به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

لیگ بسکتبال؛ ششمین باخت تیم نفت آبادان

ششمین باخت تیم نفت آبادان به ثبت رسید

خوزستان اسپورت- تیم پالایش نفت آبادان متحمل ششمین باخت در لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم پالایش نفت آبادان در ادامه دیدارهای هفته نهم گروه الف لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران برابر تیم نظم‌آوران سیرجان قرار گرفت و با نتیجه 75 بر 63 مغلوب حریف سیرجانی شد.

 نفت آبادان که همواره یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال محسوب می‌شد، این فصل نتایج خوبی نگرفته و در 9 مسابقه صاحب سه پیروزی و متحمل شش باخت شده است.

در ادامه بازی‌های هفته نهم گروه الف، تیم خانه بسکتبال خوزستان عصر سه‌شنبه مقابل کاله آمل بازی خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
2
تیم بسکتبالمون هرسال مدعی بود امسال چه بر ر تیم اوردن اینجوری میبازه؟ بچه های بسکتبال از تیم منصوریان هم بدتر شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
مافیای ورزش و بی کفایتی و خیانت مسئولین ورزش استان همانطور که با بی تفاوتی نظاره گر تضعیف و بعد هم نابودی بسکتبال پتروشیمی بندرامام شدن امسال هم با بی تفاوتی و بی کفایتی نظاره گر تضعیف و نابودی تیم پالایش نفت آبادان هستن . همانطور که بدلیل وجود برخی مسئولین بی کفایت و خائن اوضاع و چهره شهرهای این استان ناامیدکننده و فلاکتبار شده برخی از مسئولین ورزش این استان هم دارن با بی کفایتی و خیانت تنها دلخوشی جوانان خوزستان را یعنی ورزش را تضعیف و بسمت نابودی میبرن . ظاهرا سهم این استان از هشت سال جنگ و دفاع مقدس و مقاومت جانانه جوانان این خطه فقط ویرانی و عقب ماندگی در همه بخش‌های اجتماعی و ورزشی بدلیل منسوب کردن برخی مسئولین بی کفایت و سرسپرده بوده و هست که تداوم و طولانی شدن این شرایط در این استان فقط یک جواب داره و آنهم عمدی بودن نوع نگاه به این استان و گماشتن مسئولین ناکارآمد و بی تفاوت و ناتوان در این استانه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها