به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

کرار: بعضی داوران می‌ترسند پنالتی بگیرند

کرار: بعضی داوران می‌ترسند پنالتی بگیرند

خوزستان اسپورت- هافبک عراقی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید بعضی از داوران لیگ ایران  می‌ترسند پنالتی بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کرار جاسم هافبک باتجربه و عراقی تیم نفت مسجدسلیمان در مصاحبه‌ای با روزنامه ایران ورزشی در خصوص آخرین شرایط تیمش و اتفاقات اخیر در بازی‌های این تیم صحبت کرده ات که در ادامه می‌خوانید.

از تساوی خانگی تیم‌تان مقابل ذوب‌آهن رضایت داری؟
 مساوی در خانه هیچ‌وقت برای میزبان خوب نیست بخصوص اینکه اگر در خانه خوب هم بازی کرده باشید و تیم‌تان هم تیم برتر میدان باشد اما با این وجود و بر خلاف جریان بازی نتوانید به پیروزی برسید و مجبور شوید به‌جای سه امتیاز به یک امتیاز هم رضایت دهید.

گویا خیلی از گل زدنت راضی نیستی؟
 این اولین گل من بود. گل زدن همیشه برای یک بازیکن شیرین است و بازیکنی را نمی‌توانید پیدا کنید که از گلزنی‌اش خیلی خوشحال نشود اما بیشتر از هر چیزی برای یک بازیکن موفقیت تیمش مطرح است و واقعاً حیف شد که ما برنده بازی با ذوب‌آهن نشدیم.

از چه موضوعی ناراحت هستی؟
 من از قضاوت داور راضی نبودم. بچه‌های ما زحمت کشیدند و حق ما برد بود اما توپ و ضربه بازیکن ما به دست بازیکن حریف در محوطه جریمه می‌خورد و داور هم آن را هند پنالتی نمی‌گیرد و اعتراض ما و کادر ما هم به داور فایده‌ای ندارد چون اصولاً اعتراض‌ها بی‌فایده است. متأسفانه بعضی داوران می‌ترسند در لیگ ایران پنالتی بگیرند، زمانی هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند عمدی نبود.

چرا اینقدر ناامید حرف می‌زنی؟
 وقتی می‌بینم اعتراض تیم‌های مدعی و مربی‌های تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال و تراکتور و چند تیم مدعی دیگر به جایی نمی‌رسد قطعاً حرف ما و اعتراض ما هم دیده نمی‌شود. اصولاً داورها پنالتی نمی‌گیرند و از گرفتن پنالتی به‌نوعی می‌ترسند و هراس دارند.

شادی زیادی هم بعد از گلزنی‌ات داشتی.
 هواداران مسجدسلیمان تمام دلخوشی‌شان به تیم‌شان به نتایجش معطوف است از همین‌رو ما وقتی وارد زمین می‌شویم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و حتماً بیشتر از توان‌مان هم تلاش می‌کنیم تا تیم‌مان برنده شود و به‌نوعی آنها را خوشحال کنیم. من هم بعد از گلزنی‌ام از اینکه هواداران‌مان که از روی تپه‌های اطرف ما را تشویق می‌کردند خیلی خوشحال شدم به همین دلیل بعد از گلزنی به سمت آنها رفتم و شادی‌ام را با آنها که از بلندی بازی‌مان را تماشا می‌کردند تقدیم کردم.

تیم ذوب‌آهن را چطور دیدی؟
 بازی‌های لیگ ایران همگی سخت است و تیم راحت و بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد. ذوب‌آهن هم تیم خوبی بود اما انصافاً ما بهتر از آنها بودیم و برنامه‌های تاکتیکی آنها را خنثی کردیم و حق‌مان هم برد بود اما متأسفانه با اشتباهاتی که رخ داد و داور هم پنالتی ما را نگرفت به حق خودمان نرسیدیم.

این فصل چندتا گل می‌زنی؟
 پیش‌بینی خیلی سخت است و هیچ‌کس هم از این موضوع خبر ندارد که در آینده چه اتفاقات و شرایطی ممکن است برای یک بازیکن و تیمش به وجود بیاید به همین دلیل هم من سعی می‌کنم فقط خوب تمرین کنم و در صورتی که سرمربی صلاح دانست به بهترین شکل ممکن سعی کنم خواسته کادر فنی را در زمین اجرا کنم و برای تیمم مفید باشم.

شرایط خوبی در جدول ندارید؟
 هنوز که فقط 9 هفته از لیگ سپری شده و بازی‌های خیلی زیادی باقی مانده و به قولی حتی یک‌سوم بازی‌های لیگ هم انجام نشده است از سوی دیگر ما کادر فنی خیلی خوب و بازیکنان باکیفیتی داریم که فعلاً بدشانسی و بعضی از مشکلات دیگر مثل داوری‌ها که در چند بازی خیلی اذیت‌مان کرده موجب شده ما به حق واقعی خودمان نرسیم اما ما حتماً شرایط‌مان بهتر خواهد شد و روزهای خوب ما هم فرا می‌رسد به همین دلیل اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و می‌جنگیم که بهترین رتبه را برای خودمان و هواداران‌مان کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
با سلام ، جناب کرار سرپرست ذوب آهن گفته که گلها توسط بازیکنان ذوب آهن زده شده ! یا اینکه این سرپرست ذوب آهن معلوم حال هست و روی به دروغگویی و فرافکنی گرفته یا شما و لطفی که روی گل تاثیر مستقیم داشتید را از اعضای ذوب آهن حساب میکنه ، و این مسول ذوب آهن گفته که ما ناراحتیم که با اختلاف نبردیم حق داره چون هم پنالتی برای نفت گرفته نشد و هم تیرک و خوشانسی دروازبان و مدافعشان که حق اخراج داشت در بازی ماند ! کسی نیست فیلم بازی را برای این معلوم الحال بفرسته .
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
کرار جاسم بازیکن خوبیه
امیدوارم که در ادامه مسابقات بهتره و درخشانتر باشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها