به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

ساکی: نمایش خوبی برابر سپاهان نداشتیم

ساکی: نمایش خوبی برابر سپاهان نداشتیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان استارت ضعیف در فصل جاری را یکی از دلایل نتایج ضعیف تیمش دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین ساکی در گفت‌وگو با تسنیم درباره شکست یک بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: ما بازی بسیار سختی داشتیم و در مجموع نمایش خوبی از خودمان ارائه نکردیم. سپاهان مدعی جدی قهرمانی است و در این مسابقه هم نمایش خوبی داشت. این تیم مستحق گرفتن سه امتیاز بود.

مدافع صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که چرا آنها در امتیازگیری روندی دور از انتظار داشته‌اند، تصریح کرد: ما لیگ را بد شروع کردیم و نتایجی که در چند هفته ابتدایی گرفتیم به تیم استرس داد. همین موضوع باعث شد تا در ادامه نتوانیم نتایج دلخواه‌مان را بگیریم. فکر می‌کنم با کسب یک برد همه چیز به حالت طبیعی برگردد و امیدوارم که در بازی با پدیده سه امتیاز را بگیریم.

وی با بیان اینکه تیمش بازی سختی مقابل پدیده در پیش خواهد داشت، تصریح کرد: پدیده در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است و ما اگر تصور کنیم که راحت آنها را شکست خواهیم داد، بدون شک بازنده خواهیم شد. ما باید با انگیزه و تلاش صد برابر مقابل آنها بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

ساکی در پایان تصریح کرد: از هواداران صنعت نفت می‌خواهم که همچنان حامی تیم باشند. تمام هدف ما این است که امسال خوب نتیجه بگیریم تا آنها را خوشحال کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
آبادان ستاره جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
4
آقای ساکی در این چندتا بازی صنعت بدون تعارف در حد لیگ دو هم فوتبال بازی نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
5
حسین عزیز، اتفاقاً اکثریت هواداران چون حامی تیم هستند و هیچکس را در فوتبال مهمتر از تیم نمیدانند و شاهد تضعیف و سقوط تیم توسط کادر فنی نالایق فعلی هستند، از وضعیت کنونی به حق ناراضی بوده و انتقاد میکنند. آنهایی که هندوانه زیر بغل شما و تیم میگذارند هم یا آگاه نیستند و یا منفعتی در تداوم وضع موجود تیم دارند. در ضمن ما فکر میکردیم اگر منصوریان بار فنی ندارد لااقل از نظر روحی و روانی میتواند تیم را بلند کند ولی گویا از این کار هم عاجز است. خدا کند بازی با پدیده شروعی دوباره برای تیم باشد و در بازیهای بعد از آن هم تیم نتیجه بگیرد ولی با این سبک بازی که تا اینجا دیدیم خیلی بعید است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
6
آقای ساکی خیالت راحت صنعت نفت فعلی مدتهاس که استاد و ناجی خارج کردن تیمها از بحرانه حالا ببین همین پدیده ته جدولی و البته همسایمون در جدول چطور برامون شاخ میشه و تیم شما هم بجای شکستن شاخش دست نوازش بر شاخ پدیده خواهد کشید و اینجاس که مارو خواهند برد و از بحران خارج میشن .
کرمرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
8
وای که باید از پدیده هم بترسیم چه برسر بازیکنای صنعت نفت آمده همشون تفکرات شکست درسردارند ناامیدی رخنه کرده در تیم خیلی دوست دارم چند نفر از بازیکنا بیان در سیمای آبادان توضیح بدن چرا وقتی پشت محوطه ۱۸ قدم ما خطا اعلام میشه وقتی حریف توپ شوت به طرف دروازه ما شلیک میکنه دیوار دفاع همه گی می‌پرند بالا چرا باید از توپ بترسید این چه دیوار دفاعیه که راحت شوت ازشون رد میشه اگر گوهری نمیدرخشید حد اقل ۵تا می‌خوردیم پس بازیکنا تو تمرین چکار می‌کنند خط میانی که نداریم خط حمله نداریم دفاع که چی بگم بخدا دل هوادارا خون کردین شما چه پولی میخواین وقتی از هفته اول ودوم وسوم همش باخت میارین خجالت نمیکشین حرف از پول می‌زنید هیچ تیمی شمارا نمیخواد وگرنه یک طرفه قراداد بهم میزدید وتیم دیگه می‌رفتید ای کاش زوتر برید تا جا برای چندتا جوان باتعصب آبادانی باز بشه ما که یا مساوی یا شکست میخوریم ناراحت چی باشیم من وقتی بازی سپاهان باصنعت نفت دیدم کل خوزستان تحقیر شد ای کاش ۵ می‌خوردیم ولی فوتبال بازی میکردیم اصلا انگار وزنه به پای بازیکنای ما بسته بودند به نظر من بازیکنای صنعت همیشه با تعقیر رنگ لباسشون به زمین برند زرد نپوشند تا تسکینی باشه برای هوادارا که بگند این تیم صنعت نیست هیچ کس حق ندار لباس برزگری ها قاسمپور ها وووو را بتن کنه و از تیم پدیده بترسه آدم گریش میگیره از این نوع فوتبال صنعت نفت شدیم زنگ تفریح لیگ برتر چقدر کارشناس اصفهان به ما خندیداره دوستان این شده فوتبال آبادان!!!!!!
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
5
کاش هدف دیگری جز خوب نتیجه گرفتن داشتید کاش؟؟ تازه هدفتون آن بود این شد اگر هدفتون خوب نتیجه گرفتن نبود ؟ چه بر سرمان می آوردید ؟؟؟
هوادار صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
5
روی سخنم به آقای منصوریان است لطفا این بنزین سبز این هایپ انرژی را رها کن دنبال فوتبال باش مگر ما سخنران آوردیم؟ بابا تیمت افتضاحه در تمام نقاط زمین بجز گلرت انگار توعمرشون بازی نکردند؟ چرا اینقدر پراشتباه و بی برنامه اید؟؟ بازی با تیم مشهدی براتون فینال جام جهانی نشود؟ مشهد در شهرخودش به هیچ تیمی نه نگفته توروخدا ازش بارسلونا نسازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
4
تنها هنر منصوریان این بود که در بازی با سپاهان رنگ پیراهن دوم صنعت که تا فصل قبل سبز رنگ بود را به رنگ دلخواهش یعنی آبی منفور آبادانیا تغییر بده . بخدا مدتهاس که هیئت مدیره غیر بومی و رنگی با انتصاب مدیرعاملان مطیع تیم را به روزی انداخته اند تا هوادارا به مرور از این تیم خسته بشن و درنهایت بین قرمز و آبی تهران یکی را برای دلخوشی انتخاب کنن و آبادان را که تنها شهر در ایرانه که هیچ علاقه ای به اون دو تیم و کلا هیچ تیمی غیر از برزیل ایران ندارن را آلوده این دو تیم کنن و برای همین بود که منصوریان را آوردن تا اینگونه مردم را متوجه آبی کنن و لابد چند وقت دیگه هم با آوردن یک مربی قرمز خیانت خود را کامل کنن . خلاصه هوادارا و مردم فهیم آبادان باید متوجه این توطئه ننگین باشن و با هشیاری این توطئه و تلاش مذبوحانه را خنثی کنن .
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
4
شما دیگه چه حرفی داری بزنید
شما خودت جای یک نفر رو مفت گرفتی در تیم ما
مشمول سربازی شدی و با کمک باشگاه تونستی بچپی تو تیم
مثل این چند سال که اینکارو کردی
۷ تا بازی ابتدایی نبودی اگر امثال تو با کمک باشگاه جای یکی دیگه رو نمیگرفت تو همون ۷ بازی یک دفاع بهتر شما آورده بودن و مطمئن باش نتیجه هم میگرفتن
در ضمن کدوم تیم شماها رو میخواست
اگر میخواست میرفتین
دست از سر این تیم بردارید
ابادان به بازیکن با غیرت نیاز داره
به بازیکن هایی که تب کنن برا تیم
پیراهن این تیم برازنده کسی نیست که هیچ تیمی با شرایط جنابعالی اون قدر راه بیاد تا این طور ضربه بزنید بهش
حایی هم سراغ داشتید آقای ساکی با شرایط مشکل خدمت شما رو به خدمت بگیره ؟؟؟؟
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
4
اگه با پدیده 3 امتیاز رو نگریم باید منصوریان اخراج کنیم والا خودش استعفا نمیده حتی پدیده از بحران خارج میشه ولی ما همین جوری میمونیم
پاسخ ها
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام دوست عزیز
به نظر شما درد ما الان امتیاز گرفتن از پدیده است فقط؟؟؟ والا دیگه خسته شدیم هر سال دلالی
هر سال ۵ تا بازیکن داره صنعت هی تمدید میکنه اونایی هم که خوبن که می‌رن تیم های دیگه
بعد مربی چند تا بازیکن میاره ، بنجل ها اضافه میشن به بنجل های تمدیدی ، تهش میشه ته جدول
نظر هم میدن مثل این بازیکن
اخه با چه زبونی بگیم ما خودمون بازیکن صادر میکردیم به کل شهرها
حالا بدبخت شدیم این قدر که یکی از اینها حتی فسخ خم نمیکنه چون جایی نمیخوانشون
من واقعا نمیدونم بازیکن چطور رو داره اصلا مصاحبه کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
2
چه ببریم چه نبریم بایستی یک تغییرات کلی وبزرگ در صنعت نفت رخ بده افکار منصوریان کمکی به صنعت نفت نمیکنه صنعت نفت نیاز مبرمی به یک شوک بزرگ داره تا تیم از رخوت و بی مسئولیتی خارج بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
2
هفته ی دهم است آقایان اهل شاخه و جبیره هنوز آماده نشدن پدیده توی زرورق منصوریان عباس اقا بوعزارم کماکان آماده نیست خدوکیلی تیمو چطوری بستید؟؟؟
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
1
با حرف جناب کرمرضا موافقم
تیم تا رو غلطک نیفتاده لباس زرد نبوشه با همون لباس دوم برین تو زمین آبرو برا این لباس نزاشتین با این فوتبالی که بازی میکنین
من ۳ تا پاس پشت سر هم تو یه بازی از شما ندیدم همش از دفاع زیر توپ زدن که فوتبال نشد.
ضمنا در جواب اون دوستمون باید بگم که لباس دوم صنعت از قدیم هم آبی بوده ولی نه ابی استقلال بلکه آبی برزیل
چون رنگ لباس دوم برزیل هم آبی هست جهت اطلاعتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
2
من اینو قبول دارم ملاک بازیکن برای پیوستن بهر تیمی اول پول است اما بعضی مربیها با بازیکنان روابطی دارند که در حالت برابر پولی پیشنهاد دو باشگاه بازیکنی ترجیحش پیوستن به تیمی است که با مربی آن راحت تر است درمیان عملکرد علی منصوریان واقعان قابل درک وقبول نیست شما به آقای حسینی درپیکان یا آقای کلانتری درفجر نگاه کنید درمقایسه با صنعت نفت قطعا" بازیکنان گران قیمت نگرفتند اما نحو ونوع انتخاب آنها نشانگر شناخت به روزتر بازیکن وکارایی اوست دراین زمینه هم متاسفانه گویا هیچ ملاک قابل قبولی در نحوی جذب بازیکن درصنعت نفت وجود نداشته بعنوان مثال نساجی با جذب مسعود شجاعی میانه زمین خودش را بیمه کرد وووو اما این اتفاق بهیچ شکلی در صنعت نفت نیفتاده منظورمن جذب بازیکن گران قیمت نیست حتی در جذب بازیکن هم قیمت با تیمهای پایین جدولم منصوریان عملکرد فاجعه باری داشته و بدتر هیچ انسجامی در کار تیمی صنعت تا هفته نهم بوجود نیامده اینها انتقاد فوتبالی است وگرنه ما باشخص مشکل نداریم منصوریان راه را غلط رفته و همچنان میرود ؟؟؟
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
ممنونم Rama عزیزم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها