به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

دهدار: امیدوارم بهترین رکورد را ثبت کنم

دهدار: امیدوارم بهترین رکورد را ثبت کنم

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش خوزستانی دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران با اشاره به رقابت سخت در این دسته گفت: رقابت با قهرمان المپیک و وزنه‌بردار نامدار قزاق‌ها کار راحتی نیست اما من به دنبال بهترین نتیجه هستم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا دهدار پیش از آغاز مسابقات دسته ۹۶ وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ جهان به ایرنا گفت: سه ماه در اردو بودیم و  کادر فنی و فدراسیون برای آمادگی ملی‌پوشان زحمات زیادی کشیدند. امیدوارم امروز بتوانم بهترین رکورد خود را در این دوره از مسابقات ثبت کنم. در تمرینات رکوردهای خوبی داشتم و اگر بتوانم این رکوردها را در تاشکند تکرار کنم احتمال رسیدن من به سکو مدال زیاد است.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا این را هم گفت: دسته ۹۶ همیشه رقابت جذابی دارد و اکنون نیز ۲ مدال‌آور المپیک توکیو در آن حضور دارند. من باید با فارس الباخ قطری و سانچز وانیلا ونزوئلایی رقابت سختی داشته باشم. این ۲ وزنه‌بردار به ترتیب مدال های طلا و نقره المپیک را در دسته ۹۶ از آن خود کردند. همچنین در دسته ۹۶ کیلوگرم آرتم قزاق حضور دارد که وزنه برداری عنوان‌دار و مدعی است. البته حضور این افراد مانع تلاش من نخواهد بود بلکه به دنبال ثبت بهترین رکورد هستم.

دهدار که اکنون جانشین بزرگانی مانند سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته ۹۶ کیلوگرم شده است در این زمینه عنوان کرد: باعث افتخار است که جا پای قهرمانانی مانند سهراب و کیانوش  بگذارم. مرادی و رستمی از قهرمانان ملی ما هستند و عنوان‌دار المپیک به شمار خواهند رفت.

این ملی‌پوش خوزستانی با اشاره به برنامه خود برای ادامه زندگی قهرمانی افزود: به دنبال آن هستم که وزنه‌برداری را در دسته ۹۶ کیلوگرم ادامه بدهم تا بتوانم در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها