به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

شجاعی: تا نیم‌فصل نمی‌توان تیم را تقویت کرد

شجاعی: تا نیم‌فصل نمی‌توان تیم را تقویت کرد

خوزستان اسپورت- سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان از شرایط تیم فوتبال این باشگاه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوذر شجاعی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در هفته‌های گذشته لیگ برتر فوتبال، به تسنیم گفت: بابت مصدومیت‌ها و اشتباهات داوری دچار مشکل شده‌ایم. در سه بازی مشکل داوری داشتیم و مقابل ذوب‌آهن نیز بازیکن حریف، توپ را با دست مهار کرد. اگر این امتیازات به ما اضافه می‌شد، چند رتبه در جدول بالاتر می‌آمدیم.

وی در مورد بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان و اعتراضات بی‌فایده این باشگاه به اشتباهات داوری تصریح کرد: ما می‌خواهیم صدای‌مان شنیده شود. حتی داوران بازی‌های قبلی هم برخی اشتباهات خود را پذیرفتند که این موضوع برای ما سودی ندارد. امیدواریم دیگر چنین اشتباهاتی تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان راجع به اینکه نفتی‌ها در پنج هفته گذشته تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند، بیان کرد: ما هم نگران وضعیت پیش آمده هستیم، اما تا نیم‌فصل نمی‌توانیم تیم را تقویت کنیم. یکی دو نتیجه مثبت در هفته‌های آینده می‌تواند جایگاه نفت را تغییر دهد و امیدوارم نتایج لازم را به دست بیاوریم. البته کمالوند معتقد است شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود.

شجاعی درباره مشکل زمین تمرین شاگردان فراز کمالوند و اینکه مربی نفت گفته بود زردپوشان MIS پشت دروازه ورزشگاه شهیدبهنام محمدی تمرین می‌کنند، اظهار داشت: یک زمین در مسجدسلیمان داریم و اگر شرایط مالی اجازه بدهد، زمین دوم را هم ایجاد می‌کنیم. بازی‌ها تا پایان نیم‌فصل نخست فشرده است و تلاش می‌کنیم حداکثر استفاده را از زمین داشته باشیم تا هم زمین را نگه داریم و هم تیم در مسجدسلیمان تمرین کند. در شهرمان زمین داریم که نیاز به مرمت دارد، اما الان فصل کاشت چمن نیست.

وی در مورد وضعیت روح‌الله سیف‌اللهی و طاها شریعتی بیان کرد:‌ کادر فنی نفت تصمیم گرفت سیف‌اللهی را کنار بگذارد و مدیران نقل‌وانتقالاتی باشگاه مشغول فسخ قرارداد او هستند. شریعتی هم در ابتدای ورود به نفت مسجدسلیمان آسیب دیده بود و از جمع ما جدا شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به درصد پرداختی به اعضای تیم نفت یادآور شد: 30 درصد از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و تا آغاز نیم‌فصل دوم، بخشی دیگری از قرارداد ‌آنها پرداخت می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
نیم فصل هم یه دروغ دیگه میگی چرا واقعا چرا هرکسی توخوزستان مدیری مسولی میشه بویی از غیرت و خوزستان پرستی نبرده
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
جناب شجاعی تمام جوانب را همان بازیهای اول بایستی در نظر بگیری کجا رفتین و جلسه گذاشتین با کمیته داوران و اعتراض حضوری؟ انصافا زشت نیست خوزستان و مسجدسلیمان و ابادان ، بعد کرمان بودجه و بهترین بازیکنان لیگ را جذب کنه ! وجدانن سرمایه خوزستان و فوتبالش کجا ؟ کویر بودن آب الف کرمان کجا ؟ زشت هست بخدا ، سهم خوزستان قهرمان را از لحاظ مالی از این مزدوران و ضد مردم خوزستان بگیرید .
مهد فوتبال خوزستان مهد تمدن و فرهنگ خوزستان ، امید و آینده مالی کشور خوزستان ، میدان نبرد با دشمنان خوزستان ، واردات سرمایه های ارزی و دلار نفت و گاز و پتروشیمی ها .......خوزستان ، حالا بگید کرمان حتی اکونومیسم جغرافیایی هم مشکل داره از جمله آب و.........
حق خوزستان قهرمان این نیست .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها