به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ملی‌پوش آبادانی به دنبال کسب مدال جهانی

ملی‌پوش آبادانی به دنبال کسب مدال جهانی

خوزستان اسپورت- ملی پوش آبادانی  وزنه‌برداری دسته 96 کیلوگرم گفت: کسب مال در مسابقات جهانی دشوار است ولی تلاشم برای رفتن روی سکو در این مسابقات خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید ایوب موسوی در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: تمرین‌های سختی را در چند ماه گذشته برای رسیدن به فرم مناسب در کنار دیگر ملی‌پوشان انجام دادم و اکنون در شرایط مناسب جسمانی قرار دارم.

وی افزود: سطح مسابقات جهانی نسبت به مسابقات آسیایی بسیار بالاتر است و باید در این رقابت‌ها با بزرگان جهان جنگید هر چند وزنه برداران ایرانی همیشه جزو بهترین‌ها بوده‌اند.

ملی پوش آبادانی وزن 96 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: برای کسب نشان در این مسابقات انگیزه بالایی دارم و تمام تلاشم برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی جهان است.

موسوی بیان کرد: حریفان قدری در وزن 96 کیلوگرم حضور دارند که کار را برای کسب نشان سخت می‌کنند اما پس از ماه‌ها تمرین فقط کسب نشان مسابقات می‌تواند زحمات را جبران کند.

وی ادامه داد: با شناخت کامل نسبت به حریفان وارد مسابقات جهانی خواهیم شد هر چند حریفان نیز برای کسب عنوان و نشان پای به مسابقات خواهند گذاشت.

موسوی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در مسابقات قبلی جهانی دارم در مسابقات این دوره به مصاف حریفان خواهم رفت تا نشان نقره را به نشان خوش رنگ‌تر برای کشورم تبدیل کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
آبادان از قدیم و تا الان همواره بزرگان و نام آوران بسیاری را در رشته های مختلف ورزشی به جامعه ورزش ملی ایران تقدیم کرده و امروز هم با حضور این جوان شایسته و قدرتمند باردیگر ثابت کرد که معدن ظهور ورزشکاران ملی در این شهر تداوم خواهد داشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها