به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

بنی‌تمیم: کمک به تیم‌های نفتی در اولویت است

بنی‌تمیم: کمک به تیم‌های نفتی در اولویت است

خوزستان اسپورت- مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان گفت: برطرف کردن مشکلات تیم‌های نفتی یکی از اولویت‌های مهم ورزش خوزستان است و باید از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه بهره ببریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، حمید بنی تمیم روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز بیان کرد: ورزش خوزستان سال های سال از فعالیت و کمک این شرکت ها و ادارات صنعتی بهره برده و قطع این حمایت می تواند چالشی بزرگ و جدی برای جامعه ما به وجود آورد که می توان آن را یک چالش اجتماعی نیز در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در بخش های عمرانی، استعدادیابی، جوانان، نیروی انسانی و سایر بخش های مرتبط با ورزش خوزستان دارای برنامه هستیم، افزود: پس از استقرارم در اداره کل، نشست‌هایی با همکاران و صاحب نظران ورزش استان به ویژه چهره‌های دانشگاهی خواهیم داشت و برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم که بتوانیم در اسرع وقت یک برنامه طولانی مدت برای ورزش خوزستان ترسیم کرده و با یک چراغ راه روشنی به راهمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه ورزش همگانی ارتباط مستقمی با سلامت مردم داشته و ابتدای راه ورزش قهرمانی است، یکی از اولویت های مهم ما این موضوع خواهد بود.در کنار ت.

بنی تمیم با تاکید بر رسیدگی به مسایل مربوط به جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای سجادی اشراف خوبی به مشکلات ورزش خوزستان دارند و به تبع ما هم به عنوان متولی ورزش استان باید در اسرع وقت این مشکلات را بررسی و برطرف کنیم.

وی افزود: ابتدا سعی می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خوزستان را به پایان برسانیم و در این زمینه قول جدیدی نمی‌دهیم مگر اینکه در بخش اعتبارات، گشایشی حاصل شود.

وی بیان کرد: یکی از اهداف ما در بخش بین‌الملل این است که برخی از رشته‌های ورزشی خوزستان به عنوان یک قطب در حوزه خلیج فارس شناخته شوند همچنین توجه به نیروی انسانی جوان، جذب حامی مالی و برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری از دیگر اهداف ما خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: توجه به رشته های المپیکی و پرمدال و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش برای ما بسیار مهم است.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: هدفگذاری افزایش سرانه فضاهای ورزشی از ابتدای سال ۹۶ شروع شد و در این مدت بیش از ۱۲۴ پروژه عمرانی در خوزستان بهره‌برداری شد.

افشین حیدری افزود: در سال ۹۵ اعتبارات عمرانی ورزش خوزستان ۳۳۰ میلیارد ریال بود اما با هماهنگی لازم این اعتبارات امسال به ۱۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت که در هیچ استانی این میزان اعتبار اختصاص داده نشده است.

وی ادامه داد:در پنج سال گذشته ۱۱ استخر، بیش از ۲۳ سالن ورزشی و ۳۰ چمن مصنوعی در خوزستان بهره‌برداری شد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال ۹۹ تعداد ۱۰ پروژه ماده ۲۷ واگذار شد که از این تعداد ۹ مورد متعلق به ورزش خوزستان بود.

حیدری با بیان اینکه آقای بنی‌تمیم به تنهایی نمی تواند در این مسوولیت کار کند و همگی باید در کنار آن باشیم بیان کرد: موفقیت وی که خود فرزند خوزستان است به نام ورزش استان نوشته می شود لذا باید کمک حال او بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
4
قولت مثل قول وزیرت نباشه حمایت از تیمهای نفتی یادش رفت!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
5
آقای افشین حیدری رفتی ولی خیلی خیلی به آبادان و صنعت نفت ظلم کردی خیلی مطمئن باش جز منفورترین مدیران اسبق خوزستان نام خواهی گرفت
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
5
آقای افشین حیدری لطفا در کار بنی تمیم دخالت نکنید. شما در این چند سال امتحان خود را پس داده ای. و کارنامه تان بسیار عالی است!!!
رضا
|
United States of America
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
3
سلام
بنظر میاد آدم ورزشی باشه! شاید کشتی گیر! امیدوارم بتونه مشکل تیمهای نفتی رو حل کنه! معنی نداره وزارت نفت نتونه به ورزش حرفه ای کمک کنه ولی وزارت صنایع و شرکتهای تابعه اش مثل گل کهر ، فولاد، مس رفسنجان، ذوب آهن ، سپاهان ، خودرو سازها و.... مشکلی برای کمک نداشته باشند!! این چه بوم و دو هوایی است که مجلسی ها انجام میدهند ؟! مگر نماینده ما مردم نیستند؟ چرا توضیح نمیدهند که ما هم بفهمیم موضوع از چه قرار است؟؟!!! باتشکر
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
4
1
حیدری خودش بچه ی مسجدسلیمان بود کاری برای نفت نکرد وای بحال این
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
5
حیف ازاین همه استعداد و علاقه در خوزستان تیم های نفتی اگه متعلق ب تبریز و اصفهان بودن تو آسیا خدایی میکردن اما تو خوزستان گرفتار یه مشت بی غیرت شدیم خدا شاهده بلای سرمون آوردین که از آبادان و خوزستان فرار کنیم زمان جنگ حاضر به ترک شهر نشدیم اما حالا بی غیرتی مدیران ومسولان همه رو فراری داده تمام دنیا دیگه خوزستان رو به بی غیرتی مسولان میشناسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
هیچ فرقی بین مسجدسلیمانی واهوازی وسوسنگردی نیست بایدهمه برای اعتلای تیم‌های خوزستانی تلاش مضاعف کردارهای بنی تمیم خواهش داریم تیم ریشه داراستقلال اهوازرودوباره احیاکنه وهمچنین به تیم های نفتی کمک مضاعفی بنمایید
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
2
اقای افشین حیدری خیلی حق نفت mis و نفت ابادان را خوردی نمیبخشیمت ، تاسف داره با این رو بازم نظر میدی ،
اما آقای بنی تمیم اگر دنبال منافع شخصیت هستی نیا ، که دیگه هوادارن تاب تحمل ندارن بهتره بری سن پایین داری ! امیدوارم روش صحیح پیشه کنی .
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
1
3
روی سخنم با آقای بنی تمیم گرامی است بعنوان یک هوادار باشگاه صنعت نفت آبادان ازشما تقاضا دارم راه مدیر قبلی سازمان را نروید ونگاهتان به تیمها و شهرهای خوزستان عادلانه و کارشناسی شده باشد در دوران ریاست مدیرقبلی آبادان وخرمشهر وووو پیوسته مورد ظلم ونگاه تبعیض آمیز قرارداشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
این جناب حیدری که تا قبل از بیت تمیم ریاست ورزش خوزستان را داشت تا تونس بودجه ناچیز تیمهای نفتی را نگه می‌داشت و اولین کاری که میکرد سهم سازمان خودش را برنیداشت و ته مانده میداد به تیمهای نفتی حالا اون پول در اون سازمان چی میشد خدا داندو بس و جالب اینه که با اومدن دولت آقای رئیسی همین آقا اومد و با چندین مصاحبه علت عودت دادن پول ارسالی وزارت نفت برای تیمهای نفتی را قانونی نبودن انتقال آن به تیمهای نفتی مربوط میداد و اینگونه بود که میخواس خودشو پاکدست و قانونمدار نشون بده ولی یکی نبود از ایشون بپرسه چطور تا دولت روحانی بود همینجوری پول را به تیمهای نفتی تزریق میکردید و اونروزا قانونی بود ولی حالا و در دوران بعد از روحانی همون روند شد غیر قانونی . خلاصه وزیر ورزش خوب دست این آقا رو خونده بود و بلافاصله اونو عوض کرد حال امیدواریم با اومدن آقای بنی تمیم شاهد گشایش مالی برای تیمهای نفتی استادمون باشیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها