات وظیفه هدایت نفت را برعهده گرفتم و فصل بدنسازی را کاملا از دست دادیم و بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم برای همین مشکلاتی در ابتدای راه داشتیم اما تیم هفته به هفته بهتر شده است.

وی ادامه داد: از بچه‌ها فوق‌العاده راضی هستم چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می‌کنند. هفته پیش بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن داشتیم  و اگر در این بازی آن اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم سه امتیاز را برای خود کنیم. از تراکتور شناخت خوبی داریم و بازی‌های اخیر این تیم را دیدیم. سرمربی کروات تغییرات مثبتی را در تراکتور ایجاد کرده ولی این تیم نیز مثل ما مشکلاتی دارد و سعی می‌کنیم با استفاده از نقاط ضعف‌ این تیم به نتیجه دلخواه برسیم.

کمالوند درباره اینکه شناخت خوبی از تراکتور دارد و این بازی می‌تواند حیثیتی باشد، عنوان کرد: تراکتور تیمی است که همیشه دوستش دارم و بازی با این تیم برای من حساسیت خاصی ندارد. همه از عشق و علاقه من به تراکتور مطلع هستند. الان وظیفه هدایت نفت را برعهده دارم و سه امتیاز فردا مثل بازی‌های قبل و بعد است و هیچ حساسیتی برای من ندارد. دوست داشتم تماشاگران فردا در ورزشگاه بودند و امیدوارم در هفته‌های آینده این اتفاق رخ دهد. این بازی هیچ حساسیتی ندارد و بیشتر دوست داریم بازی جذابی را ارائه کنیم تا کسانی که بازی را می‌بینند لذت برند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره غایبان تیمش اظهار داشت: به این عادت کردیم که هفته‌ای سه چهار بازیکن‌مان را در اختیار نداشته باشیم. نفت تیم خوبی است و تصور می‌کنم این تیم در پایان فصل رتبه‌ای را کسب می‌کند که نسبت به فصل‌های گذشته مخصوصا فصل پیش جایگاه بهتری خواهد بود و ما هیچ نگرانی نداریم. با این حال اینقدر مشکلات داریم که فقط منتظر 20 روز تعطیلی نیم فصل هستیم تا با حل مشکلات تیم را روانه نیم فصل دوم کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
3
به امید برد نفت مسجدسلیمان
تراکتور تیمش بحران زدست بچه ها همت کنن این بازی رو میبریم
حسین قیصری بلواس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
0
میگم خدایی غیر از این دیگه بهونه ای نداری
توی تمام مصاحبه هات همینو میگی، دیگه بسته، بنظرم فرصت آخر تو و منصوریانه
مخصوصا منصوریان، که امیدوارم به زودی اخراج بشه
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
ببینیم در حد لیگ برتر ظاهر میشن تو این بازی ، واقعا دیگه نباید امتیاز از دست داد کی دیگه سه امتیاز بازی رو میگیرن
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
الان تراکتور تو بحران هست و تو ببینم عرضه داری استفاده کنی با ستاره هایت به قول خودت ، دیگه قابل قبول نیست بهانه آوردن جناب کمالوند
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
امید وارم آن چیزی که میگی و برد نفت اتفاق بیفته به امید ایزد منان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها