به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

کمالوند: این بازی دو نیمه متفاوت داشت

کمالوند: این بازی دو نیمه متفاوت داشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اصلا هیچ اعتراضی به داور نداشتیم و عرب براقی خوب قضاوت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فراز کمالوند بعد از تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان مقابل هوادار تهران در نشست خبری عنوان کرد: بازی خوبی بود و دو نیمه متفاوت داشت. ما نیمه اول بهتر و پر فشارتر بودیم و نیمه دوم آنها. همانطور که همه می‌دانند ما وقت کافی برای آماده سازی نداشتیم و به همین دلیل 3، 4 بازیکن خود را هر بازی در اختیار نداریم. با این وجود هفته به هفته بهتر می‌شویم و هفته قبل هم مقابل پرسپولیس خوب بودیم و امروز هم می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم.

وی در مورد شرایط زمین ورزشگاه ادامه داد: من اینجا کار کردم و از زمین شناخت دارم. کیفیت نسبتا خوبی دارد، اما چرا به وضعیت استادیوم نمی‌رسند. تمام میز و صندلی ها و زختکن از بین رفته است و در شهری قرار دارد که ورزش دوست هستند. اگر زمین هم رسیدگی اش بهتر شود، شرایطش بهتر می‌شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه نیمکت ها به داور اعتراض داشتند، گفت: اصلا هیچ اعتراضی به داور نداشتیم و عرب براقی خوب قضاوت کرد. منصفانه اگر نگاه کنیم، قضاوت در این بازی و مسابقه قبلی عالی بوده است، اما دو بازی قبل‌تر اصلا راضی نبودیم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعید سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
2
جناب کمالوند ما الان رفتیم تو هفته هشتم شما فقط هی داری میگی تیم دیر بسته شد ، بسه دیگه بهتر بجای اینکه فکرت رو روی این موضوع بزاری تمام هوش و حواست رو بده تا تیمت نتایجش بهتر بشه و بتونه بازیها رو ببره و امتیاز جمع کنه .
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
2
جناب کمالوند این تیم توان مبارزه تو لیگ برتر را نداره ، افسوس صد افسوس که این سال آخری ۴ تا بازیکن مسجدسلیمانی نداریم لاقل دلخوش باشیم ورودی سال آخر مفید بود! اما معاون دلال باشگاه نفت را نابود کردی خدا ازت نگذره متاسفانه فوتبال دلال بازی و کثیف و دزدی همینه ، خیانت شد به این تیم بختیاری و عامل اصلی معاون باشگاه نفت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها